Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-09-03, 23:41
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moodys
Antingen är du korkad (lutar åt det) eller medvetet missförstår mig. Elon Musk BÄR upp sin T-shirt. Han har pondus och har ett manér som signalerar självsäkerhet och kunskap.

Olof signalerar WT, kläder från Carlings, Jack n Jones och ett allmänt uppförande som signalerar noll framgång eller ens en tendens till att smälta in bland riktiga affärsmän.

Så, frågan kvarstår således; nämn en affärsman av någorlunda dignitet Olof kan uppvisa att han träffat eller haft samröre med? Du kan ta random person i ett mindre bolag, säg 100-300 anställda. Nämn en person tack.

Bosse Nillsons Revisionsbyrå? Om du insinuerade dig på ett sarkastiskt försök att underminera mig, så misslyckades du. Senast jag tittade hade mitt bolag ca 250.000 anställda. Mitt förra bolag hade över 350.000 anställda som mest. Jag verkar alltså inom finans/bank.

Jag försöker inte tillskriva mig någonting alls, utan bara försöker få dig att inse att det finns folk här inne som har erfarenhet, rör sig i kretsar, som med erfarenhet, kan se och bedöma vad för typ Olof och hans gelikar är för typer.
Du kommer snart bli varse. Igen.
Snälla, jag vet inte vem som leker mest, du eller Olof. Du skriver till ett troll. Om trollet skulle bli imponerad av ditt skitsnack, vad förväntar du dig för svar? Du är skämmigare än mofasti.
Citera
2021-09-04, 00:19
Medlem
Jasper.Newtons avatar
Jag var vän med Olof sedan mellanstadiet. Kan jag bidra med någonting?
Citera
2021-09-04, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Visa bevis, det är någons rygg som ser ut som Olof. Om det stämmer kan han säga det med mannen. Olof har ignet att dölja flyger han ryan kommer han erkänna det. Om du vågar skicka dm på hans twitter men du vågar väl inte för han kommer säga att det inte var han och din lilla tattarlögn blir då satt på plats?

Det ger mig absolut ingenting att skicka ett dm till Olof. Jag är varken i behov av pengar till kebab lr att få en direkt, till mig aviserad lögn från tjockisen. Han är en scammer som utnyttjat människor till att kunna äta sig fet. Ett bottenskrap som är i klass med Blattelito och andra psykiskt sjuka h*rungar.
Citera
2021-09-04, 06:35
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper.Newton
Jag var vän med Olof sedan mellanstadiet. Kan jag bidra med någonting?

Äntligt ett vettigt bidrag i denna kalops av barnsliga troll-inlägg.

1. Hade Olof det lätt med studierna? Dvs om han hade 'läshuvud'

2. Var han poppis, nåt mitt emellan, undvek man Olof helst, eller var han kanske mobbad?

3. Visade han tendenser till att ha storhetsvansinne, mytomani, eller onormalt stort behov av uppmärksamhet?

4. Var han redan då inne på att bli mångmiljardär som vuxen?
Citera
2021-09-04, 06:43
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Tycker han verkade respektabel när han var 17.
Nu är han värsta pinsamma drägget.
Citera
2021-09-04, 06:45
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinskSvartskalle
Tycker han verkade respektabel när han var 17.
Nu är han värsta pinsamma drägget.
Han scammade folk redan på den tiden.
Citera
2021-09-04, 07:32
Medlem
Jasper.Newtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Äntligt ett vettigt bidrag i denna kalops av barnsliga troll-inlägg.

1. Hade Olof det lätt med studierna? Dvs om han hade 'läshuvud'

2. Var han poppis, nåt mitt emellan, undvek man Olof helst, eller var han kanske mobbad?

3. Visade han tendenser till att ha storhetsvansinne, mytomani, eller onormalt stort behov av uppmärksamhet?

4. Var han redan då inne på att bli mångmiljardär som vuxen?
1. Ja han spenderade mycket tid med sin pappa och väldigt lite tid med vänner, dock hade vi kontakt via telefon och spelade spel online tillsammans och varje gång vi hade läxor eller prov så gick han upp en timme tidigare samma dag som det var inlämning och så gjorde han klart allt till frukosten. Han berättade det här för några som inte trodde honom men han visade det för mig genom att vi en dag spelade tillsammans en morgon före skolan och då löste han en matteuppgift på 2 sidor (tar ca 20 minuter) samtidigt som vi pratade i telefon och spelade.

2. Olof var inte mobbad utan det var nog han som undvek andra.

3. Stort behov av uppmärksamhet. Nu när jag vuxit upp så ser jag tydligt att det har med relationen till pappan att göra men jag visste det såklart inte då. Men hans personlighet kommer från att han spenderat mycket av barndomen med pappan och pappan var väldigt sträng samt såg enbart pengar i allt och alla. Man märkte att Olof var materialistisk eller "tro cool" som man sa på den tiden. Det hände minst en gång varannan vecka att han kom till skolan som 10-åring i en fin kostymväst, även fast den inte passade med byxor eller skor, ungefär som att han i sista sekund har valt kläder själv utan att mamma såg. När han var i skolan med det plagget så fick han en annan personlighet, han blev mer social och kunde sitta på en bänk och "tro cool" och slänga en kommentar till bokstavligen alla, lärare också.

