2021-02-03, 18:03
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Verkar bli vanligare med attacker i butiker. ICA verkar ha dragit en rejäl nitlott i det träsket. Pundare, kaosbabbar eller zigenare är väl de mest logiska gissningarna.
Citera
2021-02-03, 18:04
Medlem
Soterns avatar
Är det bara jag som känner lukten av zigg?
Citera
2021-02-03, 18:05
Medlem
glajarns avatar
Det är väl någon av löfvens pojkar som vill få fängelse i stället för utvisning.
Citera
2021-02-03, 18:05
Medlem
Fat bastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Är det bara jag som känner lukten av zigg?
Jag tänkte också ziguenare....
Citera
2021-02-03, 18:11
Medlem
Sinnerstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Ja, och? Jag undrar vad det är för fel på Karlskoga, så mycket skit som händer där just nu, Varför?

Ja varför var det skottlossning i Lindesberg idag?

Varför händer det skit i hela Sverige just nu?
Varför vill SJ inte stanna i Kumla längre?

Aldrig har någon tidigare blivit knivskuren på ICA Maxi i Karlskoga.

Aldrig.
Citera
2021-02-03, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
Det är väl inte bara Karlskoga, utan hela landet är i kaos.
Men, men, svenska folket har ju valt den här utvecklingen alldeles själva, så sluta gnälla nu.
Nej jag ska inte sluta gnälla som du kallar det, "jag valde fan inte den invällingen som skedde 2015!
Sluta skyll på på mig, jag är inte delaktig på en endaste punkt.
Tycker bara att det hänt så mycket i Karlskoga på det senaste, börjar Karlskoga likna Kristinehamn kriminellt, drogmässigt liksom?
Citera
2021-02-03, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnersten
Ja varför var det skottlossning i Lindesberg idag?

Varför händer det skit i hela Sverige just nu?
Varför vill SJ inte stanna i Kumla längre?

Aldrig har någon tidigare blivit knivskuren på ICA Maxi i Karlskoga.

Aldrig.

Beror väl på hur man definierar knivskuren. Kan garantera att någon i personalen någon gång skurit sig på en kniv på jobbet.
Citera
2021-02-03, 19:30
Medlem
Zigenare
Citera
2021-02-03, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AirOfficer
Zigenare
Är du hundra på Zigenare?, rent procentuellt så är det 95% babbeluringar som gör denna typ av brott.. 0.95% Zigenare en låg oddsare alltså...
Finsk eller Bulgarisk?
Citera
2021-02-03, 19:42
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elgbajs
Är du hundra på Zigenare?, rent procentuellt så är det 95% babbeluringar som gör denna typ av brott.. 0.95% Zigenare en låg oddsare alltså...
Finsk eller Bulgarisk?
Jag är också tveksam till att det är ziggisar. Mycket skit håller dom på med men de brukar undvika våld för att bara få fortsätta med sitt kriminella leverne. Inte alls lika aggressiva som babbar.
Citera
2021-02-03, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Jag är också tveksam till att det är ziggisar. Mycket skit håller dom på med men de brukar undvika våld för att bara få fortsätta med sitt kriminella leverne. Inte alls lika aggressiva som babbar.

Instämmer i din text, ziggisar brukar inte använda våld öppet bland folk..
Luktar skäggbarn, ingen vill skriva det rakt ut...
Men oddsen & erfarenheten säger att det är babbeluringar , skäggbarn...
Citera
2021-02-03, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Nej jag ska inte sluta gnälla som du kallar det, "jag valde fan inte den invällingen som skedde 2015!
Sluta skyll på på mig, jag är inte delaktig på en endaste punkt.
Tycker bara att det hänt så mycket i Karlskoga på det senaste, börjar Karlskoga likna Kristinehamn kriminellt, drogmässigt liksom?

Karlskoga är en döende ort sedan urminnes tider. Att Kristinehamn för det mesta varit mittpunkten för droghandel är inget nytt. Måsarna har flugit sträckan och landat otal gånger i Kristinehamns city. Nu vill nog ingen med annat skäl än just droga landa i Kristnehamns city eller för den delen Karlskoga. Jag tänker då aldrig mer bosätta mig i Kristinehamn, inte heller i Karlskoga som enda dragplåstret var fyllan i parken på 80-talet och HM.

Sedan har städerna belastats med diverse asylboenden genom åren och annat tillrest fölk som har gjort att man har delar av städerna som man inte vill gå själv nattetid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in