2020-10-24, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Jag önskar såklart också att inget av den mardröm som råder hade hänt. Jag vill faktiskt tro på henne och med mina ord stötta henne till max.
Jajajajaja, sluta tugga i tråden nu, stötta du henne, de e ju bara du som ser ut som en idiot, ingen annan.💋
Citera
2021-01-08, 09:34
Medlem
Knullkungens avatar
https://www.lexnova.se/nyheter/hd-pr...d-i-landskrona

HD prövar påföljden
Citera
2021-01-09, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
https://www.lexnova.se/nyheter/hd-pr...d-i-landskrona

HD prövar påföljden

Dom anser väl att hon hugg honom i sängen, när han sov, och vill ge livstid
Citera
2021-01-09, 03:12
Medlem
Fb till GM?
Senast redigerad av I-Love-Booty 2021-01-09 kl. 03:16.
Citera
2021-01-09, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I-Love-Booty
Fb till GM?

Gm har inte kvar som fb.

Systern har där ligger bilder ute på Gm.

A**-louise f*k*osifol*u

*=a
*=n
Citera
2021-01-26, 09:30
Medlem
Har det kommit fram om hon verkligen var gravid
Citera
2021-01-26, 15:22
Förhoppningsvis och för Cassies skull görs nu straffet mildare, man måste se hur hon har reagerat i att med sin panik även försökt att rädda liv genom att hon faktiskt ringde 112 den aktuella morgonen.
Med detta sagt önskar jag få se en kraftigt nedsatt efterföljd av straffet.

Det gäller i detta fallet att rädda Cassie , hon behöver komma ut i arbete snarast möjligt.

Lycka till Cassie.
Du har råkat ut för en situation där det hela blev fel. En ren olyckshändelse är vad det handlar om.
Citera
2021-01-26, 15:52
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Citat:
Förhoppningsvis och för Cassies skull görs nu straffet mildare, man måste se hur hon har reagerat i att med sin panik även försökt att rädda liv genom att hon faktiskt ringde 112 den aktuella morgonen.

Det gäller i detta fallet att rädda Cassie , hon behöver komma ut i arbete snarast möjligt.

Lycka till Cassie.
Du har råkat ut för en situation där det hela blev fel. En ren olyckshändelse är vad det handlar om.
du är utom räddning ju
Citera
2021-01-26, 16:09
Citat:
Ursprungligen postat av bjornesmagasin2
du är utom räddning ju
Vi får väl se , huruvida ett riktigt rätts system fungerar. Även hatade människor bör frias helt vid olycka eller oförsiktiga handlingar. Det skulle förvåna mig om Cassie döms till längre straff än max 3 år. .
Senast redigerad av Massonite 2021-01-26 kl. 16:20.
Citera
2021-01-26, 16:48
Medlem
Citat:

Lycka till Cassie.

En mer slut person än dig är nog svårt att hitta.
Citera
2021-01-26, 17:02
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarenjabra
En mer slut person än dig är nog svårt att hitta.
Som jag skrivit , max 3 år. Det innebär att Cassie blir utslussad i samhället om 1 år och 3 månader.
Vilket är den mest rimliga efterföljden i hela denna tragiska situation.
Citera
2021-01-30, 03:06
Medlem
Citat:

Lycka till Cassie.

Hahahahahahahahah, och så återigen har vi dig, så värdelös?😂 rädda henne, hoppas hon torteras tills hon själv ber för att dö och nån lämnar henne tills hon dör av smärta❤️ Nobody gives a fuck. Förutom du tydligen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in