Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-05-09, 14:04
Medlem
Denne er interessant, og kan kanskje kaste nytt lys over saken (han er regnet som en av verdens fremste skalte spmenn): https://www.youtube.com/watch?v=ZmoYnMBjrE4
Citera
2021-05-09, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Ja. TH trodde han kunne manipulere og lure alle. Ogs politiet.

TH gr fremdeles rundt fri og frank. Han har riktignok en siktelse hengende over seg. Men han har skjult sporene sine s godt at politiet sliter med finne fellende beviser mot han.

TH synes vel at han har lyktes s langt. Selv om alle, bortsett fra noen troll her p forumet, skjnner og forstr at han er konemorder.

Det burde jo vre enkelt finne beviser mot ham, dersom han var drevet av sterke flelser, sviktende dmmekraft og arrogant overmot.
Citera
2021-05-09, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket

Selvsagt kunne han forskt det, og svaret p hvorfor han evt. har valgt noe annet er pent.
Likevel tenker jeg at man ved en fingert ulykke mye raskere risikerer finne liket.
Jeg skrev akkurat dette over, men du leste det kanskje ikke?

.

Om de finner liket betyr vel ingenting? Det er ikke lett finne ut om noen har falt ved et uhell, eller har blitt dyttet av en bt eller utenfor et stup.
Citera
2021-05-09, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket

Ingen garantier i en slik sak. Men det fungerte jo - to mneders lokk p saken fikk han til.

Nr TH planlagte dette "perfekte mordet", s mtte han selvsagt ta utgangspunkt i hva han kunne anta ville skje. Med en kidnappingsak s var han garantert en langvarig etterforskning, og stedet like grundig underskt som i en drapssak. Han kunne ikke forvente at politiet la lokk p saken, spesielt ikke dersom de fant spor som tydet p drap.
Senast redigerad av Lorentsen 2021-05-09 kl. 14:21.
Citera
2021-05-09, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bamdidam
Haha 😂 Det r TH sina egna ord att han sg ett bakhon trodde AE hade ftt hjrtinfarkt! Ett bakhon han sjlv inte knner igen, s han menar ju att den inte kommer frn deras hem!
TH behver inte ha mrdat AE sjlv, han har sjlvklart fixat s att ngon annan har mrdat henne. Men oskyldig r han inte.
De flesta mord i sdana situationer som deras situation begs som oftast av partnern till den mrdade.

Har sjlvklart inte snappat upp information frn dig och de andra trollen som tror han r oskyldig.
Nei, TH var bekymret for AEH lenge fr han s bakhonet.
rsaken var at hun ikke svarte p telefonen.
Du fremstiller det som skjedde p en usaklig mte, er ironisk, lar vre nevne visse detaljer, overdriver andre detaljer.
I en diskusjon s man tle at andre er uenig, tyr man til personangrep, vrir og vender p alt, slik at meningsinnholdet blir totalt ugjenkjennelig, s leder ikke diskusjonen til noe som helst.
P diskusjonsforum blir det veldig irriterende for andre lese slik ping-pong diskusjon, derfor kan man ikke svare alle disse trollene. Det kan vre fristende til tider, for man nsker jo bli forsttt, men det bygger ikke p misforstelser.
Citera
2021-05-09, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mephistofiles
Denne er interessant, og kan kanskje kaste nytt lys over saken (han er regnet som en av verdens fremste skalte spmenn): https://www.youtube.com/watch?v=ZmoYnMBjrE4
Her kan du lese hva denne spmannen sier om hvordan han oppdaget sitt talent.

Citat:
Jeg var vel den frste som kom ut av skapet i Norge. Det er 25 r siden. Saken er at det var ei svensk dame som satt i en campingvogn i Oslo og spdde folk. Hun tok femti kroner for hver setning. Da tenkte jeg, ok, dette kan jeg gjre tusen ganger bedre.
https://www.dagbladet.no/magasinet/h...ejKBTeNL7xy_14
Tror ikke vi skal sprre han om noe som helst!
Citera
2021-05-09, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Dette er provoserende lesning. Stygt overfor AE og venner som var glad i henne. Tror du virkelig at venner som har vitnet ikke ville ha merket om hun var syk? Demens merkes, det kan jeg love deg. S du mener at hennes fortvilelse og sammenbrudd overfor venner hun stolte p, ikke var reelt, men en dement persons vrangforestillinger og fantasi?
Jeg er p FB for diskutere saken. At du blir provosert av at jeg lurer p om det finnes sannhet i ryktene om at AEH hadde begynnende demens tror jeg ingenting p du har vrt spass lenge p FB at du vet at du m tle spass.
Jeg hrer ikke et kvekk om at du er provosert for hvordan det spekuleres om de aller nrmeste til AEH.
Dobbeltmoral!
Citera
2021-05-09, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Beklager, jeg skal rlig innrmme at ogs en av mine aller tidligste teorier var at kanskje AEH hadde tatt livet av seg selv, hengt seg p badet fordi hun ikke lenger orket det jvla ekteskapet f.eks, og at det var noe s skamfult med det at familien prvde dekke over det, og at det var derfor det var s mange rare forklaringer....
Ikke meg du svarer, men vi har vel alle hatt vre teorier. Jeg trodde p et tidspunkt at TEH hadde en del med det gjre. Nu tenker jeg mer at bakhonet er lagt der for frame TEH, eller han som med nok meget god grunn dro til Australia.
Nr alt kommer til alt, er det vel kun de nrmeste som kjenner til bakhonhistorien.
M jo vre 1 ut av 10 milliarders mulighet for at er bakhon ville blitt brukt, spesielt hvis den ikke kommer fra THs eiendom. Det lukter framing lang vei.
Edit: for skjre det ut i papp for enkelte lesere: alts at politiet skulle kjpe ideen at bakhonet er lagt der som er signal fra en hevnlysten person, om at TH kan renne og hoppe med sin lidelseshistorie om sin svre barndom. Alts for for eks frame snnen.
Senast redigerad av Ittno 2021-05-09 kl. 15:18.
Citera
2021-05-09, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Det burde jo vre enkelt finne beviser mot ham, dersom han var drevet av sterke flelser, sviktende dmmekraft og arrogant overmot.

Tom Hagen har planlagt drapet over lang tid. Han er ikke impulsiv. Men iskald. Og langsiktig.
Citera
2021-05-09, 14:46
Medlem
Citat:
Ok, er ogs hunden borte eller er dette noe spmannen finner p ?
Citera
2021-05-09, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Ikke meg du svarer, men vi har vel alle hatt vre teorier. Jeg trodde p et tidspunkt at TEH hadde en del med det gjre. Nu tenker jeg mer at bakhornet er lagt der for frame TEH, eller han som med nok meget god grunn dro til Australia.
Nr alt kommer til alt, er det vel kun de nrmeste som kjenner til bakhornhistorien.
M jo vre 1 ut av 10 milliarders mulighet for at er bakhorn ville blitt brukt, spesielt hvis den ikke kommer fra THs eiendom. Det lukter framing lang vei.
Du mener bakhonet

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Bakhon

Bakhun, sagbak som ble brukt som drstopper.
Citera
2021-05-09, 15:02
Medlem
Citat:

For det frste, denne snutten har blitt linket til tidligere.
For det andre. Mannen er en blffmaker. Hadde han vrt en god spmann, hadde han forlengst advart om denne pandemien vi str oppe i. Ingen av de norske blffmakerne har nevnt noe om dette i sine spdommer.
Blff og humbug, folk er til og med villige til betale hye summer for for bli lurt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in