Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-31, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Så du tycker inte att det är respektlöst mot Pernilla att skriva som ni gör på ett forum helt anonymt?
Hade det varit något med er ”omtanke” då hade ni kontaktat henne privat. Och vad vet ni om att pw inte vet om detta? Det kan lika gärna vara så att han berättat och rensat ut all gammal skit.
Jag respekterar alla offer och inte bara de som råkat ut för honom.
Men sitt inte då och skriv om någon som inte har en chans att vara anonym själv eller ens kunna svara på det ni påstår.
Det här är en skvallertråd där fan och hans moster kan skriva precis vad som helst.
Jag känner inte er och vet inte vilka ni är men om du helt plötsligt bryr dig om deras närstående så varför ens skriva något alls?
Att skriva om att vilja bli respekterade när man skriver illa om någon anonymt blir lite fel.
Pw uttrycker sig däremot respektlöst mot er när hon kallar er psykfall. Men hon ser väl er som anonyma troll på en mindre välrenommerad skvallersajt.
Jag försvarar inte någon av de två men även som anonym så får man kanske tänka sig för innan man skriver.
Jag tror inte att ni bryr er ett dugg om Pernilla men däremot vill ni ha upprättelse.

CB kan lätt kliva in och försvara sig.
Sedan tycker jag inte att det spelar någon roll om personer som skriver här gör det för att de bryr sig om PW eller för att få upprättelse eller pga något annat. Karln har gjort det han gjort och det får han stå till svars för.
Citera
2021-08-31, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Tyvärr tror jag att många, som kanske inte ens har följt WV, kommer kolla, just pga att hon har träffat någon..

Japp, tror fler kommer kolla.
I en trailer säger PW: i förrgår fick jag en utav mina sexdrömmar uppfyllda.

Sedan har man satt in ett pip men genom att läsa på läpparna ser hon ut att säga att hon blev tagen i tvåan.

Så PW kör samma gamla grej som andra gjort genom att anspela på sex. För att få fler tittare och tjäna mer pengar.
Citera
2021-08-31, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Tänk om det är så.
Tänk om denna Gossen-Ruda är skyldig till allt han anklagas för. Tänk om han nu har bestämt sig för att,sedan han träffat Pernilla vill styra upp sitt liv. Ångrat allt det gamla för att bli en hederligare karl.
Till och med i bibeln påbjuds en andra chans. Tänk om nu Pernilla har sett något som vi andra inte sett...
Bara en tanke.....

Är du på riktigt?! Så du tycker att en en person som fysiskt och psykiskt misshandlat andra ska få en andra chans genom att bli upphöjd i press av sin nya flickvän!
Dessutom verkar Bauer redan fått en andra chans, och en tredje och fjärde....

Att DPlay/Femman ger utrymme till honom är oacceptabelt.
Citera
2021-08-31, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minnie.e.nord

Sedan har man satt in ett pip men genom att läsa på läpparna ser hon ut att säga att hon blev tagen i tvåan.

Så PW kör samma gamla grej som andra gjort genom att anspela på sex. För att få fler tittare och tjäna mer pengar.

Precis. O en gång kommer hon innanför dörrn och säger ”Den här tjejen har fått sex”. VILKEN vuxen människa säger ens det? Och då har 99% inte en kamera upptryckt i ansiktet heller. SÅ fjantigt!
Citera
2021-08-31, 18:55
Medlem
Citat:
Precis. O en gång kommer hon innanför dörrn och säger ”Den här tjejen har fått sex”. VILKEN vuxen människa säger ens det? Och då har 99% inte en kamera upptryckt i ansiktet heller. SÅ fjantigt!

Citat:

Hon är rent ut sagt helpantad.
Kan bara flamsa, säga korkade saker, och spela go och glad.

Sätter man henne i ett normalt sammanhang med andra tänkande vuxna faller hon platt.
Se bara på programmet "Fest hos Bindefeldt".
Här är hon helt mal placerad när det kommer gäster med IQ över 50.
Blir tyst och sitter mest och stirrar undrande och skrattar när de andra gör det.
Pernilla själv kommenterade sin medverkan i den serien med att: det var inte riktigt mitt forum, jag kom inte till min rätt.

Hon fattade dock ej varför 😂😂😂😂
Flamsa med Jessica, Bianca, Benjamin och Emilia går bättre....wonder why😜
Senast redigerad av minnie.e.nord 2021-08-31 kl. 19:00.
Citera
2021-08-31, 19:06
Medlem
Citat:

Saknar ord. Fick nu ett än mindre sug att se WV. Pinsam kvinna och ännu värre, med den mannen. OMG vilken ångest.
Citera
2021-08-31, 19:22
Medlem
Citat:

Pernilla är ungefär lika gränslös som Anna B, hur kul kan det vara för Theo att mamma sitter och pratar sex i tv, poddar, intervjuer osv? Han är 13år nu och fattar vad hon pratar om och hur pinsamt det är
Citera
2021-08-31, 19:26
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:

Så otroligt sorgligt för inblandade barn på CBs sida. Hur lätt är det att säkerställa att tonåringen inte tittar på detta skräp.
Citera
2021-08-31, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Det finns mycket att berätta om hans fysiska tilltag. Men med respekt mot flera ex och deras barn så vill jag, iallafall, inte göra det i detta forum.
Vissa delar är offentlig handling så det går att hitta.

Helt mållös! Vet ju vad flera berättat för mig (in person) om denne hemske man. Men detta var nytt. Man måste ju tyvärr ha målnr eller fullständigt personnr (mig veteligen) för att få ut offentliga handlingar.
Finns ju Juno där mycket offentliga handlar finns också....
Citera
2021-08-31, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Så otroligt sorgligt för inblandade barn på CBs sida. Hur lätt är det att säkerställa att tonåringen inte tittar på detta skräp.

Tittar inte dem så lär ju deras vänner göra det. Stackars barn som får skämmas för deras föräldrar. Att ens föräldrar har sex är något som man inte vill veta om och att sedan gå ut med (o)smaskiga detaljer gör det hela sju resor värre.

Sex säljer, ja visst. Men kanske inte om det handlar om 50+.
Citera
2021-08-31, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
CB kan lätt kliva in och försvara sig.
Sedan tycker jag inte att det spelar någon roll om personer som skriver här gör det för att de bryr sig om PW eller för att få upprättelse eller pga något annat. Karln har gjort det han gjort och det får han stå till svars för.
I början lät det mer som omtanke till pw och för att ni tyckte synd om henne. Tror inte han vill lägga fokus på det han gjort. Inte på sociala medier eller i övrigt om det inte är privat inför några vänner eller Pernilla.
Men ok!
Pernilla är korkad och hon får skylla dig själv om hon går på en nit.
Citera
2021-08-31, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Tittar inte dem så lär ju deras vänner göra det. Stackars barn som får skämmas för deras föräldrar. Att ens föräldrar har sex är något som man inte vill veta om och att sedan gå ut med (o)smaskiga detaljer gör det hela sju resor värre.

Sex säljer, ja visst. Men kanske inte om det handlar om 50+.

Även om sex säljer borde hon tänka på att hon har en 13årig son. Hur kul tycker han det är att mamma sitter och pratar sex i tv?

Ibland får man tänka längre än näsan räcker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in