Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-05-20, 13:35
Medlem
Olof har tagit bort många tweet.

Elvis blev satt på plats och Olofs advokater förhandlar nu med Jockiboii och hans vänner.

Olof har delat ut 100 000 sek och detta är en del av en NDA för att skydda vinnarens identitet.

Massor har fått swish även jag själv inklusive.

Olof fick ta bort grejen då massa hatare från Flashback började ringa och trakassera massa.

Bilarna är hand det ser ni själva, ni förstår väl han inte tar hit dom nyaste bilarna för han är mest utomlands och i Sverige får ferrarin och rolls roycen vara reserv bilar.

Ta fram er expert mannen som kan säga rolexklockan är fejk och någon expert som kollar varenda sedel som reallokal fick av Olof.

Gällande lägenheten i trumptower är det en hyresrätt med någon lallare hår skulle göra en duva av en fjäder. Mannen när ska ni lägga ner?
Citera
2021-05-20, 13:41
Medlem
Zombie-cats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blurrry13
Ah, den har jag missat helt!

Publisher : Independently published (March 16, 2018)

Undrar hur många dom exemplar dom har tryckt samt sålt.

Högst oklart. Den verkar finnas att läsa i sin helhet där på länken... bläddrade lite i den, tradigt... men den nämner olof 2 ggr i kapitel "escobar inc" och i slutord... på Amazon har den fått två kundreviews "verified by purchase" så minst 2 ex sålda (troligen närmsta sörjande)
Citera
2021-05-20, 13:44
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Massor har fått swish även jag själv inklusive.

Kanon.

Visa gärna screenshot med annan historik för det är väl inga problem?

Eller som du själva säger och kräver, ta fram an bankman och flyg in experter som kan verifiera att den Swishen verkligen är äkta?

Var är dina experter? Var ÄR DOM MANNEN!!!????

Sen tycker jag att du kan Swisha tillbaka lite pengar så Jabba The Hut får råd med lite ordentliga kläder för den där tröjan bör ju stinka ner alla privatplanen en hel del........

FB har många töntar och idioter på olika plan, men mannen, du tar fan nog priset och det säger en hel del.

*stående ovation*
Citera
2021-05-20, 15:01
Medlem
Zombie-cats avatar
Snark. Omformulerar mig då eftersom förra inlägget togs bort... så sorry för upprepning men jag VILL säga detta pga det är några saker jag saknat reaktioner på i stormen kring Olof:

1. Tänker på att han blåst ett gift par och en funktionsnedsatt dam på cash som Kodapan rotade fram här i tråden (sid 156 inlägg 1867, sid 157 inlägg 1874 & 1883, sid 158 inlägg 1887 och 1895 för att nämna några inlägg).

2. Att han filmar när han kör bil utan körkort. Ok ingen stor grej kanske, men... tänker att nån borde snappat upp den å trollat honom med en anmälan om olovlig körning, finns ju videobevis.

3. Intressant att det där med exfrun inte ens tagits upp mer än i Kodapans inlägg (samma som i punkt 1)

Hade en längre lista ursprungligen men resten skippar jag pga vem bryr sig egentligen? (Haha, one can try right?)
Citera
2021-05-20, 15:11
Medlem
Svårt att bevisa för folk som redan bestämt sig för sin åsikt. Foliehatt på!

Tänkte på en annan sak oxå.
Han följer inte sina egna bolag på Twitter.
(Escobar Inc o Dietbitcoin) lite märkligt kan tyckas.

