Citat:
Ursprungligen postat av
Tristis
Jag spelar dina låtar när vi festar hemma hos mig, folk undrar "vem är det här?". De gillar din musik, liksom jag.
Senaste åren har jag själv hållit på med musik(som jag redan nämnt i tråden), främst produktion men jag är intresserad av att skriva texter med men det är omöjligt för mig tyvärr. Jag skulle gärna vilja göra enkel musik som t.ex den här låten:
https://www.youtube.com/watch?v=RFzS42BcI7o men inte ens det klarar jag haha.
Hoppas inte jag verkar som en stalker så mycket som jag skrivit i tråden, men jag ser sån jävla potential i dig och om du visste vad jag förutspått inom fotboll till mina vänner när det kommer till nya stjärnor osv så skulle du bli förbluffad
Behöver du en manager är det bara att skriva till mig!
Fyfan vad kul alltså, sånt här värmer verkligen!
Jo jag vet att du nämnt tidigare att du vill spela in egna låtar och att det är svårt. Men det handlar mycket om att tro på sig själv också, inställningen av att det är svårt Eller att man inte kan sätter direkt barriärer I huvudet.
Sen lär man ju självklart tycka att det är kul också, annars funkar det ju aldrig.
Jag uppskattas verkligen att du ser potential I mig och det betyder så mycket. Har haft det ganska tufft senaste åren, så musiken är mitt allt. Det har bokstavligen räddar mitt liv, och jag jobbar dagligen som om det handlade om liv och död.
Låter kanske dramatist och klyschigt men det är sanningen.
Därför betyder det enormt mycket när man blir uppskattad för man älskar och brinner för, det blir liksom ett kvitto på alla timmar man jag lagt ner på detta.
Jag Ser knappast dig som en stalker och jag är enormt tacksam för ditt stöd. OM jag lyckas, så ska du veta att du var en del av att jag klarade det