Citat:
Ursprungligen postat av
kornblomst
Nettavisen-artikkelen er gammel. Fra juni 2020.
Etter pgripelsen av Tom Hagen 28. april 2020 og lslatelsen 8. mai 2020.
Omhandler tekniske spor p det sentrale stedet. Gjestetoalettet i frsteetasjen i S4.
Jeg tror at Tom Hagen til slutt vil bli felt p ugjendrivelige tekniske beviser som knytter Tom Hagen til selve drapshandlingen mot AE.
Svein Holden gjentar i VG at Tom Hagen har alibi for drapstidspunktet. Tom Hagens forsvar er bygget p vitneml fra to personer. Et alibi som absolutt ikke er hugget i sten.
Tekniske beviser mot TH vil velte alibiet hans. Det er slik det vil ende. Med tiltale og dom p 21 rs fengsel for Tom Hagen.
Kanskje det, men innrm at alt er basert p ting du tror, hper p eller drmmer om.
nsketenkning gjr seg drlig i en rettsal.
Men jeg blir gjerne med nedover den veien.
Hvilke tekniske beviser ser du for deg skal knekke THs alibi?
Politiet har jo forlengst gitt opp teorien om at TH kan ha vrt alene om dette. Er de som gir ham alibi medhjelpere?
I tillegg, tror du ikke politiet frst og fremst jaktet p hvem som var i den andre enden dem gangen lsepenger ble utbetalt?
Tror du ikke de overvket alle de trodde var medhjelpere allerede den gangen?
Og siden det ikke frte til noe, m det jo ha vrt enda flere medhjelpere?
Hvor mange trenger du, som holder tett i r etter r, og som ikke kommunisere med hverandre p en slik mte at de ikke blir oppdaget til tross for at politiet overvker dem?
Jeg tipper at en som er god i sannsynlighetsberegning er nede p omtrent det samme nivet som sjansene for vinne i Lotto.
Noen tror p lykketall, andre p at TH er skyldig.
Jeg tror p at noen sender et kraftig signal nedover i systemet og fr fjernet den ledelse som n fortsatt holder p prve bevise at de hadde rett.