Har Olof någonsin skrivit om att *eba*tian Mar*oquin (sonen till Pablo) varit i Sverige vid olika tillfällen efter att Escobar Inc startades 2015. Tänkte att Olof skulle vilja träffa den personen vars fars "varumärke" man är VD över? Han lägger ju annars ut bilder där han gärna poserar med "kändisar"
Senast redigerad av Person1988 2021-05-20 kl. 15:14.
Citera
2021-05-20, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Person1988

Har Olof någonsin skrivit om att *eba*tian Mar*oquin (sonen till Pablo) varit i Sverige vid olika tillfällen efter att Escobar Inc startades 2015. Tänkte att Olof skulle vilja träffa den personen vars fars "varumärke" man är VD över? Han lägger ju annars ut bilder där han gärna poserar med "kändisar"

Försvarar inte Olof och förmodligen är detta en bortförklaring, men han har kallat Sebastian för lallare och att han snackar skit om sin far och är ”2faced”.
Citera
2021-05-20, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av balsameradleopard
Försvarar inte Olof och förmodligen är detta en bortförklaring, men han har kallat Sebastian för lallare och att han snackar skit om sin far och är ”2faced”.

Tror det är mest bortförklarningar.
https://www.theforgivenessproject.co...ian-marroquin/
Citera
2021-05-20, 16:22
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Person1988

Tror inte han har träffat *eba*tian. Däremot pratade han ner sonen rejält i ngn youtubeintervju.
Att sonen var en lallare. Att sonen hade bönat och bett Roberto att få vara med i Escobar Inc, men Roberto vägrade.
OG påstod dessutom att det var *eba*tians fel att Pablo blev skjuten (minns ej varför).

Angående Pablos slut här i livet så gav *eba*tian en helt annan version i Skavlans show.
Jag väljer att tro på *eba*tians version.

Edit: rekommenderar Skavlans intervju förresten. Oändligt intressantare än att höra OG ljuga och skryta inför diverse lågbegåvade youtubers.
https://www.youtube.com/watch?v=068VCJNEsOw
Senast redigerad av Reka 2021-05-20 kl. 16:27.
Citera
2021-05-20, 17:17
Medlem
manathungas avatar
ESCOBAR INC.
https://ibb.co/rKhMTPS
och detta ska då vara pga denna video. https://www.youtube.com/watch?v=I3MIR9y9yPg titel: OLOF GUSTAFSSON KALLAR MÖRDADE MAMMAN ANNIE FÖR H*RA!

från RASK's senaste video JAG HAR FÅTT BREV AV ESCOBAR INC OCH OLOF GUSTAFSSON'S ADVOKAT!
/watch?v=_WMjtSnHt6A"
Citera
2021-05-20, 17:57
Citat:
Ursprungligen postat av manathunga
https://ibb.co/rKhMTPS

Det är bara att slänga skiten. Så här ser inte ett cease & desist ut.

- De kan inte företräda en död person (Pablo)
- Fel datum (”On February 1, 2021”)
- Inget namn på advokaten
- Ingen signatur från advokaten
- Ingen stämpel från advokaten
Citera
2021-05-20, 18:04
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Det är bara att slänga skiten. Så här ser inte ett cease & desist ut.

- De kan inte företräda en död person (Pablo)
- Fel datum (”On February 1, 2021”)
- Inget namn på advokaten
- Ingen signatur från advokaten
- Ingen stämpel från advokaten

De har redan kommit fram nu att escobar inc tjänar hur mycket pengar som helst
Så blir bara löjligt att folk ska sitta å säga att allt e fejk .

Självklart har de advokater om de drar in 250 miljoner kr år 2020

Sen att brevet e fejk e ju för han trollar folk
Men makt har de och pengar
Senast redigerad av sonofnature 2021-05-20 kl. 18:08.
Citera
2021-05-20, 18:08
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
De har redan kommit fram nu att escobar inget tjänar hur mycket pengar som helst
Så blir bara löjligt att folk ska sitta å säga att allt e fejk .

Självklart har de advokater om de drar in 250 miljoner kr år 2020

Det är inte riktigt tydligt vad du menar men du får gärna starta en tråd i juridikforumet och se vad de har att säga om brevet ifråga.

I Sverige gäller svensk lag. Vad påhittade advokater som representerar döda Colombianer i Puerto Rico tycker spelar inte så stor roll i Sverige.

Det är inte ett äkta cease & desist, men jag förstår att någon som du som verkar ha lidit dig igenom grundskolan kan tro det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in