Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2021-03-31, 05:08
Medlem
Måste väll nästan vara någon slags psykos? Har svårt att se något motov i att hugga 2 vakter, en taxichaufför och säterna i taxibilen.
Hoppas han får hjälpen han behöver om det är så. Har en i min omgivning som haft psykos och man vet själv inte vad man håller på med och varför. Behöver därför egentligen inte alls vara en "dålig" person trots ett bedrövligt agerande.

Självklart ska ju personen straffas även om så är fallet men isåfall genom tvångsvård.
Citera
2021-03-31, 05:23
Moderator
v50s avatar
Rubrik justerad, ort och datum tillagt.
/ Moderator
Citera
2021-03-31, 05:30
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagskagorakaos
Och vad gör du för samhället? Sitter här och hetsar med ditt låga IQ?

Betalar du ens skatt?

Såna där kommentarer äcklar mig bara.
Ja vad gör jag för samhället? Spelar det nån roll vad jag säger på ett anonymt forum? Jag kan ju säga att jag är ingenjör t.ex. Kommer du att tro mig? Men nejdå, jag är inte ingenjör. Däremot så är jag jävligt less på alla som sitter & försvarar sånt här jävla avskum! Det glädjer mig att jag äcklar dig!

Så vad gör jag för samhället? Ja inte fan är jag ute & knivar andra människor.
Citera
2021-03-31, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daimglass
Måste väll nästan vara någon slags psykos? Har svårt att se något motov i att hugga 2 vakter, en taxichaufför och säterna i taxibilen.
Hoppas han får hjälpen han behöver om det är så. Har en i min omgivning som haft psykos och man vet själv inte vad man håller på med och varför. Behöver därför egentligen inte alls vara en "dålig" person trots ett bedrövligt agerande.

Självklart ska ju personen straffas även om så är fallet men isåfall genom tvångsvård.