Flashback bygger pepparkakshus!
2021-01-20, 11:57
Medlem
Synitizes avatar
Jag erkänner mig besegrad i det jag trodde skulle ske! Ber alla om ursäkt i tråden om vad jag trodde skulle ske. TRUMP KOMMER ATT AVGÅ och som det ser ut kommer Biden sväras in..Men till vad? Trump kan ju inte bli president för ett "företag" som slutar att existera när han avgått

Den som är intresserad kan ju kolla upp "The banking act of 1871" och vad det innebar.

Här är en lite summering. MEN OBSERVERA. JAG ERKÄNNER MIG LYCKLIGT BESEGRAD FÖR JAG MISSUPPFATTADE ALLTSAMMANS: . Därför Trump sa the best is yet to come. Och nej inget JÄVLA DATUMFLYTT. ALLT ÄR REDAN ÖVER. ITS DONE. FÖR ER SOM MÅR BRA AV ATT JAG SÖKER HJÄLP ABSOLUT. För er andra som är intresserad av det jag skrivit i tråden samt vad som hänt i världen VAR GOD LÄS DET SOM STÅR I DET JAG LÄNKAT. :

TRUMP KOMMER BLI USA'S 19:e president..USA som ni känt det sedan 1871 är dött.

https://greatawakening.win/p/11S13qI...871the-wars-d/
2021-01-20, 11:57
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoltsvenskfitta
Delar av befolkningen helt klart, så kallade domestic terrorists.

Om hotet är trovärdigt eller ej har ju inte jag någon aning om. Men jag såg själv filmklipp från Washington där folk ropade att de skulle komma tillbaka med vapen. Nej, inte hela folkmassan, men enstaka individer. Det räcker med en.
Ja, att det finns ett konkret hot är också den uppfattning jag fått. Förlåt mig min slarvigt formulerade fråga! Det jag menade var ifall det finns ett hot så stort och starkt att 23.000 soldater+ ett enormt antal (var det 15.000?) poliser är rimligt i relation till hotet.
2021-01-20, 11:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Så du utgår inte från trådstarten? Istället för att gå offtopic då kanske du skulle starta en generell tråd om Q? Eftersom denna specifikt handlar om just detta?
Och nja, att sätta skottpengar på AFA, nazister, Q-anhängare eller vilken grupp du nu vill kanske hade gått som dödshot någonstans, men den offerkoftan får du sticka tjockare om du ska ha den på dig här. (Är nog redan rätt långvarig här.)
Man ser på blicken att vi har att göra med empatiskt störda psykopater.

https://www.friatider.se/sites/defau.../image_5_0.jpg

Jämnför blicken på provaktören john sullivan som hetsade demonstranter till upplopp och hetsade polisen att skjuta militärkvinnan som protestera mot valfusket.

Med den här användarens visningsbild.
2021-01-20, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Jag är ingen vindflöjel nej, men åsikt ändrar jag ganska enkelt. Har du långtråkigt kan du fundera över den saken!

Angående min fråga har jag ingen åsikt mer än att det är haltande logik att oppositionen behöver bemötas med 23.000 soldater, om
nu inte oppositionen är så stridsdugliga att detta erfodras.
Jag ser det så här:
Washington är en stor stad och där finns inte bara Capitolium och dagens tribun. Där finns finsansiella institutioner, departement. Ambassader, väl? Där finns också trafikleder, flygplats, tunnelbana, annan kollektivtrafik järnvägsstation - bara för att nämna något.Höll på att glömma luftrummet. (Tänk en leksaksdörnare) Därtill privata bostäder från slott till koja.
En attack, om än så liten mot vad som helst kan blixtsnabbt skapa kaos över hela sta'n.
Det krävs nog ett antal män för att bevaka allt detta. En störning på ett ställe distraherar och så händer något större på annan plats ...
Det behövs inte ett 1000-tals marscherande för att förstöra hur mycket som helst. Det räcker med en person.
Jag kan nog förstå omfattningen och nervositeten.
Eller så har jag för livlig fantasi?
Senast redigerad av tantigheter 2021-01-20 kl. 12:05.
2021-01-20, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synitize
Jag erkänner mig besegrad i det jag trodde skulle ske! Ber alla om ursäkt i tråden om vad jag trodde skulle ske. TRUMP KOMMER ATT AVGÅ och som det ser ut kommer Biden sväras in..Men till vad? Trump kan ju inte bli president för ett "företag" som slutar att existera när han avgått

Den som är intresserad kan ju kolla upp "The banking act of 1871" och vad det innebar.

