2020-12-01, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Edit:
Det frste jeg hrte om i denne saken da han ble arrestert, var at alle i omrder visste at mannen hadde elskerinne, og at alle trodde han var den skyldige. Jeg har holdt meg for god til poste det, fordi det er reinspikka folkesnakk, men nr man begynner rakke ned p et drapsoffer, tenker jeg at jeg har havnet i feil selskap.
Jeg hrte aldri et vondt ord om henne.
Ok! "Hna m du plukke" i ditt eget "selskap" - det er der ryktene kommer fra.
Som noen andre her i trden skrev; Det kan vre at, "Det er ikke som dere tror", blir fakta.
Snn sett, m du kanskje revurdere om du vil bidra i trden.

Det er ditt eget ansvar - saken er nemlig ikke lst.
Citera
2020-12-01, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst

Totalt og fullstendig uberettigede anklager, Det var sjokkerende.
Uberettiget? Nei absolutt ikke.

"Sjokkerende"?!

Du har ikke reagert p den mten som du gjorde n de hundredevis av gangene jeg og enkelte andre har blitt angrepet av "dine"...

Man blir lei av bli mtt med personangrep og beskyldninger og lgner fra samme brukere om og om igjen, og det m vre lov til si fra.

Jeg forstr jo at noen av dere som har bestemt dere for hvem som er GM helst vil sitte inne i et ekkokammer dyyyyyypt inne i en tunnell. Og da er jo vi andre i veien for dere her i diskusjonen tydeligvis. Vi som ser en god del lengre.

Det er faktisk helt absurd at du og andre klager p meg nr jeg en sjelden gang har sagt fra til den/de som bedriver gjentatte personangrep mot meg og andre. Hvor er din og de andres vilje til si fra nr disse brukerne driver og torpederer enkelte av oss andre her med personangrep inkludert uberettigede anklager?
Senast redigerad av z-z-z 2020-12-01 kl. 16:25.
Citera
2020-12-01, 16:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Uberettiget? Nei absolutt ikke.

"Sjokkerende"?!

Du har ikke reagert p den mten som du gjorde n de hundredevis av gangene jeg og enkelte andre har blitt angrepet av "dine"...

Man blir lei av bli mtt med personangrep og beskyldninger og lgner fra samme brukere om og om igjen, og det m vre lov til si fra.

Jeg forstr jo at noen av dere som har bestemt dere for hvem som er GM helst vil sitte inne i et ekkokammer dyyyyyypt inne i en tunnell. Og da er jo vi andre i veien for dere her i diskusjonen tydeligvis. Vi som ser en god del lengre.

Det er faktisk helt absurd at du og andre klager p meg nr jeg en sjelden gang har sagt fra til den/de som bedriver gjentatte personangrep mot meg og andre. Hvor er din og de andres vilje til si fra nr disse brukerne driver og torpederer enkelte av oss andre her med personangrep inkludert uberettigede anklager?

Du prater veldig mye, det skal du ha, men evner ikke finne noen forklaring eller skal vi si bortforklaring p alle lgnene til TH.
Nr det gjelder personangrep, s fr du tle spass nr du aktivt skal g inn for delegge trden.
Greit at du kaller det et ekkokammer, men nr du faktisk prver hindre andre i diskutere, s tyder det jo p at du har en agenda. At du er en del av TT. Du har ingen egen teori om hva som har skjedd. Du har bare teorier/bortforklaringer om hva som IKKE har skjedd. At det IKKE er TH som str bak. F.eks. dette med at TH skal ha sttt tatt av og p seg hanskene 4 ganger mens han leste brevet, snn at det p den mten manglet fingeravtrykk der og der. Eller det med at han nys p klrne til Anne, akkurat der som knehasene er. Frst et nys p hyre knehase, og s neste nys til p vensre knehase. Det virker som at du ikke bryr deg om hvor dumt det hres ut, s lenge du klarer hoste opp med en forklaring. Men nr det gjelder lgnene til TH som kom fram i intervjuet, s finner du ikke en eneste bortforklaring, selv ikke noe som hres dumt ut.
Citera
2020-12-01, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Du prater veldig mye, det skal du ha, men evner ikke finne noen forklaring eller skal vi si bortforklaring p alle lgnene til TH.
Nr det gjelder personangrep, s fr du tle spass nr du aktivt skal g inn for delegge trden.
Greit at du kaller det et ekkokammer, men nr du faktisk prver hindre andre i diskutere, s tyder det jo p at du har en agenda. At du er en del av TT.

