Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-07-21, 10:10
Medlem
Hur många är hetero i startelvan som damlandslaget ställer upp med mot USA idag?

Lindahl
Andersson, Ilestedt, Björn, Glas
Angeldal, Asllani, Seger (k)
Jakobsson, Blackstenius, Rolfö
Citera
2021-07-21, 10:17
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagggavulin
Hur många är hetero i startelvan som damlandslaget ställer upp med mot USA idag?

Lindahl
Andersson, Ilestedt, Björn, Glas
Angeldal, Asllani, Seger (k)
Jakobsson, Blackstenius, Rolfö

Lindahl skulle säkerligen vara mannen i förhållandet om hon nu var lesbisk
Citera
2021-07-21, 10:36
Medlem
Om hon är lesbisk.. Skiter björnar i skogen ;-)
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Lindahl skulle säkerligen vara mannen i förhållandet om hon nu var lesbisk
Citera
2021-07-21, 10:39
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagggavulin
Om hon är lesbisk.. Skiter björnar i skogen ;-)

Se där ja, trodde hon var hetro faktiskt, men jag hade fel.
https://www.expressen.se/sport/fotbo...-till-sverige/
Citera
2021-07-21, 10:44
Medlem
Hedvig, Seger, Nilla Fischer och Lotta Schelin har styrt damlandslaget i många år. Alla är stolta lesbiska damer och pratar mer än gärna om det. Fischer och Lotta är borta nu. Man undrar hur inkilningen gått till i det där landslaget.
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Se där ja, trodde hon var hetro faktiskt, men jag hade fel.
https://www.expressen.se/sport/fotbo...-till-sverige/
Citera
2021-07-21, 10:48
Medlem
REWalls avatar
Tja, att laget knäböjer inför matchstarterna kan ju också ge upphov till bredare funderingar kring dessa damers sexuella läggning/preferenser?
Citera
2021-07-21, 11:18
Medlem
webbutvecklarens avatar
Man kan ju fråga sig varför det är så många som är lesbiska i damfotboll, det har jag aldrig förstått?! Bryr mig egentligen inte om sport alls, förutom Karate och golf, men aldrig ens kollat på damfotboll, bara vanlig herrfotboll.

OnT:
Tror inte det är allt för många som är hetero i damfotboll.
Citera
2021-07-21, 11:28
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av webbutvecklaren
Man kan ju fråga sig varför det är så många som är lesbiska i damfotboll, det har jag aldrig förstått?! Bryr mig egentligen inte om sport alls, förutom Karate och golf, men aldrig ens kollat på damfotboll, bara vanlig herrfotboll.

OnT:
Jag skulle tippa på att hälften i landslaget är straighta. På lägre nivå är betydligt större andel straighta, så många lesbiska finns det trots allt inte. Min egen fördom är att den lagsport med högst andel lesbiska är den lilla sporten damhockey.
Citera
2021-07-21, 11:39
Medlem
qvarne2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av webbutvecklaren

OnT:

Kvinnor som är lesbiska har ofta manliga personlighetsdrag. Mer tävlingsinriktade osv. De har helt enkelt ett mer driv i sig likt män. Så har de mulat sin väg fram i rangordningen bland de mer "vanliga" kvinnliga tjejerna som har fått gå åt sidan. Detta kan väl förklara varför just toppen av damfotbollen har misstänksamt många lesbiska.
Citera
2021-07-21, 11:39
Medlem
FladderFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Jag skulle tippa på att hälften i landslaget är straighta. På lägre nivå är betydligt större andel straighta, så många lesbiska finns det trots allt inte. Min egen fördom är att den lagsport med högst andel lesbiska är den lilla sporten damhockey.

Sen så kan man ju också undra varför dam lagidrotten lockar till sig lesbianer?

Det är väl knappast lika många bögar inom herrlagen?
Citera
2021-07-21, 11:43
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FladderFarfar

Ett sätt att träffa likasinnade innan grindr?
Kan tänka mig att bögar sökt sig till andra sammanhang tex teater och dans, konståkning.
Citera
2021-07-21, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FladderFarfar

Nope, PK-media och dess följe sinnesslöa följe beklagar sig dock gärna över bristen på bögar inom herridrott och att var och varannan manlig idrottare tvingas gömma sig i garderoben. Men det är ett sensationellt feltänk att tro att det skulle vara lika vanligt inom herrishockey, fotboll etc - som det är i damishockey eller t.e.x. damfotboll.

De verkar inte förstå att flator är manhaftiga och därför söker sig till till fysiska sporter, till skillnad från flamboyant bögar som är raka motsatsen och i regel, inte ägnar sig åt dylika aktiviteter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in