2020-12-18, 10:48
Medlem
Et sprsml som str sentralt er hvor planlagt oppringningen fra MB til AEH var den morgenen.
Var det noe TH hadde sagt at MB skulle gjre p morgenen slik at hun kunne verifisere at AEH var i live? Var det noe MB gjorde fast p dette tidspunktet? Eller dukket det opp noe i som gjorde at MB p egen initiativ tok kontakt med AEH?

Dette mener jeg har mye si da TH har ikke hatt alibi om ikke MB hadde ringt. Samtalen til TEH baserer seg p samtalen fra MB slik at om ikke MB hadde ringt s hadde kanskje ikke AEH ringt TEH heller.

N prvde AEH ringe datter innimellom, men endte opp med sms. Men dette er ingen alibi, samt at dette skjedde etter TH hadde reist.

Hvis MB ikke hadde ringt p morgenen, hadde ikke TH hatt alibi. Derfor tenker jeg at om denne samtalen ikke var planlagt s kan jeg vanskelig se for meg at TH str bak, da siste livstegn ville vrt taxituren hjem dagen fr og ingen alibi for TH natten og morgenen.
Er dette planlagt av TH m han ha tenkt p alibi, derfor er dette sentralt mener jeg.
Citera
2020-12-18, 11:06
Medlem
S er sprsmlet om det var taxisjfren som var den siste som s AE kvelden fr, eller om det var hundepasseren.
Citera
2020-12-18, 12:14
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
S er sprsmlet om det var taxisjfren som var den siste som s AE kvelden fr, eller om det var hundepasseren.

Tror du ikke TH var den siste?
Slik jeg ser det, s m det ha vrt hundepasseren som s henne sist av de to du nevner.
Det ville vrt merkelig om han reiste fra T*ssen fr AEH kom hjem.
Kanskje det snart kommer et par lekkasjer om dette? Og om hva slags alibi de nrmeste hadde?
Citera
2020-12-18, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farkosten
Tror du ikke TH var den siste?
Slik jeg ser det, s m det ha vrt hundepasseren som s henne sist av de to du nevner.
Det ville vrt merkelig om han reiste fra T*ssen fr AEH kom hjem.
Kanskje det snart kommer et par lekkasjer om dette? Og om hva slags alibi de nrmeste hadde?

Det er nok hundepasseren jeg sikter til som den siste - utover TH.
Etter hvert vil det trolig komme mer detaljer rundt det siste dgnet.
Citera
2020-12-18, 12:29
Medlem
Enneagrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce

Er det kommet frem noen opplysninger om at hundehvalpen hadde tilsyn hjemme?
Citera
2020-12-18, 13:40
Medlem
Farkostens avatar
tillegg

Citat:
Ursprungligen postat av Enneagram

Jeg husker ikke, og fant ingen link p det. Tror heller ikke at dette med hundepass eller ikke har vrt gjenstand for uenighet her inne.

Det ville vrt langt verre om det f.eks kom fram at de hadde forlatt en liten valp hjemme alene i timesvis.
Citera
2020-12-18, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enneagram
Det kan godt vre at valpen var alene hjemme. Det har ikke blitt bekreftet at snnen eller noen andre passet valpen.
Citera
2020-12-18, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Det kan godt vre at valpen var alene hjemme. Det har ikke blitt bekreftet at snnen eller noen andre passet valpen.

Jeg har forsttt det som om snnen passet valpen mens TH og AEH var p forestilling kvelden fr. At snnen var hjemme i S4 passet hunden. Samme snn som mottok 09.14 samtalen.

Syntes dette hundepass greiene var litt rart. Jeg er selv hundeeier. EN valp trenger ndvendig vis ikke tilsyn mens jeg er borte 4-5 timer. Den klarer seg lett alene. Litt hundetiss p gulvet m alle valpeeiere regne med.
Citera
2020-12-18, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Jeg har forsttt det som om snnen passet valpen mens TH og AEH var p forestilling kvelden fr. At snnen var hjemme i S4 passet hunden. Samme snn som mottok 09.14 samtalen.

Syntes dette hundepass greiene var litt rart. Jeg er selv hundeeier. EN valp trenger ndvendig vis ikke tilsyn mens jeg er borte 4-5 timer. Den klarer seg lett alene. Litt hundetiss p gulvet m alle valpeeiere regne med.
Ja, folk gr jo p jobb, s de fleste valper m nok klare seg selv i perioder, selv om jeg personlig ikke synes at det er ideelt.
Det er ikke godt si hva som var tilfellet i denne saken.
Det er forelpig bare en trdsannhet at snnen (eller noen andre) passet valpen teaterkvelden.
Inntil videre vet vi ikke.
Citera
2020-12-18, 17:18
Medlem
Farkostens avatar
Citat:

Det ville i tilfelle vre totalt ansvarslst og stygt. Valpen var vel bare 10-12 uker.
Citera
2020-12-18, 17:34
Bannlyst
Citat:
Ja, folk gr jo p jobb, s de fleste valper m nok klare seg selv i perioder, selv om jeg personlig ikke synes at det er ideelt.
Det er ikke godt si hva som var tilfellet i denne saken.
Det er forelpig bare en trdsannhet at snnen (eller noen andre) passet valpen teaterkvelden.
Inntil videre vet vi ikke.

Du kaller det trdsannhet. Men mye av det som har kommet fram fra interne kanaler, har vist seg stemme. Hvis det kommer fra Minnimus, s kan vi si det ganske s sikkert at det stemmer.
Det er ikke slik at det m st i media for at det skal stemme.
Citera
2020-12-18, 17:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Farkosten
Det ville i tilfelle vre totalt ansvarslst og stygt. Valpen var vel bare 10-12 uker.

Ja, den hadde nok pass. En ting jeg stusser p, at det var avfring p gulvet i andre etasje. Valper kan vel ikke g opp eller ned en trapp hvis de er bare 10 uker gamle? Valpen skal ha blitt funnet innelst i en stue i frste etasje iflge en nrk-artikkel. Har GM gtt opp i andre etasje og hentet den ned til frste, eller stammer avfringen fra dagen fr? Hvorfor har ikke avfringen blitt tatt bort? Er det slik at AE aldri fikk gtt tur med hunden om morgenen, og s kom avfringen i andre etasje, etter at hun var blitt overfalt, og s er det TH som har fraktet den ned og lst den inn i stua?
Senast redigerad av Fenvatnet 2020-12-18 kl. 17:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in