2020-11-24, 06:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Jeg registrerer at du feiger ut. Nok en gang velger du ikke kommentere din sensajonelle pstand om brk i S4, kvelden fr AEH forsvant.

Hvorfor skal man kommentere noe som allerede er kommentert? Det har kommet fram for lenge siden via andre kanaler at det var husbrk kvelden fr. Det er jo det som er poenget med dette forumet, at her kan det komme opplysninger som kommer fra andre steder enn fra avisen. Hylytt rasende brlende stemme kvelden fr. En svensk bruker skreiv at det hadde blitt skrevet om dette i en avis, at det var kvelden fr, men s hadde det blitt slettet ikke s lenge etterp. Barndomsvennen til snnen, han som bor i blokka, hadde hrt dette. I den artikkelen fra RB som er bak betalingsmur, str det: "noen uker fr jul". Uansett s spiller det ikke noen rolle om det var akkurat den kvelden eller ikke. Det beviser ihvertfall at det var alvorlige problemer i ekteskapet, og at vi har med en ustabil og meget aggressiv TH gjre.
Nr det gjelder rusbruk, s har man ingen holdepunkter for mene at hun var noen pillemisbruker.
At hun var aldrende er ikke nok. Man kan ikke se ut som noen modell nr man er 68 r gammel.
Det er sterkere holdepunkter for si at hun ser utslitt ut etter et langt liv med en psykisk nedbrytende psykopat. Alkoholproblemer hadde isfall TH ogs. Det bekrefter den lilla nesen hans. Han hadde sykdommen Rosacea, og da blir nesen lilla hvis man drikker.
Dette med rusbruk, er et desperat forsk fra dere i TT p gjre hennes uttalelser verdilse.
Det er ikke mere sannsynelig at hun hadde pilleproblemer, enn de to damene p s.
Jeg merker meg at du bruker s tvil om Minnimus sine innlegg og informasjonen hun fr tak i, og omtaler det som kjerringslarv, men straks det er noe som du kan bruke i din agenda, ja da er hun plutselig til stole p f.eks. dette med alkohol. Det vrir du om til kalle for rusproblemer. Det samme s vi nr du snakket om Mc-medlemmet Green. Han var ikke til stole p sa du. Men s fant du noe som du kunne bruke i din agenda, og da var han plutselig til stole p likevel.
Senast redigerad av Fenvatnet 2020-11-24 kl. 06:59.
Citera
2020-11-24, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Hvorfor skal man kommentere noe som allerede er kommentert? Det har kommet fram for lenge siden via andre kanaler at det var husbrk kvelden fr. Det er jo det som er poenget med dette forumet, at her kan det komme opplysninger som kommer fra andre steder enn fra avisen. Hylytt rasende brlende stemme kvelden fr. En svensk bruker skreiv at det hadde blitt skrevet om dette i en avis, men s hadde det blitt slettet ikke s lenge etterp. Barndomsvennen til snnen, han som bor i blokka, hadde hrt dette. Det sto da omtalt som "noen uker fr jul". Uansett s spiller det ikke noen rolle om det var akkurat den kvelden eller ikke.
Kvelden fr, alts i det tidsrommet ekteparet Hagen ikke var hjemme da de var p teateret?

Er det i den rb-artikkelen som linkes til her at du mener at dette med "noen uker fr jul" er slettet? Har noen av dere tilgang og kan sjekke om det er slettet?

Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Jeg nevnte brk i en bisetning i et tidligere innlegg p trden her, noe en viss bruker hang seg opp i, og skapte mye brk rundt, selv om det ikke var temaet for innlegget mitt. Men velger poste denne informasjonen fra RB, fordi denne uttalelsen kanskje er noe av rsaken til rykteflommen om krangel m.m. i ekteskapet:
T*r Eg*l Be*g har kjent Hagen-familien siden han var liten. Jeg har pratet mye med Anne-Elisabeth. Jeg har vrt med familien til hytta i Kvitfjell tidligere og sttt p snowboard. Da jeg var mindre, gikk jeg inn og ut dra hos familien, sier han. Selv reagerte han p en spesifikk hendelse for en tid tilbake (dette er ikke nrmere tidsfestet i artikkelen). Noen uker fr jul kom jeg gende forbi huset p kvelden. Jeg hrte brk der oppe og reagerte fordi det alltid er stille og rolig der. Jeg hrte hye stemmer og det var sent p kvelden, forteller han.
Postet i RB+ da saken ble offentlig kjent: https://www.rb.no/nyheter/kriminalit.../s/5-43-962214

Det er univers123 inlgg 21765 som har skrivit dette.

Er det noen som kan skrive ned artikkeln

Her er linken

https://www.rb.no/nyheter/kriminalit.../s/5-43-962214

Det er ikke nevnt i nrk-artikkelen.
(09.01.2019) "Be*g har ikke merket noe annerledes i nabolaget de siste mnedene."
https://www.nrk.no/norge/naboen-til-...rie-1.14372654
Senast redigerad av z-z-z 2020-11-24 kl. 07:18.
Citera
2020-11-24, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Det var interessant at det ble linket til husbrket her for HH bortforklarte det med at det var sty fra en bil eller noe snt spryt.
Hvem er HH? Link?