Här är en lite summering. MEN OBSERVERA. JAG ERKÄNNER MIG LYCKLIGT BESEGRAD FÖR JAG MISSUPPFATTADE ALLTSAMMANS: . Därför Trump sa the best is yet to come. Och nej inget JÄVLA DATUMFLYTT. ALLT ÄR REDAN ÖVER. ITS DONE. FÖR ER SOM MÅR BRA AV ATT JAG SÖKER HJÄLP ABSOLUT. För er andra som är intresserad av det jag skrivit i tråden samt vad som hänt i världen VAR GOD LÄS DET SOM STÅR I DET JAG LÄNKAT. :

Det var stort av dig. 😄

Tack ska du ha, för ett par underhållande dagar i alla fall.
2021-01-20, 12:05
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Alex Jones är av allt att döma en skådespelare som jobbar för Deep State / kabalen / Illuminati. Hans uppdrag verkar vara att dra ett löjes skimmer över allt vad konspirationsteorier heter. Så att den breda allmänheten ska ledas in i att tro att några större konspirationer eller oegentligheter finns nog inte inom staten. Eftersom de där konspirationsteoretikerna verkar ju helt knäppa i huvudet. Han har lyckats ganska bra med sitt uppdrag men QAnons har han inte lyckats stoppa även om han har försökt.

Det där betvivlar jag. Det går inte att fejka en sådan roll om man inte tror på den. Han har ju också skapat mycket själv som ingen annan tror på. De där knäppgökarna som ser det inte vi ser är äkta människor men en genuin övertygelse att det är något större än en själv som styr ens liv.
2021-01-20, 12:07
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tantigheter
Jag ser det så här:
Washington är en stor stad och där finns inte bara Capitolium och dagens tribun. Där finns finsansiella institutioner, departement. Ambassader, väl? Där finns också trafikleder, flygplats, tunnelbana, annan kollektivtrafik järnvägsstation - bara för att nämna något.Höll på att glömma luftrummet. (Tänk en leksaksdörnare) Därtill privata bostäder från slott till koja.
En attack, om än så liten mot vad som helst kan blixtsnabbt skapa kaos över hela st'an.
Det krävs nog ett antal män för att bevaka allt detta. En störning på ett ställe distraherar och så händer något större på annan plats ...
Det behövs inte ett 1000-tals marscherande för att förstöra hur mycket som helst. Det räcker med en person.
Jag kan nog förstå omfattningen och nervositeten.
Eller så har jag för livlig fantasi?
Du vann ha rätt. Om inte annat kan det vara så resonemanget går, och på det viset skulle även 500.000 bönder kunna skapa rejäl oreda.

Om nu så är fallet, att så många är beredda att ta till vapen i frågan, då slutar inte saken här.
2021-01-20, 12:08
Medlem
Synitizes avatar
Jag hade fel om vad som skulle hända, men läs nedan (Från länken) :

Omg..This is truly biblical.

*After the civil war USA needed money and the central bankers stepped in and made the US to become the USA INC with the banking act of 1871 (Company controlled by the cabal = The Vatican + Rothschild/The British crown) So the free republic for we the people sovereign under God, the founding father created ceased to exist and the devil himself ruled the United States and D.C was created..

*Rothschild even bragged during the early 1900s "The one who controls the economy of a country is the true king. Im the ruler of the empire" The central bankers (cabal) played both sides during the world wars and was the one to blame for all atrocites that plagued the world during the 20th century. It was just big business for them..Communism vs Capitalism..The middeleast..Everything.

*CIA was souly created for the deep state so they could get away with their crimes in a world that got more and more connected after WW2 and information was harder and harder to control..So they needed a agency like CIA to cover up their crimes and be their agents in what every they needed them for. My guess is that Eisenhower connected the dots after the US military became so wast after ww2 and noticed which people who became rich due to the wars. That is why he held is famous speech 1960. He of told JFK all this. And JFK tried to stop it..To destroy the CIA and the USA INC and make The United States a free Republic under god again. And we all know how that worked out..

*After the murder of JFK 1963, 1967, 200 Generals sat down and decided that this could never happen again and they would found the killers and revenge the president. They understood what the cabal was and bide their time for the right moment '

*Since 1991 the deep state has had their puppets in the WH, and the cabal felt that the American people was drained enough and now turned their eye to China..The Chinese people was the next "rape" victim for the cabal.

