Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2021-03-09, 13:02
Medlem
twoeggss avatar
Ni som säger att ni är incels hur många gånger har ni haft sex och när var senaste gången ni gjorde detta?
Citera
2021-03-09, 13:07
Medlem
Vad definierar du som incel?
Citera
2021-03-09, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stollppe
Vad definierar du som incel?

Definitionen är väl en som vill knulla men som av olika anledningar inte har möjlighet att få till ett samlag.
Citera
2021-03-09, 13:13
Medlem
twoeggss avatar
Precis, men man kan ju ha legat tidigare i livet och nu har orimligt höga krav, eller att man utvecklat psykiska problem.
Citera
2021-03-09, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Precis, men man kan ju ha legat tidigare i livet och nu har orimligt höga krav, eller att man utvecklat psykiska problem.

Tror inte du får några ärliga svar från ngn incel.
Citera
2021-03-09, 13:17
Medlem
Hurt-Åkes avatar
2 månader sen sist. Känns bättre och bättre att slippa krångla med sånt.
Citera
2021-03-09, 13:18
Medlem
Citat:
Ni som säger att ni är incels hur många gånger har ni haft sex och när var senaste gången ni gjorde detta?
Ca 6 000 ggr.
Citera
2021-03-09, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JKeM.611
Definitionen är väl en som vill knulla men som av olika anledningar inte har möjlighet att få till ett samlag.

Bryr mig inte jättemycket om sex, mer av åsikten att om jag råkar snubbla på ett tillfälle så tar jag det men är inget större mål i livet. Platsar jag in i definitionen?

Citat:

Legat en hel del tidigare i livet, men nu knappt alls, har höga krav men ser det knappast givande att försöka involvera mig med kvinnor, så jag är enligt dig en sk incel?
Citera
2021-03-09, 14:18
Medlem
Citat:

Man kan väl inte kalla sig för incel om man har haft intima relationer? Hade för mig att incels var bittra oskulder, eller räcker det med att man är 25+ och singel idag för att vara incel?
Citera
2021-03-09, 14:20
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandolol
Man kan väl inte kalla sig för incel om man har haft intima relationer? Hade för mig att incels var bittra oskulder, eller räcker det med att man är 25+ och singel idag för att vara incel?

Jag tänker det har att göra med hur man ser på sin situation idag. Att man uppfattar att man är ofrivilligt celibat. Vad man gjort tidigare i livet är irrelevant. Har alltså inget med att vara oskuld eller liknande att göra.

Säg att man varit skitsnygg kille och legat en massa, sen råkar ut för en olycka och får hela ansiktet förstört och handikappad och därför får svårare med tjejer. Givet att man fortfarande har sexlust så då är man ju incel tills man hittar någon som accepterar en trots fysiska defekter. Extremt exempel, men tänker att en liknande parallel kan dras till vilken inställning/psykisk status man har vid en tidpunkt och en annan.
Senast redigerad av twoeggs 2021-03-09 kl. 14:25.
Citera
2021-03-09, 15:18
Medlem
Farbror Fazers avatar
Inte så mycket som de önskar
Citera
2021-03-09, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stollppe
Bryr mig inte jättemycket om sex, mer av åsikten att om jag råkar snubbla på ett tillfälle så tar jag det men är inget större mål i livet. Platsar jag in i definitionen?

Legat en hel del tidigare i livet, men nu knappt alls, har höga krav men ser det knappast givande att försöka involvera mig med kvinnor, så jag är enligt dig en sk incel?

En äkta incel bör ha ett hat mot kvinnor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in