Flashback bygger pepparkakshus!
2021-04-03, 23:32
Medlem
Bajabongos avatar
Vet inte om det kan klassas som "runk", iallafall inte en klassisk "runk": Min absolut skönaste var omedvetet som tonåring i puberteten när man hängde i ett rep i gymnastiksalen och kände en skön känsla där nere för första gången. Ju hårdare jag kramade om repet ju skönare blev det. Tillslut så kom man. Räckte med att hänga ett par sekunder.
Citera
2021-04-07, 22:51
Medlem
BURGERSSON-SNUBBENs avatar
[quote=mrlaxen|75220308]
Citat:
Ursprungligen postat av BURGERSSON-SNUBBEN
Förvisso inuti duschen där tog jag duschslangen på baksidan utav mej å särade på benen vred om så att vatten trycket intensifierades siktade på undersidan utav snoppen å avvaktade omkring 1.5 min tills jag sprutade sädesvätskan på plasten !! Fast runk med duschslangen går icke att genomföra numera i å med att jag är icke en yngling !![/QUOTE

Förstår inte riktigt vad du menar.

Riktade du duschmunstycket så vattenstrålarna stimulerade undersidan på din kuk alltså på ollonets del där strängen sitter? Utan att använda någon annan stimulering?

Vad är det som gör att du inte kan runka så nu när du inte längre är tonårsgrabb? 🙂

Ja men precis detta va välformulerat som du skrivit å jag kom på denna tekniken med ren tur !! Jag har testat att stimulera mej själv med duschslangen å detta funkar icke numera !! Detta är en bra fråga men jag har tyvärr inget bra svar på denna frågan !!
Citera
2021-04-08, 13:30
Medlem
12cms avatar
Säger som så många andra. Bästa runken(-arna) måste ha varit de allra första när man som ung tonåring precis upptäckt det. Den pirrande känslan man fick när sperman pumpades i urinröret har aldrig riktigt infunnit sig på samma sätt igen.
Citera
2021-04-08, 17:44
Medlem
Onan-erarens avatar
Oj oj då får jag hålla på länge.
Citera
2021-04-28, 17:37
Medlem
Har haft många bra runkar när man runkar tillsammans med någon annan kille. Men som ovanstående skriver, inget slår tonåren.
Citera
2021-05-06, 17:21
Medlem
Flera av er skriver ni upplevde den skönaste runken och orgasmen i tonåren.

Vilken är då den skönaste efter tonåren i vuxen ålder? Är det något speciellt ni gör för att uppnå den där nivån av njutning?
Citera
2021-05-23, 12:58
Medlem
De bästa är när jag planerar min nästa eskorteras till London. Letar efter fina tjejer och fundera på vad jag vill göra med dom. Messar lite med agenturen, för att få till den ultimata träffen. När jag väl träffar de snygga tjejerna så har jag redan kommit flera gånger bara av tanken på deras söta mun runt ollonet och hur de kommer att se ut med sperman i hela ansiktet.
Citera
2021-06-11, 01:27
Medlem
JohanHakeliuss avatar
Svårt att pinpointa det skönaste. Men jag minns som tonåring Och ännu inte porrförstörd. När man kunde bli askåt bara av att kolla i skolfotokatalogen över alla högstadieskolor/klasser i kommunen. Jag upptäckte fenomenet edging även om jag inte visste att det kallades så. Jag började från början i katalogen och runkade till första bästa tjej tills jag nästan sprutade. Sedan nästa klassfoto och runka till. Så kunde jag hålla på i timmar för att sedan mot slutet av katalogen bestämma mig för vem som skulle få äran att bli sprutad till. Väl när stunden var inne så var orgasmen enorm och det bara pumpade sats efter sats. Nåt uppslag i katalogen med en favorittjej minns jag att jag råkade spruta ner totalt, varpå de sidorna kladdade ihop. Hade inte märkt kladdet det förrän det var dags för nästa session i skolkatalogen. Hoppsan.

