Kan man ställa in så att stavningskontrollen även accepterar Engelska? Alltså både Engelska och Svenska samtidigt?
Nu blir alla Engelska ord vilket är ca 50% av allt jag skriver rödmarkerat.
Detta är intressant både i datorn och mobilen som också har Firefox.
Hej, har återställt mobilen(samsung j3) men kommer inte på hur, eller var jag ändrar.. som jag hade det innan återställning.
Problemet: om jag surfar på firefox och har flera flikar öppna och låt oss säga att jag läser på flaschback, sen stänger jag av firefox, nästa gång jag öppnsr appen så kommer denna sidan upp direkt, förrut hade jag att det kom en ny tom sida (google) men får inte till det nu, tycler jag har kollat i alla möjliga inställningar och sökt på nätet, men hittar inte hur det blir ny flik när jag öppnar firefox....
Varför kan inte Firefox ordna till ett enklare sätt att blockera/tillåta cookies?
Som det är nu så måste man gå till Sekretess & Säkerhet/Kakor och webbplatsdata/Hantera data. Väl där, så går det inte att bara högerklicka på en cookie för att blockera eller tillåta, utan man måste gå till knappen under - "Hantera undantag" - och manuellt skriva in cookiens namn, för att därefter klicka på "blockera" eller "tillåt".
Så jävla omständigt. Det måste ju vara väldigt enkelt att implementera en högerklicksfunktion i cookielistan.
Och ja! Jag vet att det finns cookie managers, men jag vill inte ha fler tillägg.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!