2020-12-25, 20:47
Medlem
Jag är en kille på 19 år. Jag har tränat sen jag var 17. Tänkte köra en kur på vegansk diet. Jag har kört testo förut men vill köra på tren för maximal effekt tillsammans med testo. Så jag undrar hur mycket borde jag ta om jag har den här dieten:
Havrerutor (frukost)
69 g protein. 122 g kolhydrater. 21 g fett 937 kval
Overnight oats med jordnötssmör (mellanmål)
43 g protein 80 g kolhydrater 13 g fett 599 kval
Sallad med svarta bönor och avokado (lunch)
71 g protein 120 g kolhydrater. 23 g fett 950 kval
Hemlagade havrebars med jordnötssmör (mellanmål)
40 g protein 70 g kolhydrater 19 g fett 603 kval
Veganska hotwings (middag)
74 g protein 112 g kolhydrater 23 g fett 966 kcal
Min fråga är hur mycket jag skulle potentiellt lägga på mig? Väger 81kg just nu. Vill bli större till sommaren samtidigt ha minsta fett. Vilken styrka på tren och testo borde jag ha? Jag kommer köra 6 dagar i veckan. Köra cardio 3 av passen 20 min på crosstrainingen på högsta level. Vad passar bäst många eller låga reps. Har ett träningsschema med 8-15 reps jag föredrar lägre så om nån av er skulle kunna skicka ett sådant vore uppskattat. Vad är ett realistisk mål till sommaren? Vilken pct borde jag ha till Tren o Testo?
Såg nu att jag lagt det i fel forum. Sorry. Kan admin flytta tråden till rätt forum. Tack på förhand
Senast redigerad av Kastakast 2020-12-25 kl. 20:52.
Citera
2020-12-25, 21:00
Moderator
Morfar-52s avatar
Flyttar

Drogodling och drogtillverkning --> Träning
/Moderator
Citera
2020-12-25, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kastakast
Jag är en kille på 19 år. Jag har tränat sen jag var 17. Tänkte köra en kur på vegansk diet. Jag har kört testo förut men vill köra på tren för maximal effekt tillsammans med testo. Så jag undrar hur mycket borde jag ta om jag har den här dieten:
Havrerutor (frukost)
69 g protein. 122 g kolhydrater. 21 g fett 937 kval
Overnight oats med jordnötssmör (mellanmål)
43 g protein 80 g kolhydrater 13 g fett 599 kval
Sallad med svarta bönor och avokado (lunch)
71 g protein 120 g kolhydrater. 23 g fett 950 kval
Hemlagade havrebars med jordnötssmör (mellanmål)
40 g protein 70 g kolhydrater 19 g fett 603 kval
Veganska hotwings (middag)
74 g protein 112 g kolhydrater 23 g fett 966 kcal
Min fråga är hur mycket jag skulle potentiellt lägga på mig? Väger 81kg just nu. Vill bli större till sommaren samtidigt ha minsta fett. Vilken styrka på tren och testo borde jag ha? Jag kommer köra 6 dagar i veckan. Köra cardio 3 av passen 20 min på crosstrainingen på högsta level. Vad passar bäst många eller låga reps. Har ett träningsschema med 8-15 reps jag föredrar lägre så om nån av er skulle kunna skicka ett sådant vore uppskattat. Vad är ett realistisk mål till sommaren? Vilken pct borde jag ha till Tren o Testo?
Såg nu att jag lagt det i fel forum. Sorry. Kan admin flytta tråden till rätt forum. Tack på förhand

Om du fokuserar på att träna hårt istället för att planera så kommer det gå bättre.

När du går till gymmet och kör ben, Har du nånsin varit nära att svimma när du kört för hårt?

När du kör armar, har du problem att få upp armarna att tvätta håret efter gymmet?

Det är oerhört många som går till gymmet men väldigt få av dem som faktiskt aktivt jobbar på att få mer muskler eller bli starkare.

Kan inget om doping men det finns det säkert andra som kan.
Senast redigerad av Bruz-Lee 2020-12-25 kl. 21:09.
Citera
2020-12-25, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruz-Lee
Om du fokuserar på att träna hårt istället för att planera så kommer det gå bättre.

När du går till gymmet och kör ben, Har du nånsin varit nära att svimma när du kört för hårt?

När du kör armar, har du problem att få upp armarna att tvätta håret efter gymmet?

Det är oerhört många som går till gymmet men väldigt få av dem som faktiskt aktivt jobbar på att få mer muskler eller bli starkare.

Kan inget om doping men det finns det säkert andra som kan.

Jag vill ha en plan nu när jag ska kura. Det är viktigt. Vill få ut maximala resultat. Så vill veta ungefär vart jag kan landa.
Citera
2020-12-25, 21:22
Medlem
Nej du ska inte kura. Efter två års träning är du mycket långt ifrån din genetiska potential. Du är i den åldern när du simmar i testo naturligt i kroppen så se till att använda dom här ungdomsåren till att bygga dig stor o stark utan prepp. Det du bygger upp nu naturligt kommer du ha glädje av hela livet och det är helt utan biverkningar.
Citera
2020-12-26, 09:36
Medlem
goofers avatar
Hur fan är du funtad i skallen?
19 år och nybörjare som ska bli stor på jordnötssmör och bönor?

Du har inte ens koll på repsantal?

Och nu vill du använda Tren, den jävligaste och farligaste steroider med lång återhämtningstid.
Du kanske aldrig återhämtar din egen produktion efter trenbruk, har du funderat på det?

Bara vanligt testo räcker mycket långt för dig.

Spar trenet tills du har 100% koll på din kropp, din träning och din kosthållning.
Nu fattas det mycket än.
PS om du behöver ett träningschema så tycker jag inte du är mogen alls för steroider.
Lär känna din kropp och dagsform, kör tills fail och lasta på mer vikt hela tiden men se till att ha "muscle mind connect"
Ett träningsschema där du ska lyfta si och då mycket kommer att begransa dig.
Du ska gå allin varje pass tills du stapplar ut.
När en bicepscurl får det att snurra i huvudet börjar du förstå vad hård träning innebär och nu Jan steroider komma in i bilden för bättre återhämtning.
Senast redigerad av goofer 2020-12-26 kl. 09:42.
Citera
2020-12-26, 14:48
Medlem
jpettersson1991s avatar
Träning --> Dopningspreparat
/Moderator
Citera
2020-12-27, 12:37
Medlem
Imponerande felflyttningar av mods. Det här ska ligga i "dopning och dopningspreparat", inte "dopningspreparat"

Hur som helst

Du borde lägga av med dina kurtankar. Du borde lägga några år på att lista ut din träning och diet istället först. Att du vill äta 300g protein per dag trots att du förmodligen är rätt liten och klen säger det mesta om hur vilse du faktiskt är.

Alla frågorna du ställer är förresten i stil med "hur långt är ett snöre?". Jag vet inte kastakast, hur långt är ett snöre, kan du tipsa om en bra längd på ett snöre?
Citera
2021-01-02, 22:48
Medlem
Om man vill ha ut nåt av träning så är vegan inte sättet att göra det på. Piss protein och dessutom saknas över 15 olika näringsämnen, därför vegan bodybuilders ser ut som skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in