Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-19, 16:50
Medlem
Har inte följt tråden så noga, men av medias rekationer utgår jag från att det är svennepojk. Svensk rasism således. Det har funnits mängder av våldsattacker i skolor utförda av nysvenskar mot random elev eller lärare, men inte lika stor uppståndelse vid alla dessa tillfällen. Läser man judeblaskan och Aftonblaskan är det som Sverige står inför ödestimmen.
Citera
Medlem
UngCynikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Givii
Svensk nationalist eller arg invandrare?
En blandsoppa till sopa.
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av poncho
Han är mörkhyad, jag har sett honom själv med egna ögon såväl live som i en skolkatalog.
Han ser ut som typ en mix av en colombian och en pakistanier…

Efter Brandkvinnans idiotier i denna tråd så vågar jag inte lita på dig. Än.
Citera
2021-08-19, 16:51
Medlem
Warmanes avatar
När det är skolskjutning eller liknande tänker man SD-unge.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av desertcobra01
Från vad jag har hört är MGM H*go och beskrivs som något solbränd sett till hyn. Med tanke på att hans pappa verkar vara colombian till ursprung verkar detta rimligt och utesluter inte en etniskt svensk mamma.
Han är dock 100% ”svennebanan” till beteende och uppväxt.
Inte för att det spelar någon roll då jag tvivlar starkt på att dådet är rasistiskt eller eller politiskt motiverat. Hade så varit fallet finns det flera offer som passar bättre än N*klas om man nu vill göra ett starkt intryck.
Någon i min närhet som nyligen tog studenten från källeberg har tagit upp en interaktion där MGM ska ha frågat honom om han ville ”testa o skjuta med min soft air gun”.

Den enda rimliga teorin jag har sett här är att läraren skall ha ”skämt ut honom” då N*klas från min erfarenhet ofta tog del i elevernas skojande. Han brukar dock be om ursäkt om han märker att eleven tar åt sig men jag antar att man inte riktigt hör ursäkter om man har mord på tankarna.

Hmm menar du att denna läraren brukade mobba elever?
Citera
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Jag tror det beror på att den utpekade MGM så vitt det verkar har svenskt ursprung.

Nej, eftersom varken pappan eller mamman verkar vara etniska svenskar. Mamman har ju ett indiskt mellannamn och pappan härstammar från Colombia.
Citera
Medlem
Hoylers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Pappan har som bäst varit en ignorant tölp mot sitt barn och som värst själv provocerat ungen högerut med sitt vänsterflum.

Hur fan vet du detta?

På riktigt, detta fokus på miljöpartiet och eventuellt pappans tillkortakommanden är patetiskt.
Citera
Medlem
Citat:
Vill du att jag skall fotografera honom i skolkatalogen?
Tror du mig ens då?

Isåfall tror jag dig ja. 😋
Citera
2021-08-19, 16:52
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Han är mörkhyad, jag har sett honom själv med egna ögon såväl live som i en skolkatalog.
Han ser ut som typ en mix av en colombian och en pakistanier…

låter rimligt om pappan är colombian och mamman indier.

GM hade tydligen hyst agg mot läraren efter att han känt sig kränkt, enligt uppgift
Citera
2021-08-19, 16:52
Citat:
Ursprungligen postat av Hoyler
Hur fan vet du detta?

På riktigt, detta fokus på miljöpartiet och eventuellt pappans tillkortakommanden är patetiskt.

Jag påstår mig inte veta ett skit. Jag siar bara precis som resten just nu.
Citera
2021-08-19, 16:54
Medlem
Citat:
Vill du att jag skall fotografera honom i skolkatalogen?
Tror du mig ens då?

Gör gärna det.
Citera
2021-08-19, 16:54
Medlem
StekplankAmbross avatar
Varför skulle ungen bära skyddsväst och hjälm? Det spontana är att ungen spelat för mycket GTA och tror att polisen skulle komma med flygande helikopter. Nä hur mycket flashback vill att det ska vara en invandrarunge är det mest troligt någon svensk unge som spelat för mycket krigsspel och lyssnar på sabaton
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in