2021-01-23, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Står längst ner. Enkelt att läsa
Söker jag på "flashback anna ardin" kommer denna tråd upp överst, de första 12 träffarna är från flashback.org
Citera
2021-01-23, 13:39
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nbsp
Söker jag på "flashback anna ardin" kommer denna tråd upp överst, de första 12 träffarna är från flashback.org

Läs under detta inlägget.
Citera
2021-01-23, 13:41
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
För jävligt att Ardin får sitta och snyfta ut och göra reklam för sin ensidiga bok i statlig ång-tv!

Tror inte för en sekund på henne, Assange behöver inte våldta för att få fitta.

Lika lite som Mick Jagger...

Men ingen ifrågasätter henne! Skämt till journalist Carina Bergfeldt gör det inte. Hur sjukt är inte detta? En person som förstört en annans persons liv där åklagare i absurdum bestämt att inget olagligt skedde hon får sitta i STATSTELEVISION och yra vidare! Hon är präst dessutom...
Citera
2021-01-23, 13:46
Medlem
Bacterials avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herostratos
Sundevall sa väl iofs att han inte tog ställning till Rahmans skuld, utan att han sa att bevisningen inte höll? Rätta mig om jag har fel.
Men det här är Sverige. Där vi håller stenhårt vid vad folk sa för tre generationer sedan för att fälla vem som helst nu om dagordningen kräver det. Medial hycklerie deluxe.Journalist vill man snart inte förknippas med alls. Alla såg vad du skrev sen finns ju @pwolodarski - en tvättäkta idiot.)
Citera
2021-01-23, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnutteKragballe
Anna Ardin verkar lida utav hämndbegär på män.
Dessutom verkar hon vurma för islam i Sverige. Hur går det ihop med hennes feminism och jämlikhetsdyrkan? Islam är väl den mest kvinnoförtryckande ideologin som finns! Dubbelmoralen tycks ligga på topp men det passar att krypa fram tio år senare. Allt för att vinna poäng och publicitet inför lanseringen av sin bok!
Citera
2021-01-23, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Men ingen ifrågasätter henne! Skämt till journalist Carina Bergfeldt gör det inte. Hur sjukt är inte detta? En person som förstört en annans persons liv där åklagare i absurdum bestämt att inget olagligt skedde hon får sitta i STATSTELEVISION och yra vidare! Hon är präst dessutom...
En riktig falsk narcissist som suktar efter publicitet! Hon har själv yttrat att det var "coolt att ha Assange hemma hos sig och att de hånglade". Hon borde stå för sin handling att ha särat på benen, istället för att anklaga Assange för våldtäkt. Hon kanske blev kränkt av att hon inte var den enda han satte på!
Citera
2021-01-23, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Det är väl FB-utbroderingar av Guardian

Och NY post

Kondomtjafset skulle istället kunna ha att göra med Aids-risken.

Är Assanges läggning kartlagd ännu på FB?

Enligt vad hon sa igår på TV, tyckte hon att det var väldigt kränkande att gå och testa sig mot HIV/könssjukdom efteråt. Dessutom hade Assange inte varit särskilt samarbetsvillig till att själv testa sig. Detta hade hon reagerat negativt på. Helt enkelt blev hon kanske besviken på att hon för honom bara var ett "one night stand". Hon hade förmodligen trott att hon var speciell för Assange. Sedan visade det sig att han hade haft sex med en annan svensk kvinna.
Citera
2021-01-23, 14:22
Medlem
JSelwyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memekrig
Att du inte anser dig en vän av Assange säger mest att du tagit till dig den opartiska propagandan för att smutskasta Wikileaks.
O var har jag skrivit det? Kan väl ha en egen åsikt ändå? Sen behöver jag inte tala om det för dig och tänker inte göra det heller.
Citera
2021-01-23, 14:25
Medlem
JSelwyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nbsp
Vill Bonnier ha reklam för en ny bok ställer SVT förstås upp, fattas bara. För de som jobbar på de olika programmen på SVT är förstås Bonnier en viktig del av deras potentiella arbetsmarknad. De vet vilka händer som föder dem.

När det är något de inte vill visa så brukar det vara väldigt noga med att de som sas anklagas ska ha möjlighet att bemöta.
Ja, ligger något i det du säger. I vilket fall, så fick jag en besk smak i munnen. Den här gången måste jag säga att CB (SVT) inte var en höjdare.
Citera
2021-01-23, 14:29
Medlem
Scalpings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oljeborr
Socialdemokrater av svensk börd saknar moral!
Har inget med politik att göra, utan om en lättkränkt personlighet. En kvinna i det här fallet.
Citera
2021-01-23, 14:35
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bryssel2009
Damerna i fråga var så förslagna att de gick till polisen, inte för att anmäla utan för att få ”råd”. Då gjorde polisen anmälan, och damerna slapp undan risken att åtalas för falsk tillvitelse. De måste ha diskuterat detta med någon juridisk kunnig person, och vem var polisen som gjorde anmälan?
Jävlar, du har rätt, det såg jag ju. Ja våldtäkt faller väl under allmänt åtal antar jag. Javisst, smart av dem i så fall.
Citera
2021-01-23, 14:43
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
En riktig falsk narcissist som suktar efter publicitet! Hon har själv yttrat att det var "coolt att ha Assange hemma hos sig och att de hånglade". Hon borde stå för sin handling att ha särat på benen, istället för att anklaga Assange för våldtäkt. Hon kanske blev kränkt av att hon inte var den enda han satte på!

Förmodligen. Det var ju inga probs alls innan hon fick veta att han knullade andra. Tills dess var det bara hyllningar vilket lyckos jag är som får knulla Assange. Det är ju sedan skit hur hon får sitta och berätta sin historia när det finns bevis om hur mycket skit hon berättat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in