Citat:
Ursprungligen postat av
Hellsculls
Du m ikke legge vekt p det brukeren sier. Hen er stadig ut og desinformerer. Og som jeg har ppekt tidligere: Enten greier han ikke forst innholdet i en tekst, ellers s er det bevisst fordreining av sannheten! N pstr hen at jeg har uttalt at jeg bor p Hadeland. Dette stemmer ikke. Jeg bor p strekningen Lrenskog-Hadeland. Jeg har nr familie og omgangsvenner p begge steder. I over 30 r r har jeg fiska mye p Hadeland, og har kontakter i flere miljer. N venter jeg p ny omtale, hen er stadig ute og undrer seg om jeg er sint. Nei, jeg er ikke sint. Jeg er bare s lei av halvsannheter og hersketeknikker. Det er selvsagt opp til deg om du vil bruke tid p denne bruker, men du ser jo hvor hplst dette er.
Jo du skreiv det om Hadeland i forbindelse med jakt, men s redigerte du det rett etterp, og forandret det til Innlandet osv.
Du pstr liksom kjenne til folk og kjenne til at denne svogeren er forhatt av familien. Og samtidig etterspr du navnet p han. Henger jo ikke p greip. Du farer bare rundt med lgner og svada. At svogeren visste om drapet av AE fr at det var publisert i media, tyder jo p at han har god kontakt med familien.
Siste fra deg er at svogeren skal ha kidnappet AE. Like tullete teori som denne legokatten og Gone Girl teorien som hun repeterer hver dag. Grunnen til at AE ble drept, er at hun ville skilles. Og grunnen til at hun ville skilles er at TH hakket p henne i alle r. Psykisk terror.
Et ektepar har jo sagt til politiet at AE virket veldig redd fr forsvinningen. Og AE hadde knekt sammen under denne foreningssamlingen. TH prvde seg med at hun var s lei seg for at hun skulle slutte i foreningen, at hun plutselig knakk sammen i grt.