*The beginning of the end for America would start with Barry Hussein and end With Hillary Clinton 2024, the deathblow. But the deep state didn't see our understand what the internet would become, they became scared when they realized what internet might do in regards of public awakening and it would be harder for them to control the "matrix" so in their fear and greed they created the NSA. As long as they had control over the NSA everything would be fine..(Now the 200 generals saw their chance as you already know) But one admiral who was a patriot and a solider of god tricked the cabal and patriots where now in control of the NSA. They needed a patriot in the WH so they could execute the plan etc..(You all know this part)

Since Obama(Barry Hussein) pardoned all the cabal minions in the US from their crimes they needed to get them in the act, so they set up a trap during these four years to bring the entire cabal down for ever world wide and destroy the U.S INC and once more restore the republic and the constitution.

*Trumps EO2018, and the election fraud sealed the deal. THEY WANTED THEM TO CHEAT AND CERTIFY THE ELECTION SO THE CORPRATE OF THE UNITED STATES COULD BE DESTROYED AND CEASE ALL ASSETS FROM THE DEEP STATE. *That is why we have seen so many planes in the EU and the US. They have taken ALL their money xD Everything. The deep state is now like Sauruman in The return of the king, the have now real power anymore, "the staff is broken."
Due to the EO2018 all of these actors with 0 cash can now be prosecuted by the military and Biden will be the president of nothing.

*Trump MUST STEP DOWN BECAUSE HE WILL BE THE LAST PRESIDENT OF THE US INC. AND BECOME THE 19:E PRESIDENT OF THE REPUBLIC OF THE UNITED STATES WITH THE CONSTITUTION RESTORED. THE POWER HAS BEEN TRANSFERD FROM THE CABAL BACK TO THE PEOPLE.
Washington D.C will cease to exist (The cabals military center) And become Washington City of the US.

The cabal and all its minions has been defeated! THIS IS BIBLICAL.
Senast redigerad av Synitize 2021-01-20 kl. 12:11.
2021-01-20, 12:10
Medlem
Citat:

Det hedrar dig.
Jag hade ju hoppats innerligt på att det du säger skulle stämma
Men men, jag håller med, detta är slutet på USA som vi känner det.
2021-01-20, 12:14
Medlem
Synitizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Det hedrar dig.
Jag hade ju hoppats innerligt på att det du säger skulle stämma
Men men, jag håller med, detta är slutet på USA som vi känner det.

Ja till det bättre. Mycket bättre. Varför tror du Biden grät som ett barn igår? Och Trump skiner som en sol av en anledning. Black out i Vatikanen häromveckan? Regeringar som avgår? En Rotschild dör i hjärtinfarkt??? DOM TOG ALLA DERAS PENGAR. Det är därför vi har sett så mycket militärflyg susa runt i EU,SA samt US. Dom har plockat allt, vilket dom hade all rätt att göra i och med Trumps EO2018 och när Radcliff släppte DNI rapportedn. Han släppte den till kongressen den 6:e så dom fattade vad dom hade gjort. Kongressen skrev under sin egen dödsdom för USA INC utan att dom förstod det. D.C kommer upphöra och bli Washington City of US.

Det är därför dom har satt in militären. Kolla upp lagen som gäller för ockupation av ett utländskt territorium och för de som befinner sig där.

Vad har D.C,City of London samt Vatikanen gemensamt? Alla tre har en obelisk.. Och vilka styr dessa? D.C hör inte till USA. D.C var deep states egendom.
Senast redigerad av Synitize 2021-01-20 kl. 12:17.
2021-01-20, 12:14
Medlem
Herakleioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Ja, att det finns ett konkret hot är också den uppfattning jag fått. Förlåt mig min slarvigt formulerade fråga! Det jag menade var ifall det finns ett hot så stort och starkt att 23.000 soldater+ ett enormt antal (var det 15.000?) poliser är rimligt i relation till hotet.

Bättre att ta till ordentligt än att det blir ett nytt upplopp kanske.

Då slipper de att hamna i underläge och jag tror att de som tänkt störa installationen inte dyker upp när de vet att det finns 38 000 poliser och soldater på plats.

Kan nog bli stökigt i en del delstater ikväll.

Hoppas det blir lugnt.

Allt våld är kontraproduktivt.
2021-01-20, 12:16
Medlem
Citat:

Visst, datumen höll inte, men tro inte Trump har uthärdat all denna förföljelse i dessa år för att släppa nu!!
Det kommer mera från Trumps sida, kan fan inte för en sekund tro att han ger upp allt nu på finalen....

Allt skådespel fram till nu har inte varit något annat än en gigantisk ”folkbildningskampanj” så att folket själva kan bevittna korruptionen och förstå vad som kommer och måste göras....!

Sen bör vi här i landet själva ta oss en funderare på vad som kan komma att komma....om det kan hända ”over there” så kanske d finns ”en liten chans” att det kan hända/har hänt här...eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in