Flashback bygger pepparkakshus!
2021-08-19, 13:05
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talespin
Nej. Antingen är man en Incel eller så är man det inte. Incel blir man efter många år av isolering.

Menar du att han började sin incelkarriär när han var 9 år eller?

En 9-15-åring har inga sådana tankar.
Du låter väldigt säker, vi får se om några dagar
Citera
2021-08-19, 13:06
Medlem
Aragonis avatar
Antar att det är ännu en psykiskt ostabil människa som inte fått den hjälpen han behövt. Tragiskt.
Citera
2021-08-19, 13:07
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EggBoxJuan
Sydsvenskan:

Så det var någon inne i klassrummet som var det tilltänkta offret?
Och läraren kom emellan.

Se där! En välgrundad och inte alls osannolik teori i en tråd som i övrigt flödar över av användare som innerligt hoppas antingen på "ett nytt Trollhättan" eller på kriminella invandrare.

Det är väl inte alls osannolikt att GM var ute specifikt efter en annan elev som denne hade något ogjort med. Vad som i min mening skaver lite smått är skyddsvästen. Det är väl inte direkt så att många 15-åringar har tillgång till en skyddsväst bara sådär om de nu inte känner mer kriminella element?
Citera
2021-08-19, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Jo, men var de ingångarna bevakade på något sätt? Det är det jag far efter!

Jag har varit inne i massor av skolor i Sverige, av olika skäl. Jag har inte sett en enda skola där det på något sätt har varit svårt att ta sig in!

Huvudingången låg vid receptionen så var väl på sätt och vis bevakad, de mindre ingångarna var det inte
Citera
2021-08-19, 13:08
Medlem
F.B.Dases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvar1
Kan det vara Gle** Björklu*d (* = n)? 37 år, har jobbat där, vet ej om jobbar kvar i nuläget dock.
Nej, läs tråden först innan du gissar.
Citera
2021-08-19, 13:08
Avstängd
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Jag måste tyvärr säga att jag är inte säker. Jag vet att det finns skolor med vakt, det är jag säker på men många byskolor har säkert inte det. Jag får forska mer i detta.

Även om det finns några få skolor som har vakt kan du utan tvekan bara knalla in hur du vill på nästan alla skolor i Sverige. Det finns nästan aldrig några slussar, bommar, lås eller nånting.

Däremot så kommer du ganska snabbt att stöta på en vuxen och denne kan komma att ifrågasätta att du har mask på dig. Men då är du redan inne på skolan.
Citera
2021-08-19, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Likeifliksom
Många poliser utanför hus på Trehäradsvägen 14. Vad jag kan se på Hitta.se står endast 3 personer skrivna där, ingen kille på 15 år. Finns det andra ställen man kan söka fram dessa uppgifter?
Försökt leta på Facebook men hittar inget där heller...

Är GM fosterhemsplacerad kanske? Tillfälligt placerad?
Senast redigerad av m0shi 2021-08-19 kl. 13:14.
Citera
2021-08-19, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Personer under 16 år brukar väl inte synas på såna sökningar?
Nej precis, så att gå på adress blir svårt i detta fall om GM är under 16.
Citera
2021-08-19, 13:10
Avstängd
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Se där! En välgrundad och inte alls osannolik teori i en tråd som i övrigt flödar över av användare som innerligt hoppas antingen på "ett nytt Trollhättan" eller på kriminella invandrare.

Det är väl inte alls osannolikt att GM var ute specifikt efter en annan elev som denne hade något ogjort med. Vad som i min mening skaver lite smått är skyddsvästen. Det är väl inte direkt så att många 15-åringar har tillgång till en skyddsväst bara sådär om de nu inte känner mer kriminella element?

Har du stålar är det bara att köpa en skyddsväst på nätet.

Men sen måste det ju inte röra sig om en skyddsväst i detta fall. Kan ju vara typ en svart dunväst som de andra barnen fått för sig är en skyddsväst.
Citera
Medlem
https://www.aftonbladet.se/a/ML5rbB

”Här slår polisen till mot pojkens bostad”
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagskagorakaos
Musik skapar inte kriminalitet din sneknullade idiot. Bara för att du sitter på dit feta arsle och tror att musik är med gitarr. Du kanske ska ta ditt socbidrag och göra något vettigt istället din jävla WT-nolla. Människor som har psyket lagt åt rätt håll kan lyssna på våldsam musik och spela våldsamma spel.

Du kanske har missat att gängkriminella i Sverige beter sig exakt som gängkriminella i USA, inklusive lyssnar på samma debila musik med våldsbejakande texter. Fast det fattar väl inte en inavlad negerjävel som du. Du kanske skall försvinna till det skithålet till land du kom från istället för att sitta här och förstöra seriösa diskussioner.
Citera
Medlem
JayDee78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Likeifliksom
Många poliser utanför hus på Trehäradsvägen 14. Vad jag kan se på Hitta.se står endast 3 personer skrivna där, ingen kille på 15 år. Finns det andra ställen man kan söka fram dessa uppgifter?
Försökt leta på Facebook men hittar inget där heller...

Du ser ut att ha rätt!

https://www.google.se/maps/place/Tre...3!4d13.3083498

http://www.bilddump.se/bilder/202108...10.248.195.jpg
Senast redigerad av JayDee78 2021-08-19 kl. 13:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in