Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-01-03, 00:03
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Pjusk betyr vel psykisk sjuk

Eller bare p en snurr..
Citera
2021-01-03, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Og da tror du TEH ikke hadde vrt i varetekt?

Kornblomst: Nei, jeg tror ikke at TEH har vrt involvert i drap p sin egen mor.

Ok, da har han drept henne etter samtalen AE hadde med TEH. Og etter at han var en stund p jobb ettersom han har alibi en periode etter 09:05ish...
Citera
2021-01-03, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farkosten
Ei som har blitt mishandlet fysisk og psykisk, blitt hjernevasket og utrygg p seg selv kanskje? Som alltid har ftt hre at alt hun gjr er galt, og at hun ikke er verdt noe. Utrolig hva mennesker finner seg i, om de tror at verden er snn.
Og, siden du tydeligvis mener at TH er en psykopat; betale for en middag ute i ny og ne, og en komfyr er vel kanskje ikke s flamboyant for en milliardr?

Edit: Jeg har aldri psttt at hun har blitt fysisk mishandlet. Dette med mishandling var noe du dro inn.
Men siden du er inne p det, s hevdes det av kilder her som har vist seg vre veldig troverdige.

En Aga er ikke "en komfyr", det er en AGA og den er svindyr. Jeg tror ikke at TH er en psykopat, jeg tror han er veldig spesiell og gammeldags. Jeg er enig i at det siste som har kommet frem ikke ser helt bra ut, men s lenge politiet lekker det de vil (og kun det) og status quo fortsatt er at de ikke har beviser nok til f han varetektsfengslet, ja da er det sta. Helt usannsynlig at han skal ha planlagt alt etter mitt syn.
Citera
2021-01-03, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farkosten
Ei som har blitt mishandlet fysisk og psykisk, blitt hjernevasket og utrygg p seg selv kanskje? Som alltid har ftt hre at alt hun gjr er galt, og at hun ikke er verdt noe. Utrolig hva mennesker finner seg i, om de tror at verden er snn.
Og, siden du tydeligvis mener at TH er en psykopat; betale for en middag ute i ny og ne, og en komfyr er vel kanskje ikke s flamboyant for en milliardr?

Edit: Jeg har aldri psttt at hun har blitt fysisk mishandlet. Dette med mishandling var noe du dro inn.
Men siden du er inne p det, s hevdes det av kilder her som har vist seg vre veldig troverdige.

Flere i denne trden hevder hun har blitt mishandlet. Psykisk mishandling er ofte det verste og det som skader folk mest, s langt har jeg ikke lest noe som sttter dette.
Citera
2021-01-03, 00:42
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
En Aga er ikke "en komfyr", det er en AGA og den er svindyr. Jeg tror ikke at TH er en psykopat, jeg tror han er veldig spesiell og gammeldags. Jeg er enig i at det siste som har kommet frem ikke ser helt bra ut, men s lenge politiet lekker det de vil (og kun det) og status quo fortsatt er at de ikke har beviser nok til f han varetektsfengslet, ja da er det sta. Helt usannsynlig at han skal ha planlagt alt etter mitt syn.

Ja, har jeg sagt noe annet?
Citera
2021-01-03, 00:45
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Flere i denne trden hevder hun har blitt mishandlet. Psykisk mishandling er ofte det verste og det som skader folk mest, s langt har jeg ikke lest noe som sttter dette.

Skal du sitere meg og stille meg sprsml p bakgrunn av det, s fr du sprre om det jeg har skrevet, og ikke tillegge meg perifere momenter.
Citera
2021-01-03, 01:09
Medlem
Hvorfor kommer det aldri fram hvem som passet bikkja og nr vedkommende evt forlot S4?

Eller var det for at den var alene hjemme mens AE og TH var i teateret at den gjorde fra seg i annen etasje?
Senast redigerad av Sugar-Daddy 2021-01-03 kl. 01:13.
Citera
2021-01-03, 01:15
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Hvorfor kommer det aldri fram hvem som passet bikkja og nr vedkommende evt forlot S4?

Eller var det for at den var alene hjemme mens AE og TH var i teateret at den gjorde fra seg i annen etasje?

det r flera av oss som undrar...
vem i s fall och nr kom personen och nr lmnade personen igen?
Citera
2021-01-03, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
det r flera av oss som undrar...
vem i s fall och nr kom personen och nr lmnade personen igen?

Ja det er helt essensielt, for alt vi vet s kan vedkommende ha sovet p sofaen der.
Citera
2021-01-03, 01:25
Medlem
Citat:

hh.. du har ikke hrt om ektepakten av 1993 som fratok AE alle konomiske rettigheter som normalt flger ekteskap, og som gjorde henne fullstendig avhengig av TH konomisk.

P nettsidene til LDO (Likestillings- og diskrimineringsombudet) finnes definisjon p "Mishandling i nre relasjoner".

Deriblant nevnes konomisk vold:
"Kontroll over andres konomi; den ene partneren nektes ha kontroll over egen eller felles konomi."
I tillegg vises spor etter fysisk vold, i ansiktet og p hender, p de f bildene av AE som har vrt publisert.

Vi har ftt vite at TH har hatt en skarpladd hagle ved sengen p separat-soverommet sitt. En truende situasjon for hvem som helst som bor sammen med en temperamentsfull og hevngjerrig mann som attptil omtales som stordrikker eller alkoholiker. TH har ogs hatt flere ulovlige vpen i familieboligen. TH har en forhistorie med drapstrusler rettet mot x-svoger, bror og muligens flere.

Jeg har n gjort deg oppmerksom p mange opplysninger som peker mot at AE levde i en undertrykkende mishandlingssituasjon. Men greier du ta det til deg tro.

Kilde: Kjnnsbasert vold og vold i nre relasjoner
Citera
2021-01-03, 01:30
Medlem
N har jeg ikke lest meg opp p hun som ble drept i hjemmet sitt p Furuset som TH hadde klippet ut en artikkel om, men hun var ikke tilfeldigvis i AA?
Citera
2021-01-03, 01:32
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ja det er helt essensielt, for alt vi vet s kan vedkommende ha sovet p sofaen der.

Ja, oavsett om det r ngon som har passat hunden eller inte, det r intressant,
som du skriver kan personen sovit ver, den kan ocks ha gtt fre TH eller satt p med TH...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in