Citat:
Kan jo vre at T hagen bare var en pedimeter p mange felt, og nsket ha kontroll p det meste-ogs da det handlet om kriminelle gjenger og typer i nrmiljet. Dette ble ekstra viktig pga. den store formuen, pluss at han var et evnt. ml for urent mel i posen. Noen fiender har han vel. Om han er en meget mistenksom forretningsmann, som er en beregnende menneskekjenner. For lykkes som han i forretninger,m man ha en del lignende egenskaper.
* Kanskje Tom ogs var en hobbydetektiv som alle her i trden, den gang han studerte de ulste sakene?? Ikke umulig det!
Ikke alle tenker automatisk at oppbevaring av gamle ulste krimsaker i aviser, gjr han noe mer skyldig........
Drev han med jakt i fjellet, og var med i skyteklubb -s er det jo heller ikke unaturlig ha vpen.
At hagla stod ved senga etter at Lisbeth ble borte, og noen kyniske medhjelpere eller andre tok henne ( eller medhjelpere ble truende?) S hadde jeg jammen ogs hatt hagla klar.
Noe mer underlig er at han nsket bo alene i huset, uten politibeskyttelse rett etter. Det skurrer litt. Noen er dessuten ekstremt kontrollfrikere, som stoler kun p seg selv. Frihet til styre det meste helt alene, det er personligheten jeg tolker i Tom Hagen.
* Kanskje Tom ogs var en hobbydetektiv som alle her i trden, den gang han studerte de ulste sakene?? Ikke umulig det!
Ikke alle tenker automatisk at oppbevaring av gamle ulste krimsaker i aviser, gjr han noe mer skyldig........
Drev han med jakt i fjellet, og var med i skyteklubb -s er det jo heller ikke unaturlig ha vpen.
At hagla stod ved senga etter at Lisbeth ble borte, og noen kyniske medhjelpere eller andre tok henne ( eller medhjelpere ble truende?) S hadde jeg jammen ogs hatt hagla klar.
Noe mer underlig er at han nsket bo alene i huset, uten politibeskyttelse rett etter. Det skurrer litt. Noen er dessuten ekstremt kontrollfrikere, som stoler kun p seg selv. Frihet til styre det meste helt alene, det er personligheten jeg tolker i Tom Hagen.
Dette er THs ord, gjengitt av hans advokat.. Politiet har ikke uttalt seg n. Men TH har hatt vpnene p soverommet fra politiet gikk inn i huset og sendte TH p hotell. De sier egentlug her at haglen var p soverommet og skarpladd da de kom inn i huset mens han var p hotell. Da faller utsagnet om beskyttelse. Og var han s redd p forhnd, burde han fikset alarmen
TV 2 er kjent med at politiet beslagla vpnene fra en kiste p Tom Hagens soverom 23. november 2018, bare noen uker etter at kona forsvant. P dette tidspunktet var ikke saken offentlig kjent.