Citat:
Ursprungligen postat av
Vanligdame
Til sitatet du siterer, Kornblomst:
AEH har fortalt til noen i sin svigerfamilie at TH har truet med pistol ved inngelse av sreie.
Jeg ble bare avfeid kraftig s slettet innlegget.
Sist skrev jeg ikke hvem hun hadde sagt det til. N gjr jeg det.
Vanligdame postet dette 5. mai 2020. Innlegg #22198. Ogs tidligere har negativ info om TH blitt avfeid i trden. Jeg tror Vanligdame forteller sannheten, og at pistolepisoden vil bli bekreftet senere.
I alle tilfelle, siktelsen som bekrefter at TH hadde ulovlig hndvpen hjemme, gjr pistol-mot-hodet tvangsunderskriving av ektepakt mer sannsynlig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hellsculls
I min barndom leste vi Hardy-guttene og Nancy Drew. Vi syntes dette var fryktelig spennende! I dag ville vi ha ledd av de enkle lsningene, Noen sverger fortsatt til banale og enkle lsninger p vr tids kriminalsaker. "The husband did it!" De insisterer p de forlengst har "lst" forsvinningssaken. De ligger milevis foran politiet, som strever med oppklare saken. Selvsagt er ofte den mannlige parneren skyldige, men det er ogs eksempler p at han er uskyldig. P bagrunn av at politiet fant aviser som omtalte drapssaker, hviskes det i krokene om at TH kan vre seriemorder! Man er skremt over funnet, og det hele oppfattes som nifst! P toppen av det hele, jobbes det intenst med etablere flgende som trdsannhet:
AEH fikk retta en pistol mot hodet, dette for true henne til underskrive ektepakten.
Fra fr av har det blitt en trdsannhet, at AEH mtte betale bde husleie og strm i S4.
Noen har tatt en kjent brukers oppfordring veldig bokstavelig, sitert etter hukommelsen: Her kan man slenge ut hva man vil!
Hvor er det det hviskes i krokene om at TH kan vre seriemorder? P PM'en din?
S lenge vi ikke vet noenting om omstendighetene rundt funnet av gamle avisartikler om ulste drapssaker, s er det noen mulige scenarier som ikke kan utelukkes.
Om avisutklippene ble funnet samlet, i suvernir-seriemorder-style, vil etterforskningen bli ndt til granske ogs denne muligheten, at TH kan ha vrt involvert i flere drap.
S lenge TH nekter g i avhr og nekter forklare seg om diverse funn politiet har gjort, slik som disse avisutklippene, s vil det selvflgelig vre folk som spekulerer over mulige forklaringer.
TH kan bidra til stoppe slike spekulasjoner selv, ved forklare seg til politiet.