Du har ingen egen teori om hva som har skjedd. Du har bare teorier/bortforklaringer om hva som IKKE har skjedd. At det IKKE er TH som str bak. F.eks. dette med at TH skal ha sttt tatt av og p seg hanskene 4 ganger mens han leste brevet, snn at det p den mten manglet fingeravtrykk der og der. Eller det med at han nys p klrne til Anne, akkurat der som knehasene er. Frst et nys p hyre knehase, og s neste nys til p vensre knehase. Det virker som at du ikke bryr deg om hvor dumt det hres ut, s lenge du klarer hoste opp med en forklaring. Men nr det gjelder lgnene til TH som kom fram i intervjuet, s finner du ikke en eneste bortforklaring, selv ikke noe som hres dumt ut.
Jeg har ikke gtt inn for delegge trden.
Jeg prver ikke hindre andre i diskutere.
Jeg har ikke en agenda.
Jeg er ikke en del av TT og jeg er ikke en del av noe team i det hele tatt!
Du beskylder meg for ting som ikke stemmer og du dikter opp ting!
Dette som du skrev stemmer ikke! "Du har ingen egen teori om hva som har skjedd. Du har bare teorier/bortforklaringer om hva som IKKE har skjedd. At det IKKE er TH som str bak."

Jeg har ikke kalt diskusjonen for et ekkokammer.

Hele innlegget ditt her bestr av beskyldninger mot meg som ikke stemmer med virkeligheten.
Senast redigerad av z-z-z 2020-12-01 kl. 17:15.
Citera
2020-12-01, 17:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
I den grad dette har vrt et problem, har hun nok ftt tilbud om hjelp og behandling. Men det betinger at misbrukeren erkjenner at det er et problem. Misbrukeren er ofte den siste til innse dette problemet. Jeg kjenner til flere med slike problemer, og jeg vil pst det er hyst uvanlig at noen har ftt oppnevnt verge, i alle fall hvis misbrukeren er i en situasjon med ektefelle og barn. Men jeg kjenner til flere tilfeller hvor familien struper kontantstrmmen og inndrar bankkort. Jeg aner ikke om det har vrt et misbruk, men det br kunne snakkes om dette, uten bli beskyldt for trkke AEH ned i sla.
Har det vrt et misbruk, har dette pvirka barnas forhold til AEH, og det har garantert frt til konflikter mellom ektefellene. Og for vre rlig, s reagerte jeg tidlig p flere av bildene av AEH. Hun hadde det samme tomme, nrmest apatiske blikket, som jeg har sett s mange ganger hos rusmisbrukere. Det prates mye negativt om TH og barna, men de kan faktisk ha vrt svrt tlmodige og tilgitt AEH gang p gang. Nettopp fordi de var s glad i henne!

Evt. tomt blikk tror jeg heller kan forklares med at hun har blitt psykisk utbrendt av THs psykopati.
Deprimert. Hun hadde jo ogs trykket liker p boken "opp av avgrunnen" av Hall.
Ogs flere andre jeg har snakket med mener klart og tydelig at TH er psykopat. At han ville hjelpe henne med styre pengene, og at det er forklaringen p ektepakten, ser jeg p som tull. At hun mtte betale strmregning i S4 bekrefter dette. Dessuten kan hun ruse seg like mye for de 200.000 om hun er 67 r gammel. Dette er en maktsyk og kontrollerende psykopat vi har med gjre. Hvilken kone m betale strmregning av sine usle titusen i mnd, nr ektemannen har 20 millioner i mnd? Ogs det at TH ikke kan hjelpe snnen med egen leilighet nr han er nesten 40, blir mtt med svar som at han antakeligvis er rusmisbruker. Han spiller jo musikk, s da m han vre rusmisbruker.
Det finnes en rekke andre ting som bekrefter TH gjerrighet.
Det virker som at du litt mellom linjene mener at, eller prver f folk til tro at det er Annes egen feil at TH drap henne.
Senast redigerad av Fenvatnet 2020-12-01 kl. 18:00.
Citera
2020-12-01, 17:14
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Greit at du kaller det et ekkokammer, men nr du faktisk prver hindre andre i diskutere, s tyder det jo p at du har en agenda. At du er en del av TT. Du har ingen egen teori om hva som har skjedd. Du har bare teorier/bortforklaringer om hva som IKKE har skjedd. At det IKKE er TH som str bak. F.eks. dette med at TH skal ha sttt tatt av og p seg hanskene 4 ganger mens han leste brevet, snn at det p den mten manglet fingeravtrykk der og der. Eller det med at han nys p klrne til Anne, akkurat der som knehasene er. Frst et nys p hyre knehase, og s neste nys til p vensre knehase. Det virker som at du ikke bryr deg om hvor dumt det hres ut, s lenge du klarer hoste opp med en forklaring. Men nr det gjelder lgnene til TH som kom fram i intervjuet, s finner du ikke en eneste bortforklaring, selv ikke noe som hres dumt ut.

