Citat:
Ursprungligen postat av
HerrGickhan
Ledtråden skulle ju vara »äntligen ett bekant ansikte« och att han då är bekant från att tidigare ha varit med. Nu tror jag ju själv inte alls att det blir Markoolio. Det vara bara mitt svar på ett annat inlägg om tidigare medverkande.
Problemet, som du kan fundera på, är om det nu blir en kvinna trots att det så tydligt är en man som figurerar i senaste filmen. Håret tillhör inte en kvinna. Om det nu ändå blir en kvinna har hon då satt på sig en maskförklädnad eller hur skulle du förklara det?
Jag tycker varken en dröm eller en maskförklädnad är ett seriöst sätt att ge vederhäftiga information på.
Nej men du sa väl själv att allt är möjligt så.. Att allt är en dröm och så vidare.. Men samtidigt brukar inte direkt ICA vara "djupa"
Jag kände dock först att det vore väldigt märkligt att göra en sådan här film där man döljer hans ansikte hela tiden och klipper bort i sista sekund där han kollar upp, om det inte är personen som är Stig.. Jag är inte säker heller på att det skulle kunna vara Reuter även om det var en massa smink, hon är väl ganska kort, runt 160 cm.
Man vet ju inte hur handlingen fortgår, om det är en kvinna som prankar eller dylikt.. men då blir det ju nästan omöjligt att gissa vem det är.. då lär enbart folk som var med i inspelningen kunna gissa rätt.. Så det bör ju vara mannen i filmen som är den nye skådisen.
"Ett bekant ansikte" behöver ju inte betyda att det har varit en person som varit med innan, kan ju vara betyda att det är en känd person.