Flashback bygger pepparkakshus!
2021-08-19, 15:53
Medlem
swimmingpools avatar
Gissar på rasistisk incel.
Citera
2021-08-19, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Bekant till en bekant men tydligen så ska läraren ha skämt ut Jackson något sjukt mycket förra innan sommaren. Han har snackat skit om läraren hela sommaren så förmodligen har han väl planerat det här ett par månader!

Det var ungefär något sånt jag hade i tankarna. Den åldern är känslig. Kanske sa läraren något som fick alla att skratta och han blev kanske röd i ansiktet och allt blev ännu värre.
Rättfärdigar inte mord dock.
Citera
2021-08-19, 15:54
Medlem
tjallepetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UngCyniker
GM är väl inte svensk?

Jo det är han tyvärr.
Citera
2021-08-19, 15:55
Medlem
UngCynikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjallepetter
Jo det är han tyvärr.
4klövern säger att det är dennas son:
https://ibb.co/89D2Rhj
Citera
2021-08-19, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Det var ungefär något sånt jag hade i tankarna. Den åldern är känslig. Kanske sa läraren något som fick alla att skratta och han blev kanske röd i ansiktet och allt blev ännu värre.
Rättfärdigar inte mord dock.
Nej såklart inte, men alltid intressant att veta hur det slagit slint i GM's huvud.
Citera
2021-08-19, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Gissar på rasistisk incel.

Incel som är 15år dessutom ev 50% colombian?
Citera
2021-08-19, 15:57
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arvid-Kriklund
Varför skulle det vara så förvånande om GM har anknytning till MP?
Kniven eller vad det nu var kan ju ha varit sameslöjd och så där.

Jon Henrik fjällgren har säkert sameknivar med det är en annan columbian det. Den kan lika gärna vara mammans bästa kökskniv, mer näraliggande och grepp bar.
Citera
2021-08-19, 15:57
Medlem
Stigmata01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Förklara den svenska flaggan på ungens väst då. Det där med dödskallemaskar och hjälm med kamera på är också en typisk 4chan nazi grej.

Ojojoj, hade han en svensk flagga på västen? Då har vi med en dödsknarkarnazist att göra med andra ord
Citera
2021-08-19, 15:58
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222

Incel som är 15år dessutom ev 50% colombian?
Läste bara tråden lite snabbt, har inte satt in mig ordentligt. Ja då är det väl en vild blatte då.
Citera
2021-08-19, 15:58
Medlem
Själv gått på berga, (dock gymnasiet, men väldigt snarlika i sättet och eleverna)
Självfallet har vi några flitiga elever men för det mesta är detta en ”rest-skola” med mycket multikulti, albanerna och de lite mer misslyckade eleverna går ofta på berga. Min upplevelse var nark-hundar i skolan 1-3ggr i veckan, mycket stök pga just multikulti(var mycket bekymmer mellan afghaner och albaner i en period)
Vän med en lärare på KBS (skolan där dådet inträffat) och fått höra att BO enligt denne skall vara N*klas V*desson(*=i)
Och gm ska vara bekräftat från en väns lillebror H*go J*ckson(*=U,A). Läraren skulle höra av sig till mig efter allt pådrag då vissa elever är kvar fortfarande och har briefing om de ev. Sett något olämpligt.
Citera
2021-08-19, 15:59
Medlem
Jeff.Becks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjallepetter
Jo det är han tyvärr.
Har du några andra uppgifter? De flesta i tråden anger en person från Colombia?
Citera
2021-08-19, 15:59
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abbagron
Så för att sammanfatta vad vi vet just nu för nya läsare:

MGM - H*go J*ckson (* = U & A)
En person med mörk hudfärg (troligen columbianskt ursprung) och en pappa som är någonlunda högt uppsatt miljöpartist.

BO - N*klas V*desson (* = I)
En tillsynes trevlig lärare som verkar gillar veganism & träning.

Motiv: Oklart ännu. Mest troligt en konflikt med den drabbade läraren. Rasistisk motiv ' som många inom vänstern nu hoppas på - är långsökt då en vit man är den enda som skadades och det är en mörk person höll i kniven.

Skadeläge: En del i tråden påstår sig ha uppgifter om att läraren är avliden. Detta är inget som alls är bekräftat. Just nu försätter media skriva "allvarligt skadad" och offret ska ha/bli opererad under dagen.

Jag förmodar att du menar "colombianskt". Korrekt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in