Saken med handskarna r intressant, fingeravtryck frn hnder som inte har korona-tvttats vrt en 5 minuter i mnader, och att ta p och ta av sig handskar gr bara en skyldig nr man lser ett sdant brev...

Men ngon hr som har funderat p om det r en tillfllighet att familjen-H flyttade till SV4 nstan omedelbart efter att THs far dog?

den med knhasarne var rolig d
tvivlar p att det kan hamna dr nr byksarna bliver vikat s lnge det inte r noget extremt, men r frst byxorna vikta ocks d hehe
Senast redigerad av Notteliten 2020-12-01 kl. 17:17.
Citera
2020-12-01, 17:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Saken med handskarna r intressant, fingeravtryck frn hnder som inte har korona-tvttats vrt en 5 minuter i mnader, och att ta p och ta av sig handskar gr bara en skyldig nr man lser ett sdant brev...

Men ngon hr som har funderat p om det r en tillfllighet att familjen-H flyttade till SV4 nstan omedelbart efter att THs far dog?

den med knhasarne var rolig d
tvivlar p att det kan hamna dr nr byksarna bliver vikat s lnge det inte r noget extremt, men r frst byxorna vikta ocks d hehe

Bra du tar opp dette med THs far, og at de flyttet rett etter dette. 6 april 1979 dde han, 77 r gammel. 12 april, 6 dager seinere, s kjper TH eiendom i Sloraveien.
Citera
2020-12-01, 18:30
Medlem
Citat:
Bra du tar opp dette med THs far, og at de flyttet rett etter dette. 6 april 1979 dde han, 77 r gammel. 12 april, 6 dager seinere, s kjper TH eiendom i Sloraveien.

Noen som vet hvordan han dde?
Citera
2020-12-01, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Ok! "Hna m du plukke" i ditt eget "selskap" - det er der ryktene kommer fra.
Som noen andre her i trden skrev; Det kan vre at, "Det er ikke som dere tror", blir fakta.
Snn sett, m du kanskje revurdere om du vil bidra i trden.

Det er ditt eget ansvar - saken er nemlig ikke lst.
Det var ikke fra mitt selskap😌
Tar uansett folkesnakk med en lastebil med salt. Kan like gjerne vre et eksempel p hvor lite man br vektlegge rykter. Det er heldigvis bevis man gr for🤗
Citera
2020-12-01, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpeedMax
Spennende se om flgende nyhetssak i fra 22.11 i r kan bidra til en oppklaring. Kanskje ble den geniale kryptoplanen til disse kidnapperne deres egen vei bak ls og sl.

Kryptoanalyseselskapet CipherTrace kunngjorde fredag ​​at det hadde arkivert to patenter for teknologi som er i stand til spore transaksjoner for personvernmynt Monero (XMR).

I en fredagsblogg fra CipherTrace opplyser firmaet at patentene vil inkludere rettsmedisinske verkty for utforske Monero-transaksjonsflyt for bist i konomiske underskelser, statistiske og sannsynlige metoder for score transaksjoner og gruppere sannsynlige lommebokseiere, samt visualiseringsverkty og mter spore stjlet eller ulovlig brukt XMR.

Klarer de knekke dette kryptorigget s vil jeg tro at the game is up for TH, VE og RU.
Ja, det er veldig spennende, og takk for at du postet det👍 Jeg har vrt inne p det tidligere ogs. Det er litt vanskelig finne ut av om det kan brukes i dette tilfelle. Etter hva jeg leste meg frem til, var det enklest hvis det var gjort feiltrinn i oppsettet av Monero. Man kan klamre seg til hpet om at feil er begtt.
Citera
2020-12-01, 18:49
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:

Ajd. Vad r det GW brukar sga? Blixten kan visst sl ner p samma stlle tv ggr, men d kollar man upp det.

(Sn dr digital polisir investigativ beredskap? : Molnet-polis nedstiger nr programvaran varnar i sannolikhetsfltet).

Fjelhamar har visst sllsport mycket elektriska urladdningar. Mer n man kanske trodde. Eget kraftverk i underjordiska tunnlar som drar till sig ovdersmoln? Eller mer bara dlig karma?

Dags att kolla upp den hr farbrorn..!
Senast redigerad av Lonnrot 2020-12-01 kl. 19:34.
Citera
2020-12-01, 19:21
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:

tnkt att det kan vara mycket som hnde innan de kom till Lrenskog som betyder ngot i det hr fallet...

Citat:
Ursprungligen postat av 960
Noen som vet hvordan han dde?

Nej, jag har bara minnesord om honom s jag vet ingen ddsorsak...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in