2020-12-10, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Det vi diskuterer n, er VGs artikkel. Der opplyser VG at notatene er fra tidlig p 2000-tallet og frem til 2018.

S da kan det ikke mangle bker eller sider mellom 2016 og 2018?

Det er da veldig som du tror at du skal bestemme hva andre tror og skriver.
Citera
2020-12-10, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Notater behver da ikke vre inkriminerende som du pstr. Det er navn, telefonnummer etc, etc og som det kanskje ikke er s lett huske at man har skrevet i ettertid.

Det er mye rart som noteres p papir uten at man husker hva man har notert.

Det er VGs nye opplysninger som diskuteres. Har du ikke lest artikkelen? Nr jeg mener inkriminerende, snakker jeg selvsagt om de psttte truslene, ikke tilfeldige navn og telefonnummer.
For vrig tyder disse lekkasjene p at politiet begynner bli desperate. Saken str tydeligvis i stampe, og da det dryppes det ut "nye" opplysninger til media. I forrige runde var det disse kortene med hilsener. Slik gr no dagan!
Citera
2020-12-10, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
TH har vrt langt nede p lista mi over MGM, men han har klatret noen steg opp p lista i det siste.Og nr han klatrer opp, blir ogs snn eller datter mer misstenkelig. Noen m ha vrt igjen i huset den morgenen.

Innholdet i SMS fremstr som kunstig og misstenkelige og s n kommer dette.

Hva slags person er det som driver med slike notarer ? Det virker helt merkelig.

TH enten rpet seg eller sa feil i TV-intervjuet p NRK, der sa han: Vi dro men s rettet han det til jeg dro. Alts om nr han dro p jobb.
Citera
2020-12-10, 00:21
Medlem
Citat:
TH enten rpet seg eller sa feil i TV-intervjuet p NRK, der sa han: Vi dro men s rettet han det til jeg dro. Alts om nr han dro p jobb.
Jeg forsto det ikke slik som du skrev:
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
2.37-2.45: "S dro jeg ca kl 9 p jobb. Og L*sbeth satt og leste sitt, og hun satt i den stolen der da jeg dro p jobb nr vi ... (der gjr TH en bevegelse med hnden mot ansiktet/pannen som for meg ser ut som et vanlig hilsetegn som man gir hverandre nr man tar avskjed, fr han fortsetter setningen) nr jeg dro".
https://www.nrk.no/norge/hagen-barna...dia-1.15224750

Jeg er ganske sikker p at "nr vi..." sammen med det TH som viste med hnden og "nr jeg dro" betyr noe slikt som "nr vi tok avskjed nr jeg dro".
Citera
2020-12-10, 00:23
Medlem
Citat:
Jeg forsto det ikke slik som du skrev:

Mulig jeg husker feil, ble litt usikker n.
Citera
2020-12-10, 00:26
Medlem
Citat:
Mulig jeg husker feil, ble litt usikker n.
Jeg skrev ned det TH sa ordrett fra videoen da jeg s den. Det jeg skrev om hvordan jeg oppfattet det, er min tolkning. Min tolkning behver ikke stemme med det som er riktig.
Citera
2020-12-10, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toiko1
Haris Hrenovica eller hva faen den inkompetente tullingen heter har tabbet seg ut md sikte folk feilaktig for drap fr.
https://imgur.com/a/Gjow2WZ
Jeg liker ikke mten du omtaler Haris p, men jeg synes bildet dit er interessant, og fint at du postet det. Har ikke satt meg inn i den saken, men synes det er generelt interessant hvordan man kan feilaktig bli mistenkt. Men disse sakene er vidt forskjellige. Trolig hadde man ikke kommet langt med tiltalen til kameratene, og har lest meg fram til at de opprinnelig ble mistenkt ikke helt ut av det bl.
Senast redigerad av Ittno 2020-12-10 kl. 00:36.
Citera
2020-12-10, 00:44
Medlem
Hva heter hun lnningsdama som blir omtalt som MB ?
Citera
2020-12-10, 00:46
Medlem
Jeg forstr...
Jeg forstr at TH sympatisrene fikk en slagside i bten de sitter i etter dagens avslringer. Ingen teppebombing av trden i kveld...

Det er mye trist lesning her ellers som bidrar til kaste det eneste offeret i saken under bussen til stadighet. Hvor synd det er p en potensiell drapsmann. Han er ikke noe offer og m forvente bli etterforsket. Men, det er ganske vanlig at personer som er satt inn for alvorlige dommer fr dusinvis av frierbrev av skrullete individer med komplekser s ingenting overrasker meg der.

Kjenner ingen jeg som skriver om slikt han gjr, og dette er ikke normalt. Dette viser jo ganske tydelig hva slags person politiet har med gjre, og dessverre for AE som ikke kom seg ut fr det var for sent.

Hvis dagens informasjon ikke utgjr noen fare for bevisforspillelse og i tillegg har vrt brukt i retten, er det da forkastelig/ulovlig?
Citera
2020-12-10, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Hva heter hun lnningsdama som blir omtalt som MB ?
Jeg tror at det er M*rit B**e (*=a **=y)
Citera
2020-12-10, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpeedMax
Jeg forstr...
Jeg forstr at TH sympatisrene fikk en slagside i bten de sitter i etter dagens avslringer. Ingen teppebombing av trden i kveld...

Det er mye trist lesning her ellers som bidrar til kaste det eneste offeret i saken under bussen til stadighet. Hvor synd det er p en potensiell drapsmann. Han er ikke noe offer og m forvente bli etterforsket. Men, det er ganske vanlig at personer som er satt inn for alvorlige dommer fr dusinvis av frierbrev av skrullete individer med komplekser s ingenting overrasker meg der.

Kjenner ingen jeg som skriver om slikt han gjr, og dette er ikke normalt. Dette viser jo ganske tydelig hva slags person politiet har med gjre, og dessverre for AE som ikke kom seg ut fr det var for sent.

Hvis dagens informasjon ikke utgjr noen fare for bevisforspillelse og i tillegg har vrt brukt i retten, er det da forkastelig/ulovlig?

Jeg har vrt en av de som har trodd han har vrt uskyldig. Jeg har aldri utelukket han helt, da jeg synes det er dumt lage seg en hypotese og forske f alt til passe inn i sin egen hypotese. Det er mange her som har bestemt seg for lenge siden, holdt p sin egen hypotese og fr alt til passe inn i den.

Det finnes mange muligheter. alarmselger , snekker eller bekjentskaper av snekkerne har vrt lite diskutert.

Men er enig i at disse skriveriene til TH er snle. Meget snle. SMS fra AE til datter virker ogs unaturlig. Jeg som har dtre selv, tenker at det er ikke slik en mor formulerer seg til en datter. Jeg tror det er noen andre som har skrevet den.

Det kan ha skjedd noe p natta og at den som passet valpen overnattet og var til stede i huset da det skjedde, men lnningsdama passer ikke inn.
Senast redigerad av nvaf 2020-12-10 kl. 01:02.
Citera
2020-12-10, 00:56
Medlem
Citat:
Jeg tror at det er M*rit B**e (*=a **=y)

Takk :-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in