Ni är helt i greppet av medias hjärntvätt och utav respekt till det kommer jag inte snäsa tillbaka på påhopp. Men ett tips oavsett hur mycket ni än skrattar åt detta är att ni lämnar en lucka öppen mentalt för det jag skriver.
Trump och många i USA har spelat ett spel under dom här åren för att lyckas ta ner deep state och då krävs vissa metoder, speciellt om hur man får media att uppmärksamma det dom vill att media ska uppmärksamma. Det är MÅNGA som spelat ett dubbelspel bland annat. Dom kommer som sagt ta ner hela deep state. Det är ingen idé att ni försöker argumentera det här med mig. Sätt er in istället själva och framför allt BUNKRA MAT. För så fort det här kommer ut till allmänheten kan det bli oroligt ett tag.
Skall tilläggas att Biden började grina och pratade om sin död i sitt farväl tal innan det var dags att bege sig till D.C..Vet han att snaran väntar?
Trump verkade å andra sidan oförskämt pigg och glad. Nigel Farage sa tidigare idag på Sky News att Trump inte alls ser lika sliten ut som avgående presidenter brukar göra (jämfört med när de tillträdde).
Varför var det inte 30.000 Militärer inkl. attackhelikoptrar m.m i Delaware när en gråtfärdig Sleepy Joe Biden sa farväl? Och vem fan lipar när man ska bli President?
Om det där klippet är "bevis" så är det illa. Det står ju till och med att det gäller en man från Chicago. Dessutom är det faktum att Bilden är i direktsändning ett försvårande för tesen att han är arresterad. 😊
Trump verkade å andra sidan oförskämt pigg och glad. Nigel Farage sa tidigare idag på Sky News att Trump inte alls ser lika sliten ut som avgående presidenter brukar göra (jämfört med när de tillträdde).
Det är väll inte så konstigt när han spenderat den mesta av tiden att titta på TV
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!