Flashback bygger pepparkakshus!
2021-08-06, 21:22
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Tydligen premir idag och har 8.2 p IMDB. Trailern sg lovande ut. Ngon som hunnit kika nnu eller tror ni den kommer att leverera?

Citat:
A happily married man's life is turned upside down when his wife is killed in a mysterious hit-and-run accident in Tel Aviv.

https://www.imdb.com/title/tt9073940/
Citera
2021-08-06, 21:36
Medlem
Lior Raz r grym. Knner igen ifrn serien Fauda, och det var en av de bttre serierna jag sett p lnge. Denna ska jag spana in nr fler avsnitt kommer ut, tack fr tipset.

Edit: Insg nu att detta r netflix - s allt borde redan vara ute?
Citera
2021-08-06, 22:09
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zingah
Lior Raz r grym. Knner igen ifrn serien Fauda, och det var en av de bttre serierna jag sett p lnge. Denna ska jag spana in nr fler avsnitt kommer ut, tack fr tipset.

Precis Fauda och ngon annan knd serie lurar i bakvattnen av produktionen, s inga nybrjare som slngt ihop ngot.

Alla avsnitt ute idag. En rolig grej r att jag rkade sl p den med svensk dubbning. Testa det och f en skn vibb om varfr man aldrig ska dubba filmer. ppningsscenen p svenska r s jkla fel.
Citera
2021-08-06, 22:53
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Ska kolla upp den hr serien. Den verkar lovande.
Citera
2021-08-06, 23:39
Medlem
RazorKevlars avatar
Slog av direkt nr jag mrkte att det var blattesvenskar.
Citera
2021-08-06, 23:46
Medlem
Citat:

Tack fr pminnelsen. Fauda var bedrvlig s denna serie kommer undvikas.
Citera
2021-08-07, 02:10
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RazorKevlar
Slog av direkt nr jag mrkte att det var blattesvenskar.

Det var jvla mrkligt. Frinstlld till dubbning p svenska! ndrade direkt. Men engelska orginalsprk, bttre om det var hebeiska vilket den vl mste fimats i sett till Israel.

Frsta med svend dubbning. Inget uppskattat hr men finns skert de som gillar det och ger jobb till svenska rstskdespelare.
Citera
2021-08-07, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
Tack fr pminnelsen. Fauda var bedrvlig s denna serie kommer undvikas.

Kanske rent av bojkottas?
Citera
2021-08-07, 10:48
Medlem
Citat:
Kanske rent av bojkottas?

Om du syftar p att jag skulle ha nt emot israeliska serier s r det inte s, Fauda fll mig inte i smaken jag gav tminstone den chansen ett par avsnitt och tycker den var amatrmssigt gjord nr det gllde t ex actionscenerna lngt efter den mer realistiska hollywoodstandard som man r van vid.

Jag kan tnka mig se t ex Hatufim (serien som Homeland bygger p).
Citera
2021-08-07, 19:45
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Sg tre avsnitt igr. Avsnitt ett var lite segt, men det r inget ovanligt. Avsnitt tre var bra och blir till att se mer ikvll.
Citera
2021-11-13, 09:59
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Brjade motvilligt titta p denna i brist p annat d jag frdrar brittiska och nordiska serier, men blev helsld p bde serien och "Segev". Har ftt en ny favoritskdespelare. Intressant att lsa om hans bakgrund ocks. Nu inne p ssong tv av Fauda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in