2021-03-25, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
sikkert ikke, men de er vel ikke knyttet til th.

Ikke det, TH har sitt eget hotell.
Citera
2021-03-25, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Dette skrev jeg i november 2020. Jeg ser dere sier at GHH er tysk. Jeg har lest gjennom trusselbrevet p nytt og fr jeg leste her at GHH er tysk, tenkte jeg at trusselbrevet er det ogs en del tysk i tillegg til svensk, engelsk og norsk.
Har liten tro p at ghh hevnet seg p th ved ta livet av ektefellen. Motivet er neppe selvstendig. Th har uttalt at noen nsket ramme han, men hvem dreper en ektefelle som hevn. Selv ikke mafian gjr dette. De nyer seg med en snn. Th dekker i beste fall over for noen i familien, men han har motiv og er sannsynlig gm.
Citera
2021-03-25, 00:21
Medlem
Citat:
Har liten tro p at ghh hevnet seg p th ved ta livet av ektefellen. Motivet er neppe selvstendig. Th har uttalt at noen nsket ramme han, men hvem dreper en ektefelle som hevn. Selv ikke mafian gjr dette. De nyer seg med en snn. Th dekker i beste fall over for noen i familien, men han har motiv og er sannsynlig gm.

Ja, jeg har sett at dere mener dette. Jeg er ikke like overbevist som dere.
Citera
2021-03-25, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
RU nsket knytte til seg kryptoeksperter for mer kunnskap og tok kontakt med ulike personer for f til et kryptosamarbeid. Om all denne informasjonsinnhentingen hadde andre forml vil etterforskningen kunne vise.

La meg gjette, kanskje han spurte om hvordan i praksis kjpe monero for titalls millioner siden han kjente en "hval"? Monero var jo et veldig umodent marked p den tiden, mtte g via dark pools i guess.
Senast redigerad av toiko1 2021-03-25 kl. 01:55.
Citera
2021-03-25, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toiko1
La meg gjette, kanskje han spurte om hvordan i praksis kjpe monero for titalls millioner siden han kjente en "hval"? Monero var jo et veldig umodent marked p den tiden, mtte g via dark pools i guess.
Etterforskningen er nok fokusert p kartlegge alle medhjelpere s ingen utelates i tiltalen. Dersom en gm har god kunnskap om monero vil han vite at det ikke kan skaffes slike mengder p kort tid. Dette styrker drapsteorien. Sporing var motivet for valg av valuta. Selv ikke amatrkidnappere vil holde et gissel lenge og vet at det ikke blir utbetalt penger fr dokumentasjon p at offeret lever. Th betalte for livsbevis nr han selv ble mistenkt. Fikk det ikke og da blir det ikke mer penger. Det er umulig planlegge f penger for livsbevis. Det ville de ikke ftt om th ikke ble mistenkt. Th, ghh og mulig ru eller en i hans krets er hyaktuelle kandidater som gm. Er det noen som vet om det reelle formlet med mtet ghh hadde i sv to dager fr. Lst og fast med aeh til stede og samarbeidsbruddet gir meg en uggen flelse av ugler i mosen.
Citera
2021-03-25, 10:16
Medlem
Hva vet vi om denne M*rtin Z*ielinski. RUs partner i Hous* o* C*onsultants? Ser p Facebook at hans lidenskap ogs er krypto
Citera
2021-03-25, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Hva vet vi om denne M*rtin Z*ielinski. RUs partner i Hous* o* C*onsultants? Ser p Facebook at hans lidenskap ogs er krypto
Det dukker opp stadig flere moduskandidater. Har han vrt inne til avhr.
Citera
2021-03-25, 10:28
Medlem
Fikk med meg at TH ble mer og mer vanskelig ha med gjre frem mot vren 2018 og at dette var grunnen til turbulens rundt MB og GHH, hvor sistnevnte sluttet og frstnevnte var p vei ut.

Kan det vre at det faktisk kun er RU og hans forbindelser som er vrige GM utover TH?
Citera
2021-03-25, 10:42
Medlem
Citat:
Fikk med meg at TH ble mer og mer vanskelig ha med gjre frem mot vren 2018 og at dette var grunnen til turbulens rundt MB og GHH, hvor sistnevnte sluttet og frstnevnte var p vei ut.

Kan det vre at det faktisk kun er RU og hans forbindelser som er vrige GM utover TH?

Flere skte seg alts bort fra TH i samme periode.
MB og GHH ville bort fra jobben, mens AE skte etter ny bolig.

Kan virke ha vrt en vanskelig periode.
Citera
2021-03-25, 11:58
Medlem
Citat:

Det meste er mulig for oss som ikke har full innsikt i etterforskningen. Ru skal ha kriminelt nettverk. Hvis mb var sluttet. Hvorfor skulle hun ringe til sv for f tehs kontonummer. For meg er det ulogisk. Hastet det slik og teh sov kunne det ordnes p annen mte og aeh ville ringt tilbake til mb med nummeret etter samtale med snn. Vet vi om mb frst ringte til snnens telefon uten f svar. Hvorfor skulle mb vre med p hytta. Hadde hun et forhold til th. Politiet m ane at noe er galt men sliter med bevis. Teh vet ting han ikke forteller politiet.
Senast redigerad av LH07 2021-03-25 kl. 12:02.
Citera
2021-03-25, 12:00
Medlem
Citat:
Det meste er mulig for oss som ikke har full innsikt i etterforskningen. Ru skal ha kriminelt nettverk. Hvis mb var sluttet. Hvorfor skulle hun ringe til sv for f tehs kontonummer. For meg er det ulogisk. Hastet det slik og teh sov kunne det ordnes p annen mte og aeh ville ringt tilbake til mb med nummeret etter samtale med snn. Vet vi om mb frst ringte til snnens telefon. Politiet m ane at noe er galt men sliter med bevis. Teh vet ting han ikke forteller politiet.

N sluttet jo ikke MB, hun ble vel overtalt til bli
Citera
2021-03-25, 12:06
Medlem
Citat:

MZ har en god kompis som er islamist, tok lappen noen mneder fr drapet, og driver med grappling. Sammen har de tysa om sende mail, drepe folk og dele 50/50. Den islamisten er pakistaner, og broren til den den "feirede" forfatteren Zeshan Shakar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in