Citat:
Ursprungligen postat av
Hellsculls
I den grad dette har vrt et problem, har hun nok ftt tilbud om hjelp og behandling. Men det betinger at misbrukeren erkjenner at det er et problem. Misbrukeren er ofte den siste til innse dette problemet. Jeg kjenner til flere med slike problemer, og jeg vil pst det er hyst uvanlig at noen har ftt oppnevnt verge, i alle fall hvis misbrukeren er i en situasjon med ektefelle og barn. Men jeg kjenner til flere tilfeller hvor familien struper kontantstrmmen og inndrar bankkort. Jeg aner ikke om det har vrt et misbruk, men det br kunne snakkes om dette, uten bli beskyldt for trkke AEH ned i sla.
Har det vrt et misbruk, har dette pvirka barnas forhold til AEH, og det har garantert frt til konflikter mellom ektefellene. Og for vre rlig, s reagerte jeg tidlig p flere av bildene av AEH. Hun hadde det samme tomme, nrmest apatiske blikket, som jeg har sett s mange ganger hos rusmisbrukere. Det prates mye negativt om TH og barna, men de kan faktisk ha vrt svrt tlmodige og tilgitt AEH gang p gang. Nettopp fordi de var s glad i henne!
Evt. tomt blikk tror jeg heller kan forklares med at hun har blitt psykisk utbrendt av THs psykopati.
Deprimert. Hun hadde jo ogs trykket liker p boken "opp av avgrunnen" av Hall.
Ogs flere andre jeg har snakket med mener klart og tydelig at TH er psykopat. At han ville hjelpe henne med styre pengene, og at det er forklaringen p ektepakten, ser jeg p som tull. At hun mtte betale strmregning i S4 bekrefter dette. Dessuten kan hun ruse seg like mye for de 200.000 om hun er 67 r gammel. Dette er en maktsyk og kontrollerende psykopat vi har med gjre. Hvilken kone m betale strmregning av sine usle titusen i mnd, nr ektemannen har 20 millioner i mnd? Ogs det at TH ikke kan hjelpe snnen med egen leilighet nr han er nesten 40, blir mtt med svar som at han antakeligvis er rusmisbruker. Han spiller jo musikk, s da m han vre rusmisbruker.
Det finnes en rekke andre ting som bekrefter TH gjerrighet.
Det virker som at du litt mellom linjene mener at, eller prver f folk til tro at det er Annes egen feil at TH drap henne.