2020-12-28, 00:35
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coysman
Og hva er de vesentlige detaljene? Blir ikke veldig konstruktiv debatt av slike utsagn. Skjnnner at du ikke kan skrive alt du tror hver gang noen spr men hva mener du her?
det var ett svar p :
<verkligen dags att brja lsa upp p hela rendet och andra brottml s att dere ocks ser ljuset >
ngot som bara blir tydligare och tydligare att r sant....
Citera
2020-12-28, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Det skjedde ikke, det som skjedde var at AE ble "kidnappet"
ja...
Citera
2020-12-28, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Og om du var uskyldig, hadde det i hvert fall lurt f oversikt over alle tips. Vi har alle ftt vite at TH er grundig mann og selvsagt ville han forsikre seg om at han fr vite om alle tipsene og at de ikke holdes hemmelig for han. Skulle bare mangle.

Politiet nsker drive hemmelig etterforskning og en uskyldig vil ikke finne seg i det.
Den som er uskyldig bryr seg ikke om hva politiet etterforsker. Hvorfor gjr han ingenting for finne kona. Bare drive uskyldighetskamp for seg selv.
Citera
2020-12-28, 00:46
Medlem
Citat:
Hvis jeg var TH og uskyldig, hadde jeg reagert p akkurat samme mte.

FORDI : TH var i en rekke mter, han skrev en rekke mailer for hjelpe politiet, akkurat slik politiet har bedt han gjre.

Enden p visa ble: Politiet lekker alt til media av det han bde sier og skriver og bruker alt sammen MOT HAN.

Da hadde jeg blitt fly forbannet og tenkt at nok er nok og nektet flere avhr.

Politiet er selv skyld i situasjonen de har satt seg i. Det er ikke uten grunn at den ene av dem ble omplassert.
Har du lest disse mailene
Citera
2020-12-28, 00:50
Medlem
Citat:
Og disse enkeltpersonene jobber ikke i politiet, mener du ? Hvor naiv er det mulig vre ? - Selvsagt kommer lekkasjene opprinnelig fra politiet.

Du satt i her i fjor p denne tiden. Du sitter her fortsatt og er overbevist om at TH er skyldig. Hvor lenge skal du holde p ?

Vi er flere her som ikke utelukker TH, men det er ogs mange her som har bestemt seg for lenge siden. Hvordan vil dere reagere hvis det viser seg at dere tar feil ?
sukk. Hvor mange personer tror du er innom saken. Er den top secret der kun en hndfull kjenner detaljene. Hva med biologer, skrifteksperter, sekretrer, politifolk, jurister, lydeksperter, gravere, dykkere osv.
Citera
2020-12-28, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjoddska
ja...
Eg lika humoren din,Bjoddska Ikkje adle s ser ironien,einaste...Nr ein e s kontroll freak at ein skrive ner ALT s e det nok ikkje positive tiltak som han tenke p i STG bok si.Hvis tanken var bli snill igjen s trengs ingen Strategi eller Taktikk.Det trengs omtenksomhet for AEH.
Citera
2020-12-28, 00:56
Medlem
Citat:
Jeg ler av trdstarter. Jeg gr ikke med drapstanker om noen, gjr du?
drepe sakte men sikkert. Her skal det strs salt i sret. Hyggelig.
Citera
2020-12-28, 01:02
Medlem
Citat:
Kanskje han la den ladde hagla p et annet rom og inviterte AE p heftig erotikk av og til?
De hadde separate soverom s du var ikke heldig med den romantikken.
Senast redigerad av LH07 2020-12-28 kl. 01:18.
Citera
2020-12-28, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Om mtet med Michael Green. Som jeg tror skjedde hsten 2019. September kanskje. Noen f mneder etter at politiet skiftet hovedhypotese 26. juni 2019.

TH var desperat, og mtet ble arrangert i hp om at TH skulle kunne bestille og kjpe en egnet syndebukk fra det danske MC-miljet.

TH og MG fant ikke tonen i det personlige mtet. MG responderte ikke p Hagens utspill slik Hagen hadde hpet og nsket.

Jakten p syndebukk ble lagt p is. Det ble ingen videre kontakt mellom TH og MG.
Green bet ikke p agnet. Han kjente ingen som kidnappet p en slik mte. Tror han fant fort ut det var et konedrap.
Citera
2020-12-28, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjoddska
F eks oppheve ektepakten...
men andre vil han drepe sakte men sikkert....
Citera
2020-12-28, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinnUrlig
Eg lika humoren din,Bjoddska Ikkje adle s ser ironien,einaste...Nr ein e s kontroll freak at ein skrive ner ALT s e det nok ikkje positive tiltak som han tenke p i STG bok si.Hvis tanken var bli snill igjen s trengs ingen Strategi eller Taktikk.Det trengs omtenksomhet for AEH.
svirrebrdrene hevder th er blitt noe mindre hevnlysten i det siste. Han hevnet seg kun p en bndopptaker.
Citera
2020-12-28, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
har aldrig sett ngon hr som har skrytt s mycket med att startat en trd och bidragit mindre, komm med fakta
Jeg har s vidt nevnt det i forbindelse med at jeg og flere andre har blitt beskyldt for f betalt av TH.
Min konto er gammel, har deltatt i mange trder og jeg startet trden rett etter at saken ble kjent.

Det mener jeg at br vre nok for at selv de strste dustene her burde forst at jeg ikke har en agenda utover flge saken.

De her inne som har bestemt seg for at TH er skyldig uten at de greier argumentere for det uten konstruere argumenter og diskreditere brukere med motforestillinger har selvflgelig gjort et stort nummer ut av det.

Uten at jeg har tatt meg nr av det, jeg bare fr bekreftet inntrykket mitt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in