Citat:
Ursprungligen postat av
Londinium
Du menar på allvar att det finns en elit - som dessutom är aktiva pedofilmördare allihopa - som drar i alla trådar, och mänskligheten i allmänhet är drönare utan fri vilja? Obama våldtar och brutalt har ihjäl barn - du förstår inte hur sinnessjukt det är? Om du tror på det, då kan ju lika gärna jag också vara en av de pedofilmördande elitisterna då?
Varför gör de detta förresten? Borde det inte finnas enklare, snabbare och mer effektiva sätt att nå världsherravälde?
Vad får de ut av allt mördande och pedofilism?
Det måste ju handla om MILJONER barn - varför känner vi inte till mer om detta, även om MSM skulle vara bakbunden. Jag borde ju t o m känna till några fall personligen.
FÖR ATT DOM STYR ALLT DITT KLAPPTRÄ
Media,skolan,ekonomin,big tech,politken..ALLT. Eller gjorde rättare sagt.
Dom har haft så extremt mycket utpressningsmaterial på så många människor i toppen. Och med dom syftar jag främst till topparna inom centralbank-systemet. Det är den sista fienden.
Mycket av det här handlar om gamla kulter och hemliga sällskap som sträcker sig tillbaka flera hundra år. Många är satanister.
Dom som vill vara en del av den absoluta eliten i världen och bli anförtrodd deras hemligheter måste man ha hållhakar på för att dom ska kunna vara att lita på..Samt att dom vill ha utpressningsmaterial. Därför dom bland annat tar ut folk till Epstein Island etc och filmar.
Lin Wood (Toppadvokat i Trumps team) gick ut på Twitter och sa att dom har videobevis när Cheif Justice Roberts som leder högsta domstolen sägs ha våldtagit och mördat ett barn medans man filmade..Han är helt korrupt. Har du sånt på en person kan du styra dom helt men dom kommer även med i "klubben". I det här fallet Knights of Malta.
Att det kryllar av pedofiler i Hollywood tex är ju ingen nyhet. Vatikanen osv.
Du borde även läsa på om Adrenochrome..Det är den absoluta drogen bland toppen. Därför dom slaktar barn och tömmer dessa på blod etc. Trumps advokater säger sig ha bevis för allt..Du tror dom bara skulle gå ut och ljuga ihop det? Offra sina karriärer helt och bli stämd på fan allt dom äger? Men inte EN ENDA JÄVEL har stämt dom. INTE EN. Och Lin Wood påstår att Epstein fortfarande lever och att Trumps folk har honom i säkert förvar. Det här är inte slut ännu..Öppna ögonen.