Citat:
Ursprungligen postat av
Havhest
Ja, m si at jeg er litt sjokkert at ikke flere nsker lse saken, istedet for produsere feilinformasjon. Husleie og strmregning liksom.
Siste nyheter har jeg ikke giddet kommentere. Enda mer ikke-opplysninger.
Husleie, strm, pistol mot hodet, lsrevne sitater fra dagbker som rommer over 20000 sider, en rynke ved det ene yet, bruddstykker fra avhr, en kul p AEHs hyre arm,"stor som en appelsin", kjrer eldre fransk bil, som etter hvert blir til en "bulkete, gammel bil, ammunisjon som slenger rundt i huset, huset er fylt opp med vpen, mystiske avisutklipp, et lurt smil under intervjuet p Dagsrevyen, TH er gjerrig, TH er psykopat, kun utvalgte vitner har troverdighet, barna har deltatt i forbrytelsen, barna har blitt hjernevasket fra de var sm, i et hjem preget av psykisk terror, AEH har blitt fysisk og psykisk mishandlet gjennom store deler av ekteskapet,
Et sammensurium av pstander, noen kan stemme, de fleste er udokumterbart sladder. Man pberoper seg et vitne som har betrodd seg i fortrolighet, man har "sikre kilder", men kan av naturlige grunner ikke rpe kilden. Jeg avviser ikke at noen har troverdige kilder. Men hvordan kan man skille skitt fra kanel? Enkelte brukere viser et rdgldende hat mot TH. Et hat som kanskje er sterkere enn THs hevntanker om beileren. THs hevntanker, blir fremstilt som et srdeles viktig personlighetstrekk. Hva karakteriserer brukere som frder av hevngjerrighet, og ikke unndrar seg fra servere rykter og direkte lgner? Det fyres opp til en lynsjestemning, og jeg hper virkelig ikke at vi har slike holdninger i politiet og rettsvesenet. Media er med p leken, de ser kun ut til tenke p forsider og annonseinntekter fra click baits.
Slik saken str pr idag, anser jeg det som utenkelig at ptalemakten utferdiger en siktelse. Ved stadig lekke uvesentlige "nyheter", bekrefter de egentlig at de har lite fare med. TH kan ikke knyttes til stedet i tiden rundt siste kjente livstegn, han kan ikke knyttes til innkjp av sko, strips, printer eller andre remedier som kan knyttes til forbrytelsen. AEH er sannsynligvis forlengst dd, men ikke en gang dette kan fastls med 100% sikkerhet.
Nr da enkelte brukere forlengst har "lst" saken , vitner dette om et usedvanlig oppblst selvbilde, eller en total uvitenhet om etterforskning og bevisvurdering. Eller begge deler.