Flashback bygger pepparkakshus!
2021-07-26, 20:02
Medlem
Rompers avatar
Indirekt så uppmanar ju L.Diding till att stjäla inredning och böcker ifrån hotell.
Kanske dags att uppmana ev. gäster att göra detsamma hos Hotel havanna och hotell gästis.

Det finns ju gott om dyra Romflaskor och exklusiva cigarrer på havanna hotellet.

Man kanske kommer undan om man är iklädd brun manchester kostym med extra ditsydda långa innerfickor samt har en utslagen framtand tillsammans med en otvättad snedlugg...
Citera
2021-07-26, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Indirekt så uppmanar ju L.Diding till att stjäla inredning och böcker ifrån hotell.
Kanske dags att uppmana ev. gäster att göra detsamma hos Hotel havanna och hotell gästis.

Det finns ju gott om dyra Romflaskor och exklusiva cigarrer på havanna hotellet.

Man kanske kommer undan om man är iklädd brun manchester kostym med extra ditsydda långa innerfickor samt har en utslagen framtand tillsammans med en otvättad snedlugg...

Vore inte det ganska elakt mot ägarna av hotellverksamheten, som står för inköpen av rom och cigarrer? De bör väl inte stå till svars för Didings klåfingrighet?
Citera
2021-07-26, 21:31
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freedomforfun
Vore inte det ganska elakt mot ägarna av hotellverksamheten, som står för inköpen av rom och cigarrer? De bör väl inte stå till svars för Didings klåfingrighet?
Elakt?
Tror du på fullt allvar att lämnat över spakarna totalt till sonen så får du nog tänka om.

Om man stjäl tex. Toalett knappsknoppar för sitt eget höga nöjes skull och skiter i (dubbel bemärkelse) att det inte finns reservdels toalett knopps sortiment att finna hos tex. Comfort vvs eller coop forums vvs avdelning har ju tjuven ifråga gett fullständigt Fan i.

Anmälde en meningsmotståndare för att ha stulit bröd ifrån hans frukost buffé.

Hade han haft lite Stake och vett i sig så hade han tryckt upp nämnde Sven(M) Anders*on och sagt nu är du aldrig mer välkommen till mitt hotell och du ska ge fan i bröd som du inte har betalat för!

Men nej, uppmärksamhet är värt mer ifrån en ynkrygg.
Citera
2021-07-27, 20:15
Medlem
Citat:
Elakt?
Tror du på fullt allvar att lämnat över spakarna totalt till sonen så får du nog tänka om.

Om man stjäl tex. Toalett knappsknoppar för sitt eget höga nöjes skull och skiter i (dubbel bemärkelse) att det inte finns reservdels toalett knopps sortiment att finna hos tex. Comfort vvs eller coop forums vvs avdelning har ju tjuven ifråga gett fullständigt Fan i.

Anmälde en meningsmotståndare för att ha stulit bröd ifrån hans frukost buffé.

Hade han haft lite Stake och vett i sig så hade han tryckt upp nämnde Sven(M) Anders*on och sagt nu är du aldrig mer välkommen till mitt hotell och du ska ge fan i bröd som du inte har betalat för!

Men nej, uppmärksamhet är värt mer ifrån en ynkrygg.

Hans son är bara en av tre delägare, varav de andra två inte är släkt eller familj överhuvudtaget. Jag menar fortfarande att det hade varit elakt mot dessa tre - och helt fel väg att gå att stjäla rom och cigarrer från Havanna, för att låta Lasse ’smaka på egen medicin’. Det är nämligen inte hans ägodelar, helt enkelt?
Citera
2021-07-28, 06:44
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freedomforfun
Hans son är bara en av tre delägare, varav de andra två inte är släkt eller familj överhuvudtaget. Jag menar fortfarande att det hade varit elakt mot dessa tre - och helt fel väg att gå att stjäla rom och cigarrer från Havanna, för att låta Lasse ’smaka på egen medicin’. Det är nämligen inte hans ägodelar, helt enkelt?
Verkligen, du har ju (H)järn koll, totalägd!

https://www.allabolag.se/5591302517/befattningar
Citera
2021-11-23, 09:04
Medlem
Aktuell nu med SVT dokumentär , I väntan på
Jan Myrdals död
Citera
2021-11-23, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Aktuell nu med SVT dokumentär , I väntan på
Jan Myrdals död

Där "upptäckte" jag mannen med svart framtand. Har v-vänner som då och då besöker hotellen i Varberg - nu förstår jag varför.
Citera
2022-03-04, 18:08
Medlem
Gästis blomstrar, fullbelagt nästan hela tiden.
Grymma frukostar med omelett tillredd precis enligt önskemål.
Makalös service.

Redigt att överleva Pandemin, men det beror nog på att de är så ”säregna” och kör en helt egen stil.

Lasse ser jag inte ofta.
Citera
2022-03-04, 18:14
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnalAnalfabeten
Här är webbadressen till hotellet med Lenins spa i källaren:
https://www.hotellgastis.se/hotell-g...arberg-sweden/
Rummen kostar cirka 1000-1900 kr/natt.
Nej, det måste ju gå helvetes dåligt just nu, med Corona-epidemien också.

Förut var det ju PK-idioter som bokade konferenser där,
men det lär ju vara tvärdött just nu.
Men med sina PK-certifierade kontakter så lär väl Lasse Niding, öh förlåt Diding,
kunna tigga till sig en del bidrag ?
Ganska intressant och orginellt faktiskt. Jag har åtminstone aldrig hört talas om ett "Lenin Spa" förut. Ser ju riktigt trevligt ut dessutom: https://www.hotellgastis.se/bath/
Citera
2022-03-04, 18:27
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Umgicks han med Myrdal som väl också var kommunist i Varberg under sina sista år?
Citera
2022-03-04, 18:31
Medlem
TheJackets avatar
Citat:

På Havanna finns ju massa böcker man får ta. Man kan även lämna egna
Citera
2022-03-05, 00:25
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
På Havanna finns ju massa böcker man får ta. Man kan även lämna egna

Here we go Again.
https://www.hn.se/nyheter/ingen-har-...berg-1.3288529

"– Jag samlar inte på sådant som kan bli värdefullt, jag tycker att det är roligare med sådant som är värdelöst. Till exempel så samlar jag på sådana där knoppar som man spolar toaletten med, så om det saknas någon sådan är det nog jag som varit där."

Sarkasm verkar du Inte förstå dig på...
Senast redigerad av Romper 2022-03-05 kl. 00:39. Anledning: .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in