Citat:
Ursprungligen postat av
OleStoltenberg
Dette Krytpoekspert TR, som til daglig jobber i AC sier er tull. Sommeren 2017 var jeg p ferie i utlandet. Jeg satt lenge ventet p en buss p en bussterminal, da jeg s en automat du kunne kjpet krypto valuta p. 1 Bitcoin kostet da 2500 dollar. Jeg puttet en seddel inn i automaten tastet at jeg ville ha Bitcoin og fikk ut en lapp med ferdig konto/adresse/lommebok nummer og Bitcoin belpet jeg n hadde ftt. Lappen hadde ogs snn QR kode for optisk lesing av data. Siden jeg ikke helt trodde p dette at jeg n hadde Bitcoin, gikk jeg inn p en side p nettet hvor man kunne f en egen Bitcoin lommebok. Etter det kunne jeg bare med mobilen lese av QR koden fra lappen jeg hadde ftt og vips s var Bitcoinene fra lappen overfrt til den nye lommeboken p nettet, mot et lite gebyr. Ikke noe sted i denne prosessen var det noen som lurte p hvem jeg er, helt anonymt alt sammen.
For bare et knapt dgn siden skrev du at du ikke visste noen ting om Bitcoin fr du leste innleggene til
goingsomewhere. N greier du pst at en av landets kryptoeksperter farer med tull.... Samtidig som du fortelller at du har hatt kryptointeresse fra flere r tilbake. Selvmotsigelsene kommer p lpende bnd. Det er nok mange her som gjennomskuer alt tullet du skriver.
Citat:
Ursprungligen postat av
OleStoltenberg
Jeg visste ingen ting om Bitcoin og Blockchain fr jeg leste dine innlegg i begynnelsen av trden og etter det surfet litt selv. Morsomme greier, angrer p at jeg ikke interesserte med for slike ting tidligere