2020-12-27, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Hva er penbart? Jeg gjengir det to uavhengige brukere har opplyst om denne foreningen. Jeg har ingen grunn til tvile p AmundRA og Lurenskog. Mener du at de nevnte brukerne ljuger? Jeg bruker ikke hennes rusavhengighet for skade AEHs ettermle. Jeg har aldri sett ned p misbrukere. Jeg har sette dette p nrt hold, og vet hvilket helvete rus kan vre, bde for den som er fanga i rusen og for de prrende. Fenvatnes reaksjon er helt som foventa, og du henger deg selvflgelig p. Hvorfor i all verden skal man ikke kunne problematisere et avhengighetsproblem? Hvis det er noe som er penbart, s er det at et avhengighetsproblem pvirker de fleste ektefeller og familier. Men dette skal det ikke snakkes om. Det er bedre lukka ya, og late som ingenting.
Jeg ljuger ikke akkurat, jeg var kun p fisketur ang AA fordi jeg syntes det var logisk (og det er lite fremgang her...) Men her var AmundRA svidt ute fr meg og bekreftet det mens jeg leste meg opp, og det er en bruker jeg ser p som troverdig.
En har jo forsttt "dynamikken" i denne trden etterhvert... og kan f bekreftet/dementert et par ting ved stille sprsml/presentere teorier, og se hvor det hagler imot😏 Eller enda bedre nr andre kommer med sprsml jeg lurer p, og fr se reaksjonen p "forsvaret".
Jeg har ikke noe mer innsikt eller kjennskap til saken eller familien enn deg (regner jeg med), s ikke ta dette med alibi til presten og AA som sanning fra meg, det har jeg bare sett her. Se litt p reaksjonene om du fisker litt er ett tips...
Det er synd trden har blitt som den har, med to s steile fronter, og en liten eliteklubb p PM som sprer de alvorligste ryktene... Det handler ikke om et nske om vite hva en part/offer eventuelt har blitt utsatt for, men hva en annen part faktisk har gjort. For forst familien. Hper noen skjnner forskjellen... Og da m dessverre oppvasken tas pent, for f en pen diskusjon. Hvem og hvilke udokumenterte pstander en selv velger tro p er vel relativt vanlig i alle trder her.
Citera
2020-12-27, 23:53
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
N begynner Gone Girl p TV2

hehehe
Citera
2020-12-28, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Jeg tror dere fantaserer noe helt vanvittig her i trden mange av dere. Dere dikter opp ting dere ikke har foutsetning til vite noe om.

I flge TH ssken er ikke TH opptatt av oppussing. Jeg tror det er et selvstendig valg av AEH og jeg tror der er TH som betalte.

AE tenkte flytte ut fra S4. Politiet har mange indikasjoner p det.

Det var planlagt at det skulle se slik ut:

AE nsket oppussing men fikk ingen respons av TH. AE ble lei og la ut forsprsler p mitt anbud. Da det kom all slags hndverkere p befaring i hjemmet, satte TH foten ned og engasjerte hndverkere han kjente fra fr. TH skulle da komme i et positivt lys, han srget for at AE fikk nsket om oppussing oppfylt.

Hva som egentlig skjedde:

TH ba AE legge oppussing ut p anbud p min side. Etter mange befaringer hyrte han inn lokale hndverkere han hadde brukt tidligere. TH hpet at fremmed dna l igjen etter befaringene. Et ledd i forberedelsene til fake kidnapping.
Citera
2020-12-28, 00:02
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurenskog
Jeg ljuger ikke akkurat, jeg var kun p fisketur ang AA fordi jeg syntes det var logisk (og det er lite fremgang her...) Men her var AmundRA svidt ute fr meg og bekreftet det mens jeg leste meg opp, og det er en bruker jeg ser p som troverdig.
En har jo forsttt "dynamikken" i denne trden etterhvert... og kan f bekreftet/dementert et par ting ved stille sprsml/presentere teorier, og se hvor det hagler imot😏 Eller enda bedre nr andre kommer med sprsml jeg lurer p, og fr se reaksjonen p "forsvaret".
Jeg har ikke noe mer innsikt eller kjennskap til saken eller familien enn deg (regner jeg med), s ikke ta dette med alibi til presten og AA som sanning fra meg, det har jeg bare sett her. Se litt p reaksjonene om du fisker litt er ett tips...
Det er synd trden har blitt som den har, med to s steile fronter, og en liten eliteklubb p PM som sprer de alvorligste ryktene... Det handler ikke om et nske om vite hva en part/offer eventuelt har blitt utsatt for, men hva en annen part faktisk har gjort. For forst familien. Hper noen skjnner forskjellen... Og da m dessverre oppvasken tas pent, for f en pen diskusjon. Hvem og hvilke udokumenterte pstander en selv velger tro p er vel relativt vanlig i alle trder her.

det fetade r mycket viktigt...
Citera
2020-12-28, 00:05
Medlem
Citat:
Du snur det p hodet, hvis du er uskyldig s samarbeider du med politiet for renvaske deg selv.
TH tr ikke, fordi han vet at han er avslrt.

