Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-02-26, 16:10
Medlem
Tänk att man vill misshandla nån utan att lämna spår, jag tänker på blåmärken, finns det metoder för sånt? Det ska göra så ont som möjligt.
Jag läste för länge sen att piketer misshandlar folk med batong som de slår mot en telefonkatalog de har mot folks kroppar för att inte lämna spår, funkar det? Andra tricks?
Citera
2021-02-26, 16:14
Medlem
Pungpuckels avatar
Är det en tjej du vill slå?
Citera
2021-02-26, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungpuckel
Är det en tjej du vill slå?

nej
Citera
2021-02-26, 16:42
Medlem
Vermillionss avatar
Du är säkert en hustrumisshandlare. En riktig man bryr sig inte om att lämna spår.
Citera
2021-02-26, 17:20
Medlem
flipflaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chelchele
Tänk att man vill misshandla nån utan att lämna spår, jag tänker på blåmärken, finns det metoder för sånt? Det ska göra så ont som möjligt.
Jag läste för länge sen att piketer misshandlar folk med batong som de slår mot en telefonkatalog de har mot folks kroppar för att inte lämna spår, funkar det? Andra tricks?
Tricks vetefan, men njurslag gör ont utan blåmärken och levern är också ett känsligt organ.
Citera
2021-02-26, 17:20
Medlem
Enoch.Thulins avatar
En ordentlig magsugare lämnar inte mycket spår.
Citera
2021-02-26, 18:20
Medlem
Zaedrewss avatar
USA är lite av experter på det där. Kanske inte misshandla direkt men skendränkning det ska vara fasansfullt mer än misshandel och lämnar inga spår alls.
Citera
2021-02-26, 18:24
Medlem
Heltutanklasss avatar
Tvinga ditt tilltänkta offer att lyssna på Håkan Hellström 5 gånger på raken så lär ni vara kvitt.
Citera
2021-02-26, 18:29
Medlem
Messerschmitts avatar
Kittla honom på fotsulorna. Fruktansvärt plågsamt utan att lämna några spår.
Citera
2021-02-26, 18:35
Medlem
uffeoboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chelchele

Har du en telefonkatalog?
Fotsulor och armhålorna har man hört att det inte ska bli några blåmärken vid.
Citera
2021-02-27, 02:05
Medlem
Brukar unna mig med att slicka rent analhålet på mina offer. Lämnar aldrig några spår då jag slickar tills det blir rent.

Ont gör det med i själen på offret om han inte är homosexuell.

Bind fast ditt offer, slicka o må bra!

Ditt offer kommer aldrig va sig lik igen.
Citera
2021-02-27, 02:12
Medlem
AlternativLivsstils avatar
Du får ju förklara dig lite mer. Hur har du tänkt misshandla någon utan att lämna spår. Har du slagit någon någonsin tidigare? Jag kan ju säga så här att misshandel tenderar att lämna spår efter sig.

Och gör det inte det, ja då har du nog inte slagit tillräckligt hårt för att kvalificera det som en misshandel. Du kanske menar örfila upp någon lite lätt?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in