• 1
  • 2
2020-04-13, 14:16
Medlem
Något skvaller om han?
- Startade som en bondpojke med vapen på Youtube och nu tjänar han flera miljoner per år på detta.
-Är veterinär och drev vetranch på Youtube som hade väldigt många följare. Bra kanal.
-äger bunker branding som säljer massa kläder och så med olika coola egengjorda tryck på.

Faktiskt en av få Youtube kanaler jag orkar se. Finns så sjukt mycket skit idag annars men tycker han gör saker på ett roligt och inte sällan informativt sätt.

Verkar va en kul och legit kille som allt som oftast har en positiv syn på livet.

Men kanske har fel. Hans bror dog nyligt i cancer och man fick se hur illa cancer kan va. Borde faktiskt platsa i mondo/gore forumet då hans hals och käke liksom ruttnade bort.
Citera
2020-04-13, 14:42
Moderator
easy_dans avatar
Kändisskvaller --> Youtubers
/Moderator
Citera
2020-04-18, 05:46
Medlem
Tveksam snubbe. Det mesta man sett verkar helylle och genuint, tappade respekten när han så han spankade lincoln för han kastar sten i poolen.

Lincoln verka smått rädd för han.
Tror matt styr sin familj väldigt hårt . Man ser ibland ungarna ber om lov för skitsaker. En sak jag också märkt är att han inte verka krama sina barn
Julens avsnitt så bad han om en high five.
Tror han har en annan sida av sig, har sett han plågar getingar och fiskar.

Tycker demolition ranch blivit sämre där han bara testar om saker är bulletproof.

Offtheranch har för mycket bilar i sig.
Vetranch var riktigt bra men de gör väl inte de avsnitten mer.

God för en 20 mIljoner per år eller så.
Citera
2020-04-18, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andnodden
Tveksam snubbe. Det mesta man sett verkar helylle och genuint, tappade respekten när han så han spankade lincoln för han kastar sten i poolen.

Lincoln verka smått rädd för han.
Tror matt styr sin familj väldigt hårt . Man ser ibland ungarna ber om lov för skitsaker. En sak jag också märkt är att han inte verka krama sina barn
Julens avsnitt så bad han om en high five.
Tror han har en annan sida av sig, har sett han plågar getingar och fiskar.

Tycker demolition ranch blivit sämre där han bara testar om saker är bulletproof.

Offtheranch har för mycket bilar i sig.
Vetranch var riktigt bra men de gör väl inte de avsnitten mer.

God för en 20 mIljoner per år eller så.
Såg också det när han sa han slog Lincoln. Eller spankade som han sa. Har han verkligen allvarlig med det? Sjukt om han var det
Citera
2020-04-18, 18:21
Medlem
BigFatCones avatar
Man kan ju ha i åtanke att "spanking" inte ses som en grej i USA. Annan moral och allt det där.
Citera
2020-07-02, 17:57
Medlem
Sir Dwains avatar
Jag har inte sett de där klippen ni pratar om, men en hel del av honom. Verkar vara en hyvens grabb, trots att vi antagligen har motsatta politiska åsikter (kanske!, jag vet inte säkert, många av vapenkanalerna är mycket politiska och då givetvis för de politiker som bäst gynnar vapen, vilket man ju får respektera som rationellt).

Fast om det nu visar sig att han styr sin familj med järnhand så vore det värre, givetvis.
Citera
2020-07-02, 18:00
Medlem
Han verkar reko. En sann amerikan!
Citera
2021-03-19, 22:27
Medlem
Tycker han verkade snällare förut.
Känns som han blivit lite av en snobb som fått hybris av sitt kändisskap. Eller kanske är det för han byggt upp sig och fått stora muskler?

Hans videor för några år sedan var betydligt lugnare och trevliga än de man ser idag.

Tror han tjänar 20-100k per video han laddar upp. Och han laddar ju upp flera per vecka.