En annen ting jeg har lyst til tilfye her. Jeg tror Tom Hagen er enda mer opptatt av finne AEH. Jeg tror han grubler p dette dag og natt og derfor er det for han (som liker ha kontroll ) kjempeviktig f vite om alle tips. Derfor nsker han at tipsene skal g til Holden. Han stoler ikke lenger p politiet.

Jeg vet at jeg ville ha tenkt nyaktig p samme mte som TH om jeg var uskyldig. Han ser jo at politiet ikke er i stand til lse saken og han ser at politiet legger vekk tips. Han ser at han ikke har noen grunn til stole p dem lenger.
Citera
2020-12-28, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
AE tenkte flytte ut fra S4. Politiet har mange indikasjoner p det.

Det var planlagt at det skulle se slik ut:

AE nsket oppussing men fikk ingen respons av TH. AE ble lei og la ut forsprsler p mitt anbud. Da det kom all slags hndverkere p befaring i hjemmet, satte TH foten ned og engasjerte hndverkere han kjente fra fr. TH skulle da komme i et positivt lys, han srget for at AE fikk nsket om oppussing oppfylt.

Hva som egentlig skjedde:

TH ba AE legge oppussing ut p anbud p min side. Etter mange befaringer hyrte han inn lokale hndverkere han hadde brukt tidligere. TH hpet at fremmed dna l igjen etter befaringene. Et ledd i forberedelsene til fake kidnapping.

Kan du slutte presentere meningene dine som om de var fakta. Det ser mye bedre ut om du legger til ordet _ tror_ nr du skriver disse setningene.

Du tror at det er slik, men du vet ikke.
Citera
2020-12-28, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
En annen ting jeg har lyst til tilfye her. Jeg tror Tom Hagen er enda mer opptatt av finne AEH. Jeg tror han grubler p dette dag og natt og derfor er det for han (som liker ha kontroll ) kjempeviktig f vite om alle tips. Derfor nsker han at tipsene skal g til Holden. Han stoler ikke lenger p politiet.

Jeg vet at jeg ville ha tenkt nyaktig p samme mte som TH om jeg var uskyldig. Han ser jo at politiet ikke er i stand til lse saken og han ser at politiet legger vekk tips. Han ser at han ikke har noen grunn til stole p dem lenger.

Du legger inn premisset: Om han er uskyldig, da er det ikke engang en teori at han kan vre skyldig.
Citera
2020-12-28, 00:13
Medlem
Citat:
Du legger inn premisset: Om han er uskyldig, da er det ikke engang en teori at han kan vre skyldig.

Enda en gang : Jeg utelukker ingen ting. Jeg skriver _om_ han er uskyldig.

For meg reagerer TH slik jeg mener en uskyldig vil reagere. Derfor tror jeg mest p den teorien forelpig, men jeg utelukker ingen ting.

Dere som har bestemt dere, der utelukker andre teorier.
Citera
2020-12-28, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Og da er du selvflgelig sikker p at han ikke mente pleie sin kone litt ekstra, kanskje ta henne med p en ferie for f henne til trives litt bedre.

Hvor ofte tenker du p drepe folk rundt deg??
Har du inntrykk av at TH er typen som ville pleie sin kone litt ekstra?
Citera
2020-12-28, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinnUrlig
Har du inntrykk av at TH er typen som ville pleie sin kone litt ekstra?

Kanskje han la den ladde hagla p et annet rom og inviterte AE p heftig erotikk av og til?
Citera
2020-12-28, 00:17
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frokendektektiv
Har ikke sett han noe i media eller likende

Han jobber hvertfall tett med TH p Futurum. Tok over etter GHH i 2018.
Har sttt mye her at han ser ut til ta over imperiet etter TH.
Da har han motiv ogs, om AEH ville skille seg og srge for at barna fikk sin del av arven.

Hemvist vet jeg ikke hva betyr?

Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
hr r en lnk till lite info om honom :
https://www.proff.no/rolle/vegard-eb...nghus/1745571/
bild hittade jag inte...

Ok. Futurumpojk d.
Citera
2020-12-28, 00:18
Medlem
Nottelitens avatar
Citat: