Citat:
Jeg ljuger ikke akkurat, jeg var kun p fisketur ang AA fordi jeg syntes det var logisk (og det er lite fremgang her...) Men her var AmundRA svidt ute fr meg og bekreftet det mens jeg leste meg opp, og det er en bruker jeg ser p som troverdig. Hva er penbart? Jeg gjengir det to uavhengige brukere har opplyst om denne foreningen. Jeg har ingen grunn til tvile p AmundRA og Lurenskog. Mener du at de nevnte brukerne ljuger? Jeg bruker ikke hennes rusavhengighet for skade AEHs ettermle. Jeg har aldri sett ned p misbrukere. Jeg har sette dette p nrt hold, og vet hvilket helvete rus kan vre, bde for den som er fanga i rusen og for de prrende. Fenvatnes reaksjon er helt som foventa, og du henger deg selvflgelig p. Hvorfor i all verden skal man ikke kunne problematisere et avhengighetsproblem? Hvis det er noe som er penbart, s er det at et avhengighetsproblem pvirker de fleste ektefeller og familier. Men dette skal det ikke snakkes om. Det er bedre lukka ya, og late som ingenting.
En har jo forsttt "dynamikken" i denne trden etterhvert... og kan f bekreftet/dementert et par ting ved stille sprsml/presentere teorier, og se hvor det hagler imot😏 Eller enda bedre nr andre kommer med sprsml jeg lurer p, og fr se reaksjonen p "forsvaret".
Jeg har ikke noe mer innsikt eller kjennskap til saken eller familien enn deg (regner jeg med), s ikke ta dette med alibi til presten og AA som sanning fra meg, det har jeg bare sett her. Se litt p reaksjonene om du fisker litt er ett tips...
Det er synd trden har blitt som den har, med to s steile fronter, og en liten eliteklubb p PM som sprer de alvorligste ryktene... Det handler ikke om et nske om vite hva en part/offer eventuelt har blitt utsatt for, men hva en annen part faktisk har gjort. For forst familien. Hper noen skjnner forskjellen... Og da m dessverre oppvasken tas pent, for f en pen diskusjon. Hvem og hvilke udokumenterte pstander en selv velger tro p er vel relativt vanlig i alle trder her.