Har varit medlem i vinstjagarens discord i snart 3 månader nu. Är mycket nöjd, speciellt av den hjälpen man får men också av alla dessa tekniska köp & sälj signaler som delas i gruppen.
Vi är nästan 200 stycken i hans discord och stämningen är mycket god och fantastiska vinster och resultat delas. Jag själv har vänt mina förluster till vinster och det vore ej möjligt utan hjälp av vinstjagaren.
När man skummar igenom denna tråd så märker man att det "spammas" av kommentarer av endast två profiler här inne; "bobbobelito" och "Assboulder". Det säger mycket om vilken nivå som denna tråd erbjuder läsarna...
Om det nu är så illa som ni uppges säga om profilen så kan man fråga sig hur vinstjagaren har nästan 200 st återkommande betalande medlemmar i sin grupp och nästan 10.000 följare på Instagram där kommentarer från olika håll är mycket goda (förutom från "bobbobelito" och "Assboulder").
Jag kommer inte diskuterar mer i detta forum och ge er uppmärksamhet, utan endast framföra min upplevelse av vinstjagaren.
// Erik