En annan gång hade jag hängt med ett gäng vänner och bekanta och supit lite grann. Framåt småtimmarna drog vi alla hem, skjutsade i polarens lilla bil. Det var trångt som fan så jag hamnade i knät på en av tjejerna som var med. Jag vet inte om det på något sätt gjorde henne upphetsad. Men efter att jag landat hemma och var på väg att lägga mig så kommer ett sms från tidigare nämnda tjejkompis där hon skrev att hon inte kunde sova och undrade om jag ville gå en promenad med henne. Kanske kan fanns det någon baktanke. Hon bodde bara några husnummer bort så jag slängde på mig kläderna igen och mötte henne utanför hennes port. Grejen var då att jag hade flickvän vid den tiden men hon var bortrest och det kändes lite pirrigt som att jag skulle göra något förbjudet. Jag tror kanske att tjejkompisen kände lite samma eftersom hon mycket väl visste att jag inte var singel. I vilket fall går vi en ganska lång promenad och pratar om allt möjligt tills vi åter står vid hennes port och jag tänker att vi ska säga godnatt och dra hem till vardera. Men hon frågar om jag ville följa med upp en stund och bara hänga lite. Jag får den pirriga förbjudna känslan som kittlar och jag går med henne. Väl inne sitter vi tätt bredvid varandra i hennes 120säng och glor på någon film eller serie på hennes laptop. Det förbjudna i situationen gör att jag börjar bli hård och det tror jag att hon märker. Vi satt med latopen i mitt knä men hon har sin hand för att stödja datorn och samtidigt vilar hennes hand ovan på min kuk, utanpå byxorna, som nu blivit stenhård vilket jag är säker på att hon kände. Jag är jävligt upphetsad men står emot att ta initiativ till att göra något mer med henne, jag hade ju trots allt en tjej som jag inte ville svika. Efter ett tag känner jag att jag måste gå hem och sova. Hon hintar att jag kan få sova över där men hjärtat och hjärnan överlistar kukhjärnan och jag väljer att gå hem ändå. Jag är ganska bombsäker på att hon inte sagt nej om jag ville ligga med henne. Väl hemma så är jag fortfarande hård och upphetsad på ett sätt jag aldrig känt förut, det måste ha varit blandningen av fantasin att vara otrogen och hur nära vi var egentligen. Med blåa bollar och stenhårt stånd måste jag lätta på trycket innan jag kan sova och jag runkar tills jag kommer. Det behövs inte mycket stimulans utan jag kommer nästan på en gång och det är en orgasm som känns helt olik än hur det brukar kännas. När jag tänker på det i efterhand, om jag hade tänkt med kuken och legat med tjejen så hade jag nog säkert kommit innan jag ens hunnit köra in den i henne haha! Så upphetsad var jag.
Citera
2021-06-29, 16:38
Medlem
Var på skidresa i alperna när jag var sådär 20/21 år. En hel vecka, hade inte tid eller ork till att runka eller knulla på plats. Väl hemma tänkte jag att det var dags att spruta utan att jag var särskilt kåt. Men vilken flod det blev. Satt på toan och lyckades träffa väggen och dörren. Och det flera laddningar efter varandra och mängder med sperma. Blev förvånad över totala mängden.

En annan gång var jag tillsammans med en polare ute vid hans familjs sommarstuga. Vi var 13-14 år gamla och för stugområdet fanns en gemensam bastu. Vi besökte den och in kom jämnåriga tjejer och var inte blyga med att visa sina kroppar direkt. Jag blev smällkåt och det ända jag hade i huvudet den dagen var deras nakna kroppar. Fick runka säkert 3-4 gånger den dagen och var lika kåt ändå.
Citera
2021-08-14, 12:23
Medlem
Fuck vad najs det låter. Ofta varit så för mig att just så du spruta hänger ihop med hur skönt det är.

Vore hett och intressant om fler killar hittat hit och delar med sig av sina upplevelser, tekniker, känsla och storys.
Citera
2021-08-14, 12:49
Medlem
Vad tror ni påverkar om satsen är tjock vit eller rinnig mer vattnig?

Kan man ändra ”smaken” på satsen genom det man äter?
Citera
2021-08-14, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrlaxen
Vad tror ni påverkar om satsen är tjock vit eller rinnig mer vattnig?

Kan man ändra ”smaken” på satsen genom det man äter?

Det är väl ganska erkänt att sparris gör det äckligt och annanas godare, exempelvis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in