Citat:
Ursprungligen postat av univers123
Jeg kopierte den fra RB, glemte i yeblikket regelen om copyright. Det var svar til Braskamin58 som refererte fra et av mine tidligere innlegg. Da jeg hadde lagt den ut, s jeg at en annen hadde gjort det samme. Fint med en pminnelse om hvilke regler som gjelder, godt moderator flger med.
Stemmer det at dette om "noen uker fr jul" er slettet fra den artikkelen?
Link til artikkelen er i dette innlegget: (FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31
Senast redigerad av z-z-z 2020-11-24 kl. 07:24.
Citera
2020-11-24, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
fp
Du siterte meg, men slettet ditt svar fr jeg fikk lest det. Det hadde vrt greit med et svar.
Hadde du diktet om p utsagnet "hye stemmer" da du skrev "Hylytt rasende brlende stemme "?

Det er ikke merkelig at en fjr blir til 10 hns eller en hel hnsegrd, nr enkelte dikter slik.
Senast redigerad av z-z-z 2020-11-24 kl. 07:43.
Citera
2020-11-24, 07:54
Medlem
Kringkastingsrdet har mottatt to klager om NRK-intervjuet med TH, som ble sendt p Dagsrevyen 31. oktober.

(23.11.2020) Her gjelder klagene NRKs valg om publisere et strre intervju med en person som er politiets hovedmistenkte i en drapssak, og dermed gi Hagen mulighet til renvaske seg via media, slik klagerne ser det.

Nr Kringkastingsrdet samles til digitalt mte onsdag 25. november, skal de behandle blant annet klager mot Brennpunkt-dokumentaren Guds utvalde og Dagsrevyen-intervjuet med Tom Hagen

https://journalisten.no/brennpunkt-b...gsradet/436994
Senast redigerad av z-z-z 2020-11-24 kl. 08:13.
Citera
2020-11-24, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Hvem er HH? Link?

Stemmer det at dette om "noen uker fr jul" er slettet fra den artikkelen?
Link til artikkelen er i dette innlegget: (FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

TEB reagerte selv p en spesifikk hendelse for en tid tilbake (dette er ikke naermere tidsfestet i artikkelen).

Noen uker fr jul m ha vaert ret 2017 eller ret 2016.

Det kan ikke ha vaert ret 2018 fordi AEH forsvant 31 oktober 2018.
Citera
2020-11-24, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
TEB reagerte selv p en spesifikk hendelse for en tid tilbake (dette er ikke naermere tidsfestet i artikkelen).

Noen uker fr jul m ha vaert ret 2017 eller ret 2016.

Det kan ikke ha vaert ret 2018 fordi AEH forsvant 31 oktober 2018.
Takk for opplysninger!
Citera
2020-11-24, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Takk for opplysninger!
Du og Braskamin har selvsagt rett i dette. Jeg har korrigert Fenvatnet p dette tidligere. I sin iver etter sverte meg, snubler hen nok en gang i sine egne bein.
Senast redigerad av Hellsculls 2020-11-24 kl. 09:44.
Citera
2020-11-24, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sundayleague
Eventuelt rusmisbruk hos AEH kan forklare hvorfor TH ikke gav henne mye midler og hvorfor hun ikke jobbet til faste tider. Det kan ogs gi forstelse for hvorfor de 200.000 ble lst til hun ble pensjonist.

Det er en mulighet for TH er den som har vrt tlmodig i ekteskapet og tatt de grep han mener er ndvendig for AEHs beste.

Ja, det kan ha vrt slik. Men i flge flere brukere, er det uetisk diskutere et eventuelt rusmisbruk. Dette vil snart vise seg, du vil nok f s hatten passer!
Citera
2020-11-24, 10:30
Medlem
Citat:
Ja, det kan ha vrt slik. Men i flge flere brukere, er det uetisk diskutere et eventuelt rusmisbruk. Dette vil snart vise seg, du vil nok f s hatten passer!
Jeg tror du fr aksept om du foreslr at TH reiv hodet av sin kone i amfetaminpsykose.
Regner med at mange av de som vanker her ser p det som en god hypotese.
Citera
2020-11-24, 10:39
Medlem
brukerinnes avatar
Citat:
Du og Braskamin har selvsagt rett i dette. Jeg har korrigert Fenvatnet p dette tidligere. I sin iver etter sverte meg, snubler hen nok en gang i sine egne bein.
Ser at dere tre fastslr at "noen uker fr jul" ikke kan bety i slutten av oktober.
Citera
2020-11-24, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brukerinne
Ser at dere tre fastslr at "noen uker fr jul" ikke kan bety i slutten av oktober.

P min kalender for 2018, var den 31.oktober i uke 44. Frjulstida startet den 1.desember, i uke 48. Selve jula startet vel for de fleste p julaften, 24. desember, i uke 52.
Jeg er pen for at andre kan ha andre tolkninger av begrepet "noen uker fr jul".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in