Citat:
Ursprungligen postat av
Mattagg
Joda, men vil en ca snn historie vre nok til drepe kona. Hun har ikke gjort en katt fortred og beskrives som god som gull. Og n er hun pensjonist.
Jeg tenker kokende sydende flelser fr en er villig.
Jeg skrev: "Dette er spekulasjoner, og man kan fortsette i det uendelige".
Jeg prvde illustrere at det kan vre mange som har motiv for ramme TH. Han har forhandlet om mange kontrakter. TH har ikke gitt ved drene. TH behver ikke ikke snytt noen i juridisk forstand, men noen kan likevel mene (kanskje med rette), at de har blitt pfrt store tap.
Det har tidligere blitt hevdet at TH kan ha kjent til grov konomisk kriminalitet, for eksempel i form av hvitvasking av millionbelp.
Det er ikke sikkert at utgangspunktet var drepe AEH. Hvis hun dde i S4, kan dette ha vrt som en flge av at hun satte seg til motverge. TH utttalte noe ala dette: "Hun er sterk, og er i god fysisk form".
AEH kjempet en desperat kamp, bokstavelig talt med livet som innsats. Hun m ha vrt fryktelig redd, og det er forferdelig tenke p hvordan hun opplevde denne ddskampen. Hvis hun overlevde, ble hun fraktet bort i bevisstls tilstand.
Ved ta AEH, i stedet for TH, oppndde de likevel straffe TH.
Vi kjenner resultatet, TH endte opp som mistenkt og senere siktet.
Jeg kan ikke dokumentere noe av dette, men n har politiet etterforsket dette i snart 2 r. Det har blitt brukt enorme ressurser, (det skulle bare mangle!) de har hatt full tilgang til huset, de har avlyttet S4, S4 er Norgest mest underskte sted.
Nr dettte likevel ikke har frt til en oppklaring av saken, m man ta et pust i bakken. Jeg tror politiet gikk bredt ut, men jeg tror at de for tidlig pekte ut TH som mistenkt. Da dette fokuset ble rettet mot TH, tror jeg det kan det oppsttt et tunnelsyn.
Jeg utelukker ikke at TH er skyldig, men jeg tviler . TH m i tilfelle ha hatt help av et stort antall medhjelpere, langt flere enn 2-3 personer. Jeg tror at politiet etterhvert blir tvunget til revurdere sin hypotese med TH som gjerningsperson.