Citat:
Ursprungligen postat av
SpeedMax
Jeg forstr...
Jeg forstr at TH sympatisrene fikk en slagside i bten de sitter i etter dagens avslringer. Ingen teppebombing av trden i kveld...
Det er mye trist lesning her ellers som bidrar til kaste det eneste offeret i saken under bussen til stadighet. Hvor synd det er p en potensiell drapsmann. Han er ikke noe offer og m forvente bli etterforsket. Men, det er ganske vanlig at personer som er satt inn for alvorlige dommer fr dusinvis av frierbrev av skrullete individer med komplekser s ingenting overrasker meg der.
Kjenner ingen jeg som skriver om slikt han gjr, og dette er ikke normalt. Dette viser jo ganske tydelig hva slags person politiet har med gjre, og dessverre for AE som ikke kom seg ut fr det var for sent.
Hvis dagens informasjon ikke utgjr noen fare for bevisforspillelse og i tillegg har vrt brukt i retten, er det da forkastelig/ulovlig?
Jeg har vrt en av de som har trodd han har vrt uskyldig. Jeg har aldri utelukket han helt, da jeg synes det er dumt lage seg en hypotese og forske f alt til passe inn i sin egen hypotese. Det er mange her som har bestemt seg for lenge siden, holdt p sin egen hypotese og fr alt til passe inn i den.
Det finnes mange muligheter. alarmselger , snekker eller bekjentskaper av snekkerne har vrt lite diskutert.
Men er enig i at disse skriveriene til TH er snle. Meget snle. SMS fra AE til datter virker ogs unaturlig. Jeg som har dtre selv, tenker at det er ikke slik en mor formulerer seg til en datter. Jeg tror det er noen andre som har skrevet den.
Det kan ha skjedd noe p natta og at den som passet valpen overnattet og var til stede i huset da det skjedde, men lnningsdama passer ikke inn.