2021-02-27, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rufsan
Ser allt frn mitt kksfnster. Fyra mlade bilar som blinkar och har sprrat av in till Grimsta, gr fint att passera p Bergslagsvgen. En polisbuss, tv civila bilar och ett gng poliser som cirkulerar kring platsen fr skottlossningen. Mest rrelse p parkeringen vster om Grimsta krog, eller okej d, Oskars.

Kan bekrfta detta, ser allt frn mitt fnster med😂
Citera
2021-02-27, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thug4life
En polis som vgar st pall och inte springer ivg s fort de r i underlge. Har offret inte lyssnat p polismans uppmaning s r det verkanseld som gller. Polisen har
vldsmonopol och den ska anvndas nr polisen ser det som ndvndigt.

Ja nu ska ju polisen utredas s klart om han gjort fel...
Citera
2021-02-27, 22:21
Medlem
hijodejuans avatar
Ngra kndisar som bor vid krogen? Kom den skjuten personen ur en bil, om s, hade han blivit invinkad frn bergslagsvgen, eller var den parkerad?
Citera
2021-02-27, 22:21
Medlem
Har polisen skjutit ngon, s kan vi nog hrleda att det r en riktig svensk med blont hr som blivit skjuten. Blattar r ju fridlysta.
Citera
2021-02-27, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El-Strutso
Ja nu ska ju polisen utredas s klart om han gjort fel...
Absolut, hoppas verkligen offret klarar sig. Men det ska mycket till fr att en
Polis ska skjuta fr skojs skull. Gller att dom fr den std dom behver nr de utfr sitt arbete.
Citera
2021-02-27, 22:29
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazdrak
Har polisen skjutit ngon, s kan vi nog hrleda att det r en riktig svensk med blont hr som blivit skjuten. Blattar r ju fridlysta.

Eller s gr dom ingenting mot poliserna s de behver skjuta...
Citera
2021-02-27, 22:31
Medlem
Spnnande att se om det blir upplopp nu, att blattarna tar det som en urskt fr att kaosa.
Citera
2021-02-27, 22:31
Medlem
Yrkesks avatar
Jag bor ett stenkast frn Oskars, och hrde det klart och tydligt, var vl ingen strre frlust om man sger s. Bensad o laddad kuksugare skulle visa sig p styva linan framfr sina vnner och fick stta livet till p grund av det, dumma jvla horbarn.
Citera
2021-02-27, 22:35
Medlem
r det samma krog som blev sndersprngd fr ngra r sedan?
Citera
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yrkesk
Jag bor ett stenkast frn Oskars, och hrde det klart och tydligt, var vl ingen strre frlust om man sger s. Bensad o laddad kuksugare skulle visa sig p styva linan framfr sina vnner och fick stta livet till p grund av det, dumma jvla horbarn.
Drog han kniv/pistol eller vet du varfr poliserna var tvungna att avlossa skott?
Citera
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yrkesk

Slet han fram ngot vapen eller ngot? Polisen skjuter vl inte bara.
Citera
2021-02-27, 22:37
Medlem
Fy fan va sknt och lsa snt hr! Mer av snt frn svenska polisen!! Skjut efter varning, sluta mka skit folk! De klagar nd p samhllet trotts bidrag, fri hlsovrd, fri utbildning, fri rehabilitering ja fan o hans moster s lika bra o visa de ngot att klaga ver p riktigt.

Ni som r i nrheten, reg nr p bilen? Bilmrke? Gissar p Audi
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in