Det enda jag inte gillar, eller förstår, är varför i helvette han håller på med samma sponsor? jävla simplisafe har han ju promotat säket 1.5 år nu.
Jag tänker som så, att jag hade valt att prmotat flera olika saker istället för bara 1.
Menar, så jävla många lär det inte va som är i behov av ett hemalarm och köper saker via hans affiliatelänk. Ju mer han håller på med samma produkt, ju fler har redan sett produkten i avsnitten innan.

Jag hade marknadsförst saker som folk faktiskt skulle köpa. Nya kikare, kikarsikten, jaktkläder, pilbågar, eller annat coolt som hans tittare faktiskt skulle köpa. Men kanske jag tänker fel?
Citera
2021-04-08, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sergiorant
Tycker han verkade snällare förut.
Känns som han blivit lite av en snobb som fått hybris av sitt kändisskap. Eller kanske är det för han byggt upp sig och fått stora muskler?

Hans videor för några år sedan var betydligt lugnare och trevliga än de man ser idag.

Tror han tjänar 20-100k per video han laddar upp. Och han laddar ju upp flera per vecka.

Det enda jag inte gillar, eller förstår, är varför i helvette han håller på med samma sponsor? jävla simplisafe har han ju promotat säket 1.5 år nu.
Jag tänker som så, att jag hade valt att prmotat flera olika saker istället för bara 1.
Menar, så jävla många lär det inte va som är i behov av ett hemalarm och köper saker via hans affiliatelänk. Ju mer han håller på med samma produkt, ju fler har redan sett produkten i avsnitten innan.

Jag hade marknadsförst saker som folk faktiskt skulle köpa. Nya kikare, kikarsikten, jaktkläder, pilbågar, eller annat coolt som hans tittare faktiskt skulle köpa. Men kanske jag tänker fel?

Han tjänar inte öre på Demolition Ranch- kanalen då allt med vapen blir demonetiserade, och skulle han börja promota vapen och tillbehör kan det leda till att det drabbar de andra kanalerna då det finns en risk hans person kopplas till vapen.

Han gör ju även reklam för Honey som är ett tilläggsprogram som letar rabatter, nån matvaruleverantör, några mobilspel, hörlurar mm. Sen får han en massa grejer gratis mot att de visas i kanalen. Har man Youtube som enda inkomstkälla är det så verkligheten ser ut, det är nog inte lika kul längre.
Senast redigerad av Bananrepublikan 2021-04-08 kl. 14:11.
Citera
2021-04-08, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
Han tjänar inte öre på Demolition Ranch- kanalen då allt med vapen blir demonetiserade, och skulle han börja promota vapen och tillbehör kan det leda till att det drabbar de andra kanalerna då det finns en risk hans person kopplas till vapen.

Han gör ju även reklam för Honey som är ett tilläggsprogram som letar rabatter, nån matvaruleverantör, några mobilspel, hörlurar mm. Sen får han en massa grejer gratis mot att de visas i kanalen. Har man Youtube som enda inkomstkälla är det så verkligheten ser ut, det är nog inte lika kul längre.

Han tjänar väl visst på demolitionranch?

Han andra kanal, offtheranch är väl typ nästan lika populär och brukar ha flera hundra tusen visningar redan första dagen ett avsnitt kommer ut. Där har han ju reklam samt sponsorer.
Citera
2021-04-09, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sergiorant
Han tjänar väl visst på demolitionranch?

Han andra kanal, offtheranch är väl typ nästan lika populär och brukar ha flera hundra tusen visningar redan första dagen ett avsnitt kommer ut. Där har han ju reklam samt sponsorer.

Inga Youtube-pengar, bara sponsorer (vapen bl.a) och reklamintäkter (Simplisafe), och det blir antagligen inte mycket kvar efter övrig rekvisita och ammunition.
Citera
2021-04-10, 05:24
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
Inga Youtube-pengar, bara sponsorer (vapen bl.a) och reklamintäkter (Simplisafe), och det blir antagligen inte mycket kvar efter övrig rekvisita och ammunition.
Ammunition har han nog spons på, men allt han skjuter på lär han, "kanalen", stå för och det här en hel del dyra saker han pangar på.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in