4. Han pratade inte om specifika summor men han pratade ofta om att han har råd med dyra saker, att han åker på semester varje år och att han är väldigt intelligent. Jag vill säga att han sagt att han "vill bli rik" när han är vuxen, men jag kan faktiskt inte minnas att han sagt det.
Citera
2021-09-04, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
Wow du jobbar på PWC. Coolt. Du och typ varenda gymnasieekonom. Du trollar mer än Mofasti.

Är PWC ett finansbolag el bank? Nej, det gör jag inte. Är heller ingen gymnasieekonom

Men, vågar nog påstå att PWC är mindre trollande än att arbeta på ”Escobar Inc”…. Det, min vän, är årets trolleri.

Är dock oviktigt, poängen är att försöka få Mofasi att öppna ögonen och inse att Olof och de andra är luffare. Oviktiga och skojare.
Citera
2021-09-05, 07:58
Medlem
Rainmans avatar
Citat:
El Lobo var häktad och Olof visstei nte om han skulle komma tillbaka så han sökte ersättare men så fort El Lobo blev släppt fick han sin tjänst igen så heder och respekt är viktigt för Olof lirare som kör hårt och skyddar honom blir alltid belönade och som ni ser var Olof ingen two faced. han var businessminded behövde ny chef men El Lobo kom tillbaka och fick tjänstne direkt mannen.

Så lirar man när man behandlar människor som respekt, men förstår att du kan säga sånt där inte vilja ha på affärsmöte då du på din höjd kanske får en informell fika med bosses entreprenad i åmål mannen.

Olof har mött Trump flera gånger och la upp foto, känner Rudy Giulani. Alltså han är bekant med USAS innersta krets inom politiken. Tror du att du kommer bli bekant med republikanenras innre tjärna?

Haha mofasti. Sa inte olof att du var ett flashback troll och absolut inte arbetade för esc inc?

Har du degat ytterligare pengar till olof för att då gå med igen?
Citera
2021-09-05, 13:03
Medlem
Rekas avatar
Citat:
1. Ja han spenderade mycket tid med sin pappa och väldigt lite tid med vänner, dock hade vi kontakt via telefon och spelade spel online tillsammans och varje gång vi hade läxor eller prov så gick han upp en timme tidigare samma dag som det var inlämning och så gjorde han klart allt till frukosten. Han berättade det här för några som inte trodde honom men han visade det för mig genom att vi en dag spelade tillsammans en morgon före skolan och då löste han en matteuppgift på 2 sidor (tar ca 20 minuter) samtidigt som vi pratade i telefon och spelade.

3. Stort behov av uppmärksamhet. Nu när jag vuxit upp så ser jag tydligt att det har med relationen till pappan att göra men jag visste det såklart inte då. Men hans personlighet kommer från att han spenderat mycket av barndomen med pappan och pappan var väldigt sträng samt såg enbart pengar i allt och alla. Man märkte att Olof var materialistisk eller "tro cool" som man sa på den tiden. Det hände minst en gång varannan vecka att han kom till skolan som 10-åring i en fin kostymväst, även fast den inte passade med byxor eller skor, ungefär som att han i sista sekund har valt kläder själv utan att mamma såg. När han var i skolan med det plagget så fick han en annan personlighet, han blev mer social och kunde sitta på en bänk och "tro cool" och slänga en kommentar till bokstavligen alla, lärare också.

4. Han pratade inte om specifika summor men han pratade ofta om att han har råd med dyra saker, att han åker på semester varje år och att han är väldigt intelligent. Jag vill säga att han sagt att han "vill bli rik" när han är vuxen, men jag kan faktiskt inte minnas att han sagt det.

Tack för svaren. Intressant det du berättade om kläderna. Vill minnas att någon som gick i gymnasiet med OG berättade att O ibland kom till skolan i kostym och dokumentportfölj.
Citera
2021-09-06, 14:17
Medlem
Citat:

Hur vet vi att du inte är något troll som sitter och hitta på massa saker?

Visa bevis på att du har gått i samma skola. Annars kan vi avfärda allt du skriver som two-faced smutskastande, kanske att du gick i samma skola men är avensjuk på alla hans framgångar och rikedomar och vill därför smutskasta lite så där subilt...
Citera
2021-09-06, 14:23
Medlem
Jasper.Newtons avatar
Citat:
Hur vet vi att du inte är något troll som sitter och hitta på massa saker?

Visa bevis på att du har gått i samma skola. Annars kan vi avfärda allt du skriver som two-faced smutskastande, kanske att du gick i samma skola men är avensjuk på alla hans framgångar och rikedomar och vill därför smutskasta lite så där subilt...
Kom igen mannen, jag är inte twofaced, jag har bara känt OG hela hans liv och that's fucking it mannen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in