• 1
  • 2
2020-11-29, 19:46
Medlem
Skapar en tråd redan nu där vi kan diskutera vad Tv4 kommer fram med i dokumentären om Malmös gängvärld ”Den skrämda staden”.

Ska bli spännande att se om dom kommer med nya uppgifter. Mordet på Karolin Hakim kommer tas upp och förmodligen en del annat. Allmänheten tror jag kommer få en större inblick i varför Malmöpolisen har svårt att klara upp brott. Många här på forumet fördömmer och kastar skit på Malmöpolisen som urusla men jag håller inte med om detta. Jag har följt Malmös gängvärld länge och vet hur komplext det är. Ett nytt Sverige har bildats och jag hoppas detta visas i dokumentären så folk i Sverige kan förstå.

Länk till trailer: https://fb.watch/23FuXpvVY8/
Citera
2020-11-29, 19:53
Moderator
blomvattnares avatar
Aktuella brott och kriminalfall --> Tv-serier och tv-program
/Moderator
Citera
2020-11-29, 19:53
Avstängd
kyrkstockens avatar
Kalla fakta är i högsta grad ansvariga för den uppkomna situationen. De har tigit och mörkat.
Citera
2020-11-30, 18:41
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Skapar en tråd redan nu där vi kan diskutera vad Tv4 kommer fram med i dokumentären om Malmös gängvärld ”Den skrämda staden”.

Ska bli spännande att se om dom kommer med nya uppgifter. Mordet på Karolin Hakim kommer tas upp och förmodligen en del annat. Allmänheten tror jag kommer få en större inblick i varför Malmöpolisen har svårt att klara upp brott. Många här på forumet fördömmer och kastar skit på Malmöpolisen som urusla men jag håller inte med om detta. Jag har följt Malmös gängvärld länge och vet hur komplext det är. Ett nytt Sverige har bildats och jag hoppas detta visas i dokumentären så folk i Sverige kan förstå.

Länk till trailer: https://fb.watch/23FuXpvVY8/

Tack för tipset!
Citera
2020-11-30, 19:23
Bannlyst
Bor utomlands och vill se detta, kan man pröjsa för någt premiumaccount för att lösa detta?
Citera
2020-11-30, 20:50
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikeairmax
Bor utomlands och vill se detta, kan man pröjsa för någt premiumaccount för att lösa detta?

En VPN funkar väl om du vill se svenska Play-tjänster när du är utomlands.
Citera
2020-11-30, 21:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmitt
En VPN funkar väl om du vill se svenska Play-tjänster när du är utomlands.

Den upptäcker tyvärr vpn numera. Kan man hoppas att det kommer ut på YouTube?
Senast redigerad av nikeairmax 2020-11-30 kl. 21:12.
Citera
2020-12-01, 21:19
Medlem
Jannebigplays avatar
Börjar bli dags för anonyma vittnen och kronvittnen säger jag efter att ha sett 15 minuter av programmet.
Citera
2020-12-01, 21:24
Medlem
De började vissa en massa skjutna unga apors gravar med stora stenar. Vem bekostade dessa, de är ju ensamkommande?

Sedan är det ju inte synd om horan som fick ta sin mans kula. Hon är ju lika kriminell som han. Hon har levt och utbildat sig av sin mans kriminella pengar hela sitt vuxna liv. Synd bara att inte hela familjen blev avrättade.

Förstår egentligen inte vad man klagar på, det är ju detta vi har röstat om och detta man vill ha här? Man har ju fått hit det folk som ska bygga det nya Sverige samt det liv de lever. Det kunde vi inte se komma, säger man nog nu, men det kunde jag. Ändå har jag ingen spåkula!
Citera
2020-12-01, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jannebigplay
Börjar bli dags för anonyma vittnen och kronvittnen säger jag efter att ha sett 15 minuter av programmet.
Tycker jag inte. Vad får vi för rättsstat med anonyma vittne och kronvittne gör bara att redan tagen ska klara sig undan genom att sätta dit andra. Ingenting de berättar behöver ju vara sant.

Däremot ska man inte tjäna på att vara tyst eller ta tillbaka sådant man redan sagt. Det ska vara en fördel att prata och dessutom mycket tidigt. Vill man ha hjälp att lämna det kriminella livet och skydd ska man även först ta sitt straff samt göra rent hus.
Citera
2020-12-01, 21:47
Medlem
PyjamasXLs avatar
Varför visades en vit arm i slutet av inslaget?
Citera
2020-12-01, 21:49
Medlem
PyjamasXLs avatar
Är det för att vi skall tro att det är vita hulliganer som härjar runt och skjuter med vapen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in