Citat:
Ursprungligen postat av
Niffy
Men han vet godt hva som er den raskeste veien hjem.
Man skal ganske langt inn i traumelandskapet fr man kommer dithen at man snakker om faktiske fortrengte minner, snn p ordentlig.
Ja, men da fr du bare synes at det er rart.
Det som slr meg nr jeg leser her inne er at dere finner veldig mye rart.
Badekaret som rant over f.eks. I flge noen her, s er ikke dette mulig. Jo, det er mulig. Har selv opplevd det flere ganger. Skal gjre andre ting mens jeg venter p at badekaret fylles opp, glemmer badetkaret og s renner det over. Dette synes dere er rart. Det synes ikke jeg.
Lipomet (fettkulen) AEH har p hndleddet. Det er visst rart det ogs. Det er visst tegn p mishandling. Selv har jeg nettopp fjernet en slik fettkul p hndleddet. Jeg har ikke blitt mishandlet.
Jeg synes heller ikke det er rart at TH ba politiet konsentrere seg om frste etasje.
Jeg synes heller ikke det er rart at TH blir vanskelig under avhr.
Hvis min samboer ble kidnappet og det l igjen en trussel om at hodet kom til bli kappet av og politiet konsentrerte seg om meg og om feil ting i steden for gjre jobben sin, skal jeg love deg at jeg hadde blitt stressa og at jeg hadde blitt vanskelig ha med gjre. Jeg hadde hatt det veldig travelt med finne samboeren og blitt rasende om politiet kastet bort tiden.
Da hadde jeg bedt dem f litt fart p seg og for i helvete slutte tulle og bedt dem gjre det dem skal. Som uskyldig er det en helt naturlig reaksjon.
Jeg sier dermed ikke at jeg utelukker TH som gjerningsmann. Saken er ikke lst, s det kan jeg ikke gjre. Like lite som dere kan sl fast at han er gjerningsmann. Vi vet alt for lite enda. Nr politiet s tydelig ikke vet, s kan ikke dere vite heller.