2021-01-30, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Som jag skrivit , max 3 år. Det innebär att Cassie blir utslussad i samhället om 1 år och 3 månader.
Vilket är den mest rimliga efterföljden i hela denna tragiska situation.
HOOOOOON ÄÄÄÄÄRRRRR SKKKKYYYYYLLLLDDDDDIIIG
Citera
2021-01-30, 03:55
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamoln08
HOOOOOON ÄÄÄÄÄRRRRR SKKKKYYYYYLLLLDDDDDIIIG
Det är inte bevisat att Cassie gjort denna handling med uppsåt att ens skada.
Hon blev stampad på och hoppad på ..innan händelsen.
Citera
2021-01-30, 20:36
Citat:
Ursprungligen postat av Realisten2k19
Vilken vidrig liten pajas du är!!! Är du så desperat efter att ligga din fule fan 🤣 Lovar att kampanja för att din mördare skall adlas istället för att straffas
Det som har framkommit , är att Cassie dömdes otroligt hårt för en olycka/oaktsam handling och dessutom helt utan försvar.
Citera
2021-02-05, 20:01
Medlem
Citat:
Det är inte bevisat att Cassie gjort denna handling med uppsåt att ens skada.
Hon blev stampad på och hoppad på ..innan händelsen.
Detta är inte riktat till trollet som skrivit inlägget ovan utan till er som läser tråden: Cassie är alltså dömd för mord. Rekvisitet för mord är att man har berövat en annan människa livet med uppsåt. Det är alltså bevisat i både tings- och hovrätt att Cassie medvetet ville döda Tim.
Citera
2021-02-05, 21:49
Citat:
Ursprungligen postat av FritiofPiraten
Detta är inte riktat till trollet som skrivit inlägget ovan utan till er som läser tråden: Cassie är alltså dömd för mord. Rekvisitet för mord är att man har berövat en annan människa livet med uppsåt. Det är alltså bevisat i både tings- och hovrätt att Cassie medvetet ville döda Tim.

I domstolar ? Utan försvar. . Ogiltigförklarat.
Det blir på sin höjd böter. Cassie sa att det inte var meningen.
Då finns det heller inget uppsåt. Jag förstår dig FritiofPiraten.
Senast redigerad av Massonite 2021-02-05 kl. 22:10.
Citera
2021-02-06, 10:54
Medlem
Citat:

Alltås var får du allt ifrån?
Citera
2021-02-09, 09:59
Medlem
Citat:

Jaha, sa hon att det inte var meningen?? Men dåså!! Haha, då är det lugnt ju.
Idiot
Citera
2021-02-09, 10:04
Medlem
Citat:

Vet inte riktigt vilken planet du är ifrån alltså? Men ditt beteende skrämmer mig. Att sitta och försvara en människa som tagit en annans liv är helt jävla oacceptabelt, oavsett hur det hände. Men du menar alltså på att det är synd om henne, när det i själva verket är hon som är en psykopat och tog en människas liv? Spyr på dig
Citera
2021-02-09, 11:18
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Tyvärr under betalvägg, men nu får psykopatkärringen betala ett saftigt skadestånd till Tim's son, nu ligger väl Massonite och bölar på golvet
https://www.hd.se/2021-02-08/knivmor...far-skadestand
Citera
2021-02-09, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjornesmagasin2
Tyvärr under betalvägg, men nu får psykopatkärringen betala ett saftigt skadestånd till Tim's son, nu ligger väl Massonite och bölar på golvet
https://www.hd.se/2021-02-08/knivmor...far-skadestand
Inte mer än rätt, den lille pojken skull fått det 10-dubbla! Massonite är ett troll, lägg ingen tid på den. Här är hen predikant som vill träffa Cassie och berätta om Jesus. I en annan tråd är hen med i MC - gäng, förhandlar med presidenterna där och ska göra razzia på Wernamo MC. Hen har inte fattat att man kan läsa historik på flashback.. Hen får ha hur många konton som helst, det skiner ändå igenom. Så onödigt att lägga energi på och jag hoppas att Tim's son aldrig ska behöva läsa vad hen skrivit. Jag lider med hela familjen som fått utstå detta och jag hoppas att karman biter kinesen ordentligt i röven resten av hennes liv!
Citera
2021-02-09, 16:10
Ett skadestånd på 60.000 Kr ... (Det blev alltså böter). ..... (på sin höjd).
Ja det var väntat ..

Och ni som tror på "karma" ... vi är inga hinduer. . Ingen hinduism.
Vi som ser Cassies rätt att genomgå en rättsprosess. . Ser ju även olyckan bakom händelsen. .
Citera
2021-02-09, 16:33
Medlem
Citat:
Ett skadestånd på 60.000 Kr ... (Det blev alltså böter). ..... (på sin höjd).
Ja det var väntat ..

Och ni som tror på "karma" ... vi är inga hinduer. . Ingen hinduism.
Vi som ser Cassies rätt att genomgå en rättsprosess. . Ser ju även olyckan bakom händelsen. .
Ett skadestånd är inte böter, herregud.. Har du suttit i din etta i 100 år?? Hon ska betala 60000 kr först och främst till barnet som förlorat sin pappa + alla begravningskostnader mm och ska sitta i FÄNGELSE!!
Skulle tro att hon åker på ytterligare skadestånd till anhöriga. Det blir dyrt för dig, för du vill väl gärna stå för kalaset? Det tycker jag du gott kunde gjort om jag inte vetat att du är ett nättroll! Sluta upp med dom här dumheterna genast. Fattar du inte att du skämmer ut dig för all framtid, dina inlägg på Flashback ligger kvar väldigt länge? Sätt dig på din Harley Davidson och leta efter kriminella istället. Eller som du skrev i en annan tråd "jag har en bil som hämtar upp mig, på väg mot Wernamo Bikers" 😂 Jävla fjolla.. 🤯
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in