Citat:
Ursprungligen postat av
henkess
Dom släpper ju både bilder och videos på minderåriga, framförallt på utlänska nyhetssidor.
Senast läste om skottlossning med Polisen i Volusia, en tjej på 14 killen var 15. Ingen dog, det kom ut video såklart och cnn var snabba med att publicera bild på bägge två. Helt ocencurerade bilder. Det ser man ju ofta, du måste verkligen leva under en sten.
Förstår att du vart lite tänd när du kan läsa på en troll sida om att motivet kan handla om rasism. Som alla andra vänster stollar här inne i tråden går ni väl upp i taket. Men sitt ner i båten, och sluta sprid massa dynga.
Svensk media ditt jävla spån. 🤦🏻♀️ Det var underförstått iom min kommentar innan om att inte ens många utländska medier brukar göra det. ( länder som Japan och Indien tex som annars gärna har namn och bild på brottslingar )
Så kom med någon bra och relevant källa på motivbild etc.
Skulle länka till 8kun som källa om det använts som källa för något påstående som diskuterats i tråden. Precis som när jag påpekat när källan endast funnits i tråden.
Du har ingen jävla aning vad jag tycker om Sveriges invandringspolitik eller vad jag röstar på så sitt ner själv och sluta citera mig din nöt.