Citat:
Ursprungligen postat av
strosatrosarosaosa
Varför försvarar du dig mot svartingen cuntlaf?
Apan gör bara som judevänstern alltid gör; anklagar dig för att vara rasist för att du ska bli defensiv och komma bort från sakfrågan.
Det är inte mot denne jag försvarar mig. Uppriktigt sagt så har jag inte problem med ärliga invandrare. Det betyder inte att jag vill översvämmas av dem. Som jag skrev så vill jag inte heller ha 5 miljoner tyskar, 5 miljoner japaner eller 5 miljoner danskar här. Vårt land, vår kultur, våra traditioner skulle förändras. Tittar man på våra broderfolk Norge, Danmark osv så är vi väldigt lika, men det finns saker i samhällena som skiljer sig åt. Ju längre från varandra man kommer desto större skillnader.
Jag minns ett reportage av en 100% vettig afghan. Han intervjuades i SVT och var oerhört kritisk mot Sveriges ledning. "
Om ni inte har plats eller möjlighet att ta emot invandrare varför tar ni då in dem? Finns det ingen som har tänkt". Han var precis som vem som helst av oss, lugn, sansad,eftertänksam, saklig osv. Hade det enbart kommit 9000 som han, hade det varit svårare att vara kritisk till invandringen från Afghanistan, men han var verkligen unik.