Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2021-03-24, 15:21
Medlem
Berätta utförligt som en story om när du hade din skönaste runk (ensam inte utförd av någon annan.

Var, när, hur, omständigheter, känslan, teknik, varför den var så skön mm
Citera
2021-03-24, 15:25
Medlem
GeleZachas avatar
Har inget specifikt minne, men generellt så är det ju sjuuukt mycket skönare när man rökt grälle. Så säger väl första runket på grälle då, när man inte var förberedd på känslan haha
Citera
2021-03-24, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeleZacha
Har inget specifikt minne, men generellt så är det ju sjuuukt mycket skönare när man rökt grälle. Så säger väl första runket på grälle då, när man inte var förberedd på känslan haha

Najs najs, aldrig provat droger och vill inte. Men säkert en skön effekt. Kul

Ingen speciell teknik när du runkar?
Citera
2021-03-24, 15:40
Medlem
Bacterials avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrlaxen
Berätta utförligt som en story om när du hade din skönaste runk (ensam inte utförd av någon annan.

Var, när, hur, omständigheter, känslan, teknik, varför den var så skön mm
Visst om det kan få dig att ejakulera på avstånd bakom skärmen- så har jag runkat till tanken på föregående sköna knull vid några tillfällen. Tror jag inte är unik .
Citera
2021-03-24, 15:59
Medlem
I yngre dagar när man hade så jävla mycket ståkuk jämt och ständigt, så hände det att man blev tvungen att dra en flöjt i skogen eller på någon klippa vid sjön..
Man fick ta risken att det dök upp någon. Man var helt enkelt tvungen för att dämpa kåtheten tillfälligt..
Och det, även fast man hade tjej och fick pippa hejdlöst mycket..
Men att göra det i solen på en varm klippa vid vattnet var fina stunder..
Ännu bättre med en fin tjej som gör jobbet medan man lyssnar på vågskvalpet..
Citera
2021-03-24, 16:00
Medlem
Vermillionss avatar
Det var en tjej som gjorde det åt mig. Jävlar vilken sjuk hög hastighet. Väldigt märkligt men det var väl det hon gick igång på.
Citera
2021-03-24, 16:23
Medlem
Första utlösningen. Alla mina senare eskapader har handlat om att återuppleva känslan från min första ejakulation.
Citera
2021-03-24, 19:54
Medlem
Hur många runk-trådar har du skapat nu?
Citera
2021-03-24, 20:53
Medlem
BURGERSSON-SNUBBENs avatar
Förvisso inuti duschen där tog jag duschslangen på baksidan utav mej å särade på benen vred om så att vatten trycket intensifierades siktade på undersidan utav snoppen å avvaktade omkring 1.5 min tills jag sprutade sädesvätskan på plasten !! Fast runk med duschslangen går icke att genomföra numera i å med att jag är icke en yngling !!
Citera
2021-03-25, 11:04
Medlem
[quote=BURGERSSON-SNUBBEN|75214094]Förvisso inuti duschen där tog jag duschslangen på baksidan utav mej å särade på benen vred om så att vatten trycket intensifierades siktade på undersidan utav snoppen å avvaktade omkring 1.5 min tills jag sprutade sädesvätskan på plasten !! Fast runk med duschslangen går icke att genomföra numera i å med att jag är icke en yngling !![/QUOTE

Förstår inte riktigt vad du menar.

Riktade du duschmunstycket så vattenstrålarna stimulerade undersidan på din kuk alltså på ollonets del där strängen sitter? Utan att använda någon annan stimulering?

Vad är det som gör att du inte kan runka så nu när du inte längre är tonårsgrabb? 🙂
Citera
2021-03-27, 17:40
Medlem
Har flera runk som varit riktigt sköna.

Några för det var ute i naturen. Spänningen att bli påkommen, vinden, sommarsolen och den varma klippan vid vattnet gjorde nog sitt till att orgasmen blev så skön. Minns jag runkade sakta och länge med stängda ögon och solade samtidigt. Får mycket försats så mycket pill på ollonet.
Citera
2021-03-27, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumma89
Första utlösningen. Alla mina senare eskapader har handlat om att återuppleva känslan från min första ejakulation.

Chasing the dragon!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in