2021-01-23, 14:57
Medlem
Siddhartas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Förmodligen. Det var ju inga probs alls innan hon fick veta att han knullade andra. Tills dess var det bara hyllningar vilket lyckos jag är som får knulla Assange. Det är ju sedan skit hur hon får sitta och berätta sin historia när det finns bevis om hur mycket skit hon berättat.

Finns tydligen de som fortfarande försvarar creepy Assange!
Citera
2021-01-23, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majasmoker
Jävlar, du har rätt, det såg jag ju. Ja våldtäkt faller väl under allmänt åtal antar jag. Javisst, smart av dem i så fall.

Det var väl Ardins väninna på polisen som upprättade en anmälan efter "rådgivningen". Ardin verkar vara riktigt urblåst och tänker med fittan.

"Märkliga turer
Det börjar redan med själva polisanmälan. Polisen som tog upp anmälan heter Irmeli Krans och är väninna med Anna Ardin, feminist och partikamrat.

Och direkt därpå:

”När jouråklagare, Maria Häljebo Kjellstrand fattade sitt beslut i fredags kväll visste hon direkt vem Julian Assange var.
Hon har jobbat som åklagare i sju år – främst med sex- och relations-brott.
– Jag fick en redogörelse av polisen som jag tyckte var tillräcklig för att anhålla honom. Jag ångrar inte mitt beslut på något sätt, säger Maria Häljebo Kjellstrand.

Hon fick inte några skriftliga förhör av polisen. Och inte heller konkreta bevis mot Assange. Bara en redogörelse av polisernas förhör med kvinnorna.”

Det var väl ingen mindre än Anna Ardins väninna, polis Irmeli Krans, som lämnade den redogörelsen?"

https://skvitts.wordpress.com/tag/anna-ardin/
Citera
2021-01-23, 15:01
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siddharta

Försvarar? Ja vi alla vet nog vilket kräk Assange är. Vill knulla och få minst ett barn i alla världens länder. Men det gör ju inte som frågan gäller att han är en våldtäktsman. Bara en creepy och en om man vill ha ett förhållande med = undvika. Ardin trodde som allt som det verkar hon var den enda. Sedan efter fått veta vilken man detta var blev hon sur och anmälde.
Citera
2021-01-23, 15:05
Medlem
Citat:

Vi är fler som försvarar Assange jämfört med er snöflingor som är hjärntvättade.
Citera
2021-01-23, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
När någon gång har Carina B gjort research? Intressant dock att en som Ramberg gått ut och gjort narr av hennes berättelse. Som kommer i direkt anslutning till boksläpp = här ska det göra kosing!

Nja bergfeldt har väl skummat igenom CNN ibland man får vara glad för det lilla Nog första ggn jag uppskattar Ramberg

OnT: om det är meningen att man skall bli positivt inställd till AA genom denna intervjun + kalla fakta så hade det motsatt verkan på mig åtminstone
Känns jävligt opålitlig eller vet inte hur jag skall förklara det
Citera
2021-01-23, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patriarkat
Nja bergfeldt har väl skummat igenom CNN ibland man får vara glad för det lilla Nog första ggn jag uppskattar Ramberg

OnT: om det är meningen att man skall bli positivt inställd till AA genom denna intervjun + kalla fakta så hade det motsatt verkan på mig åtminstone
Känns jävligt opålitlig eller vet inte hur jag skall förklara det
Ardin verkade mest nöjd med att få vika ut sig i TV utan att behöva förklara vilken uppmärksamhetshora hon är. Det här är det enda minnesvärda ludret gjort och kommer bli ihågkommen för. Att bli känd som Assanges groupie undrar man om hon tar den i tvåan. Undrar var kanske fel ord.
Citera
2021-01-23, 15:56
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:

Ja, de flesta här inne för vi kan se att han inte våldtagit någon - tycker du att han förtjänar all skit han fått under ett decennium pga. att två lösaktiga luder inte kan hålla tätt på varken fitta eller käft? Vad borde han dömas för, anser du?

Slår vad om att feminist-Sverige och MSM anser att Assange blev/är ett lämpligt offer och även om de vet att det mest sannolikt bara är ett svartsjukedrama så kan de inte backa nu och de vill ej heller påvisa, i dessa tider, att kvinnor kan vara så idiotiska och lössläppta som de slampor de visat sig vara...
Citera
2021-01-23, 16:03
Avstängd
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadameDuBary
Mycket intressanta uppgifter i polisutredningen. Märkligt att SVT:s Carina B inte gjort ordentlig research inför intervjun men AA för att kunna ställa motfrågor.
Det fascinerar att FB-folket är mer påläst och kunnigare om fakta än Bergfeldt. Känns som rätt val att bojkotta hennes program.
Citera
2021-01-23, 16:05
Avstängd
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
AR är en bisarr överklasskärring. Hon har ju varit en frontfigur för pk etablissemanget men kanske känner att dan Eliasson och andra tappat det så hon lämnar skutan?
Som den guldklädda råtta hon är.

Att Anna ardin får sitta och gnälla i skattefinansierad tv och göra reklam för sin bok är vansinnigt. Drevet hon utsattes för? Öhh Julian Assange då??
Jag håller inte med om din beskrivning av AR, men om den är sann så är det ju dubbel credd och dubbel trovärdighet i det hon säger om Ardin.

Om jag var Ardin hade jag kräkts av ARs kommentar som är rätt tung. Ardin borde verkligen inte rört om i den här grytan igen. Men vänta, det är kanske just typiskt henne. Att förstöra sitt liv med sin breda käft och sin brist på moral. Diakon som hon är.
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2021-01-23 kl. 16:09.
Citera
2021-01-23, 16:43
Medlem
Alonens avatar
Rätt säker på att AA efter några ligg med JA såg sig själv som Wikileaks First Lady, glida runt på olika Jet-Set-tillställningar världen runt hand i hand med Julian.

Plötsligt spricker drömmen när hon inser att hon bara är ett av många gatluder.

Förblindad av raseri och svartsjuka kräver hon HÄMND, ivrigt påhejad av CIA m.fl från USA som vill tysta Julian och Wikileaks...

Den här jävla boken är bara ett sista försök att få ”upprättelse”, hemskt att hon inte kan släppa detta.

Sannolikt blev hon kåt av att bli bekräftad i tv-rutan.

Synd att vi inte kan få Julians syn på det hela.
Senast redigerad av Alonen 2021-01-23 kl. 17:18.
Citera
2021-01-23, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderdalle
AA kommer ut med ny bok, skriver hon på sin FB-sida: https://www.facebook.com/annaardin/p...57410545312234

Tydligen inte första gången. https://twitter.com/therealardin/status/20790876214
Citera
2021-01-23, 17:09
Medlem
Baisers avatar
Dom förtjänade varandra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in