2020-12-28, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinnUrlig
Har du inntrykk av at TH er typen som ville pleie sin kone litt ekstra?

Det var ikke meg du spurte, men nei ikke slik TH fremstilles her p forumet. Her har forskjellige deltakere laget et helt eget bilde av TH uten egentlig vite noen ting om han.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinnUrlig
Har du inntrykk av at TH er typen som ville pleie sin kone litt ekstra?
Jeg tar hyde for at han mente noe annet enn drepe nr han skrev at han mtte foreta seg noe.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Ok. Futurumpojk d.

The comming man.
Citera
2020-12-28, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Det var ikke meg du spurte, men nei ikke slik TH fremstilles her p forumet. Her har forskjellige deltakere laget et helt eget bilde av TH uten egentlig vite noen ting om han.

Og du har dannet ditt bilde og vet alt om han?
Citera
2020-12-28, 00:22
Medlem
Om mtet med Michael Green. Som jeg tror skjedde hsten 2019. September kanskje. Noen f mneder etter at politiet skiftet hovedhypotese 26. juni 2019.

TH var desperat, og mtet ble arrangert i hp om at TH skulle kunne bestille og kjpe en egnet syndebukk fra det danske MC-miljet.

TH og MG fant ikke tonen i det personlige mtet. MG responderte ikke p Hagens utspill slik Hagen hadde hpet og nsket.

Jakten p syndebukk ble lagt p is. Det ble ingen videre kontakt mellom TH og MG.
Citera
2020-12-28, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Det er absolutt ingenting som rettferdiggjr et drap, hverken i denne saken eller i andre saker. Hvis TH har tatt livet av ektefellen, tror jeg ikke dette skyldes ekteskapsproblemer. Da heller jeg mot at det har vrt et drap i affekt, kanskje kombinert med alkohol. Mange mener bestemt at ekteskapsproblemer har vrt motivet for drapet. For underbygge et slikt motiv, br man pent kunne snakke om hva som kan vre rsaken til eventuelle konflikter. Noen mener vite at AEH har opplevd fysisk og psykisk mishandling. Det kan godt hende at det var slik, men dette vet vi ikke noe sikkert om. Jeg avviser ikke at det kan ha vrt slik. Det m likevel vre mulig tenke at det ogs kan vre andre rsaker til disse konfliktene. Jeg har gjentatte ganger sagt at et mennesker med kjent rusproblematikk skaper store problemer i de fleste familier. Jeg har ogs uttalt at jeg ikke ser ned p et medmenneske som lider under rusen. Min intensjon er selvsagt ikke trkke p en avdd, jeg nsker kun ppeke at det kan vre mange rsaker til et konfliktfylt ekteskap. Enkelte (og da sikter jeg ikke til deg) kvier seg ikke for slenge ut de mest groteske beskyldninger om andre som er omtalt i denne trden, vel vitende om at dette er helt udokumenterte pstander. Jeg har selv bidratt til rette skelyset mot eventuelle gjerninspersoner., men jeg mener at jeg har understreket at dette er kun en teori. Jeg reager derfor p at enkelte brukere blir aggressive, hvis man trekker inn avhengighetsproblematikk som en mulig rsak til ekteskapsproblemer. Det er mulig jeg ikke har greid forklare dette p en god nok mte. Jeg begynner lure p akkurat det, hvis brukere har inntrykk av at at jeg mener at AEH selv var skyld i denne forferdelige hendelsen. Enten har jeg uttrykt meg klnete, alternativt nsker noen vranglese mine kommentarer.
Marker klart at din hovedteori er at TH er GM, s slipper du akkurat dette her. Tror jeg.
Helt enig i hele innlegget faktisk. M vel vre en frste gang for alt👍
Citera
2020-12-28, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Og du har dannet ditt bilde og vet alt om han?

Nei absolutt ikke og det er derfor jeg ogs holder flere muligheter pne.
Citera
2020-12-28, 00:26
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
The comming man.

Plggskalv.
Citera
2020-12-28, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Jeg tar hyde for at han mente noe annet enn drepe nr han skrev at han mtte foreta seg noe.
F eks oppheve ektepakten...
Citera
2020-12-28, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Nei absolutt ikke og det er derfor jeg ogs holder flere muligheter pne.

Det er da ingen her som har en fast hypotese, bortsett fra Legokatten da. Hypotesen dannes fra de opplysninger vi kjenner, men endres opplysningene s kan ogs hypotesen ogs endres. Det er p nyaktig samme mte som politiet gjr det.
Citera
2020-12-28, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Ja, noen ser ut til hoppe over vesentlige detaljer i saken - penbart bevisst og konsekvent.

Og hva er de vesentlige detaljene? Blir ikke veldig konstruktiv debatt av slike utsagn. Skjnnner at du ikke kan skrive alt du tror hver gang noen spr men hva mener du her?
Citera
2020-12-28, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjoddska
F eks oppheve ektepakten...

Det skjedde ikke, det som skjedde var at AE ble "kidnappet"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto